Bimmer 315

User avatar
majkl
Posts: 292
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 15 Dec 2015, 14:14

Zna kdo/pozna koga, ki bi znal zravnat srednji del zadnjega odbijača s tem da bi na vidnih delih čim manj poškodoval krom?
Image
LP Miha
Anzee
Posts: 2034
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by Anzee » 15 Dec 2015, 14:48

uporabnik karoserist.si bi pomoje znal ;)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 15 Dec 2015, 15:00

ta krom je za popizdit trd, tak da udri mujo :)

no jst mam tud podobno buško na svojmu, bom dal drugega, manj dela :lol:
User avatar
majkl
Posts: 292
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 15 Dec 2015, 19:13

Sej sem jaz tudi v iskanju, pa mi nekako ne uspe (ugodno)... Po hudih mukah sem uspel snet še levi blatnik in začel malo čistit spodaj.
Image
LP Miha
User avatar
pero27
Posts: 2732
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 16 Dec 2015, 15:06

Je treba skorej kres spodej zakurit da ga odlimaš, a? :D
User avatar
majkl
Posts: 292
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 17 Dec 2015, 14:35

Ja, sem grel in postopoma z nožem rezal "lepilo". Nisem pa prepričan kako jih nazaj pritrdit; mislim, da bom samo po notranjem robu s tesnilno karoserijsko maso zaprl špranjo...
LP Miha
User avatar
pero27
Posts: 2732
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 17 Dec 2015, 17:55

Men to zgleda got una bitumenska super-sticky črna masa, ki jo dobiš v traku nalimano na tak povoščen papir. Jst bom z tistim zalimal nazaj ko pridem do tam. (Nek bitumen je to al kaj? )
Sej glavna fora je da drži oba kosa pleha na malo distance da se ne drgneta in posledično ropotata in rjavita. Blatnik itak šraufi držijo da je tam kjer mora bit.

Drugač jst sm tud porabil ene 2 ure na blatnik da sem ga dol dobil, pa parkarat sem se po roki opekel :lol:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Bimmer 315

Post by DS71 » 18 Dec 2015, 22:58

a to maso se da še kje dobit ? To bom jaz enkrat nekoč za manto rabil .. z kakšnim lepilom ga po moje ni za srat po blatnikih ker tega verjetno v ok stanju ne dobiš nikoli več narazen
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2732
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 18 Dec 2015, 23:10

jst to v adriji v fabriki nabavim, ker praktično vse panele na avtodomih in prikolicah limajo tesnijo z sikaflexom al pa z tem
drgač pa se mi zdi da se dobi od Tese to zadevo v merkurjih in podobnih štacunah, moram mal pogledat naslednjič ko bom tam

EDIT; po kratkem guglanju sem odkrila kaj je to zena zadeva; uradno se reče builni trak (butyl tape) dobiš pa v vseh možnih širinah od Tese, Sike, 3M...

zgleda pa takole drgač to;
Image

(vedno je na tem povoščenem papirju, ker takoj ko dotakneš dva kosa tega skupaj se sprime in ne spusti nikol več)
User avatar
eugene
Posts: 1297
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Bimmer 315

Post by eugene » 18 Dec 2015, 23:46

ja butilni trak. to je tudi mislim da v raznih zvočnih izolacijah tipa dinamat. jaz bi na eno površino zalepu drugo pa našprical z voskom. potem bi garant šlo lažje narazen.
Let's go Brandon!
Post Reply