Opel Ascona B 2.0E

User avatar
Peeping_Tom
Posts: 299
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 07 Dec 2024, 20:17

pero27 wrote: 07 Dec 2024, 01:23 Tale z menjavo sredice ni tako enostavna. Sem enkrat že nekaj študiral to zadevo in prišel do zaključka, da ma praktično vsak model pleharc drug premer kamor sredica paše. Tako da pride v poštev kvečjemu premikanje sredice (zamikanje ETja).

Ti maš sigurno z dodanim trakom poširjene pleharce, ane? Bi blo pametno probat z takimi ki so narjene iz dveh kompletov. Da pride samo en var na feltno namesto dveh in še enega aksialnega ki sklene trak...
Ja, zadnje cajte se zmeraj bolj ubadam s to idejo, da bi potem mogoče bil malo dlje mir :)

Sploh tisti aksialni var mi nikol ni bil všeč :P
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 299
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 28 Apr 2025, 14:01

Ekola, 10. sezona od obnove in registracije 2015 je že ne čas v teku :)

Nothing unusual to report...

Letos sva daljšo turo opravila že kar za velikonočni vikend. Trasa je bila tokrat SG - KZ Mauthausen - Česky Krumlov - Česke Budejovice - SG.
Zelo priporočam obisk vseh zgoraj naštetih postojank.
Tokrat ne bom objavljal cele fotoreportaže, kdor če lahko pogleda moj FB profil. Le 2 fotki avta za pokušino.

Parkiranje pri koncentracijskem taborišču Mauthausen. Ogromen in zgledno urejen muzejski kompleks, vstop pa je brezplačen (z zastonj parkingom).
Pričakoval sem, da se bova zadržala uro ali dve, pa jih je minilo 5h, in še je ostalo mariskaj za videti... :? Z obveznimi nočnimi morami čez kakšen dan ali 2... :?
Image

Češki Krumlov je padel zato, ker je pobraten z SG, pa me je vedno zanimalo kako izgleda. Ful je prijetno mestece, ki se lahko pohvali z 2. največjim gradom na Češkem. Splača se it na zastonj vodeno turo, ki jo vodi domačin Jan 2x dnevno. Ampak ne it poleti, ker je takrat nora gužva...
Tukaj je parkirana pred zgledno urejenim in dokaj ugodnim apartmajem...
Image

Zadnji dan še samo ogled Č. Budejovic, ker so pač že tam blizu. Nič kaj strašno posebnega za nas srednjeevropejce, ampak vseeno lepo za pogledat. En tak mal lepši Maribor, recimo :P

Ker je bil le podaljšan vikend, se je šlo kar po AC. Z getragom in tadolgo zadnjo akso ni nobene panike dohitevati in celo prehitevati ostalega prometa, se je pa mogoče zaradi jake asconine aerodinamike in teže :oops: ob vetrovnem vremenu bolje držati brzin pod 130...
Image
Večji del sem prevozili nekje s 115-120kmh, kar je prineslo skupno porabo 7,4L / 100km. Bi prav rad dregnil kakega novodobnega inženirja pod rebra, če je tole danes vse, kar so uspeli narediti v 50ih letih :D

V bližini doma sem pa porajtal, da odkar sem letos prvič priklopil akumulator, sploh še nisem odprl havbe... :o
Takole te pač razvadijo stari opli, za razliko od nekaterih tako opevanih znamk z modro-belimi propelerji, ki jih ne bomo omenjali tukaj :twisted:
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 299
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 13 Oct 2025, 13:18

Sezona 2025 gre počasi v zadno fazo, na asconi pa letos ni bilo nekih opaznih sprememb, razen da se je števec kilometrov kar dobro obrnil :)
Se pa zna to spremeniti čez zimo, saj sem od @levart nabavil tole: 40% zf špera :clap:
556109770_10163164269904593_7458691131492544806_n.jpg
Načeloma je nisem zares iskal, ampak enkrat se je poklopilo par € rezerve in priložnost... zakaj pa ne?

Iskreno povedano, nisem glih toliko viharen voznik, da bi jo zares rabil in zdaj ko zbiram info, kaj vse lahko gre narobe pri montaži, imam kar malce pomisleke, če bi se sploh dotikal diffa, ko ravno gre vse vredu... Imam pa še eno akso na rezervi, mogoče bom lepo tja vgradil, pa potem vse skupaj premenjal ob priliki...

Bi pa bila že res kar lepa kombinacija potem tole: 2.0E motor z getrag 265 in 40% špero :P Bom moral začeti 2x zaklepati garažo...

Drugače pa trenutno bolj ali manj res samo tankam in vozim. Prejšnji vikend sem bil v Grazu na zaključku Alltagsklasiker -Saturday night cruising, ki se sicer od aprila do oktobra dogaja vsako 1. soboto v mesecu. Naslednje leto se res moramo zmeniti pa iti skupinsko gor, ker je zadeva res kul :) Zdaj na zadnji je bilo po moji oceni ene 300 vozil, vse skupaj pa ima tak zelo 'naš', oldschoolerski in ne zasekarski pristop 8-)
557402453_10163185258699593_2191841857580573570_n.jpg
558888941_1211832340987892_1463059200847218689_n.jpg
Od letošnjih okvar in vzdrževanja je crknila edin zajla za števec, kupil novo z edelschmiede in se kar nekaj časa zajebaval, da je zadeva zafunkcionirala brez nadležnega škljocanja... Dejansko mora biti kar precej na knap napeta, kajti če je preveč ohlapna, potem ropota. :eh:

Bolj mi gre na živce, da je očitno že spet eden od diskov zvit in trese pri zaviranju... A res ne more nikoli bit mira več kot 2 sezoni? :roll: Diski so sicer tolk poceni, da se jih skor ne splača stružit, ampak na živce mi gre stan metati že 3. komaj kaj rabljen komplet. In ja, kupujem prinane firme. ATE, Brembo, vse isti jajc... Hlajeni žal ne pridejo v poštev zaradi felgn, ki bi potem preveč štrlele ven, pa tud čeljusti ne rastejo v grmovju...

Res mi ni jasno, ker ne vozim ravno neki pretirano divje, no. Je pa res avto dostikrat naložen s camping opremo, dosti je gorskih prelazvo, podvozje trdo, ceste pa vemo kakšne...
Ena od možnosti, ki se mi še motajo po glavi je tudi ta, da so mogoče spet vodila čeljusti zaštekala in je zato zvilo disk?
Blaž
Posts: 56
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Blaž » 13 Oct 2025, 20:52

Ooo lep nakup, me veseli da je pri nas ostala! Dvakrat zaklenit garažo pa kamero namontirat :thumbup:

hmm mogoče malo diši po menjavi felg? :lol: hechec
User avatar
L4UK0
Posts: 3178
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by L4UK0 » 13 Oct 2025, 21:14

It's a no-brainer: špero je treba zmontirat! Kriminal je, da sploh prodajajo avte z zadnjim pogonom in brez špere. :twisted:

Kar se diskov tiče pa no idea...meni so se krivili res samo tapocen kitajci (ki sem jih kupoval kot študent). Od takrat ATE in Zimmermann, vedno brez problemov. Dvomim da je lahko od slabih cest... :roll:
Si mogoče preveril / spucal / namazal naležno površino naba-disk, da se tam ne začne kaj dogajat in s tem disk vrže iz ravnine? :think:
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1369
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Fleko » 14 Oct 2025, 10:07

Nehlajeni diski se bistveno prej zvijejo, kot hlajeni ampak jih tudi nazaj poravnaš :lol: Ko sem vozil nehlajene diske, to je po vsaki malo bolj na ''hard'' vožnji treslo, čez čas pa so se sami poravnali - z njimi naredil tudi več kot 50kkm.

Mogoče ti to daje znak za zamenjavo platišč in zavor 8-) Sploh glede na upgrade. Špera pa nehlajeni diski :broken:
Get low, no matter how
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 299
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 14 Oct 2025, 12:35

Nah, felgne 100% ostanejo točno te in nobene druge :D Drugače bo spet samo še ena od vseh preostalih ascon na svetu s 15'' BBSkami, ki so sicer lepe in pašejo, ampak potem od daleč izgleda čist enako kot vse 70s in 80s limuzine na svetu, od bmwja do volvota:P

Edina potencialna zamenjava bi bile ATS 8j ali pa Wolfrace Slot-mag, ampak ker so tudi te 13'' ne bi kaj dosti profitiral pri bremzah :lol:

PS no, bi pa mogoče dal samo po metodi 'iz 2 felgn eno široko' narediti sprednji dve na novo, da bi bili mal močnejši, ker tile sta že kar dali nekaj skozi... 2 imam nekje, če se kje še 2 rjasti oplovi valjata komu doma za male pare? :)

Za začetek bom pa zamenjal vodila čeljusti, ki so nekih 12€... Enkrat vem da je bil problem, ker sem, tepec, namazal z navadno mastjo namesto silikonsko in so potem čez čas gumice nabreknile in zaštekale... :broken:
User avatar
Fleko
Posts: 1369
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Fleko » 14 Oct 2025, 16:24

No seveda je pogoj, da so zavore oz. čeljusti brezhibne, drugače je še slabše :lol:

Drugače ni noben ti rekel, da moraš obesiti BBS :broken:
Get low, no matter how
Post Reply