The (Inte)grale project
Re: The (Inte)grale project
Sito sem dobil, hvala vseeno.
Bati so Wossner, brusil sem čisto vse obročke za cca 0.1-0.15mm glede na režo. Je pa res da je turbo in ima večji razmak od N/A, narejeni so na minimum po njihovi tabeli ali pa še celo malo manj.
Bati so Wossner, brusil sem čisto vse obročke za cca 0.1-0.15mm glede na režo. Je pa res da je turbo in ima večji razmak od N/A, narejeni so na minimum po njihovi tabeli ali pa še celo malo manj.
Re: The (Inte)grale project
Nadaljujemo kjer smo ostali.
Najprej z glavo motorja. Tele 30° na novih ventilih me je morilo, tako da je nekaj časa trajalo da se je premaknilo. Nato sem en dan po**zdil in našel nek način na mojem brusu da sem to naredil kot se zagre. Seveda nikoli ni brez failov, tako da mi je na zadnjem ventilu padel brus iz akse in poškodoval 45° kot, tako da sem naknadno brusil še tega ponovno in spet žlajfal ventil. Končani ventili, 2ga runda, tokrat uspešno:
Zdaj sem imel vse za sestavo, tako da sem si zložil na ponk:
In z velikim užitkom začel sestavljati. Prej sem si naredil še plastičen adapter da nebi poškodoval poliranih ventilov pri montaži vzmeti
Veselje ni trajalo dolgo.. Ko sem dal gor teflone sem te lahko na roko dobil tudi dol. Sledila je meritev:
Po "kalibraciji" šublerja sem dojel da je podrejano cca stotinko do 2 pod toleranco, tako da sem vse skupaj vrgel v kot in 1 teden razmišljal. Ko sem naslednjič prišel v delavnico je tesnilo ki sem ga pustil gor prejšnjo rundo stalo na vodilu, tako da mi je blo jasno še manj (temperatura? Pojma..). Nakoncu sem rekel fuck it, kupil loctite 620, namazal vodila in nabil teflone gor, čeprav držijo že sami od sebe. Sedaj drži kot pribito, bomo pa videli kaj se bo zgodilo ko se bo zadeva segrela. V najslabšem primeru bom moral vlečt dol glavo in menjat vodila ampak po mojem prej avto v graben zapelem.
Po tej nebulozi se je sestavljalo.. Najprej fedri in ostala šara:
Montaža odmične s testnimi ploščicami
Zategnjena ohišja na moment
In potem meritev zračnosti. Končno ena dobra novica. Vso to kopanje in moje mutenje po glavi ni podrlo možnosti stock varjant ploščic za podlaganje ventilov, tako da kupim standardne mere in imam mir.. Vsaj fucking enkrat
Na koncu sestavljeno, manjkajo edino taprave ploščice in je glava ready
Aleluja
Najprej z glavo motorja. Tele 30° na novih ventilih me je morilo, tako da je nekaj časa trajalo da se je premaknilo. Nato sem en dan po**zdil in našel nek način na mojem brusu da sem to naredil kot se zagre. Seveda nikoli ni brez failov, tako da mi je na zadnjem ventilu padel brus iz akse in poškodoval 45° kot, tako da sem naknadno brusil še tega ponovno in spet žlajfal ventil. Končani ventili, 2ga runda, tokrat uspešno:
Zdaj sem imel vse za sestavo, tako da sem si zložil na ponk:
In z velikim užitkom začel sestavljati. Prej sem si naredil še plastičen adapter da nebi poškodoval poliranih ventilov pri montaži vzmeti
Veselje ni trajalo dolgo.. Ko sem dal gor teflone sem te lahko na roko dobil tudi dol. Sledila je meritev:
Po "kalibraciji" šublerja sem dojel da je podrejano cca stotinko do 2 pod toleranco, tako da sem vse skupaj vrgel v kot in 1 teden razmišljal. Ko sem naslednjič prišel v delavnico je tesnilo ki sem ga pustil gor prejšnjo rundo stalo na vodilu, tako da mi je blo jasno še manj (temperatura? Pojma..). Nakoncu sem rekel fuck it, kupil loctite 620, namazal vodila in nabil teflone gor, čeprav držijo že sami od sebe. Sedaj drži kot pribito, bomo pa videli kaj se bo zgodilo ko se bo zadeva segrela. V najslabšem primeru bom moral vlečt dol glavo in menjat vodila ampak po mojem prej avto v graben zapelem.
Po tej nebulozi se je sestavljalo.. Najprej fedri in ostala šara:
Montaža odmične s testnimi ploščicami
Zategnjena ohišja na moment
In potem meritev zračnosti. Končno ena dobra novica. Vso to kopanje in moje mutenje po glavi ni podrlo možnosti stock varjant ploščic za podlaganje ventilov, tako da kupim standardne mere in imam mir.. Vsaj fucking enkrat
Na koncu sestavljeno, manjkajo edino taprave ploščice in je glava ready
Aleluja
Re: The (Inte)grale project
Spodnji konec.. Najprej popravljanje moje napake, ker sem falil oljni kanal, tako da sem 1pokrov balansirnih rezkal še enkrat (hvala operaterjem v Oro za rez na žico ) . Na sliki razlika:
Itak sem zato rabil novo tesnilo (drago, če daš rezati po meri, naslednjič bom odrezal sam)
Za preprečevanje mojih novih napak sem zato sprintal jermenico in distančnik:
In videl v štartu da sem se zakalkuliral pri merjenju. Hvala bogu da ni še šlo v izdelavo.
Sva pa potem s tamalim malo sestavljala. Za tole sito je bilo treba vrtati luknjo v mostiček glavne gredi, ker je blok od 2wd ne 4wd. Poleg tega sem falil da so bili poškodovani vijaki, tako da so mi rezkali še naležne površine in stružili površino vijakov (hvala spet fantom v Orotu ). V glavnem zmontirano..
Montaža zgornjega dela karterja, pomočnik se skriva v ozadju.
Spodnji del končan:
Počasi že zgleda nekako motorju podobno:
Še test pokrovčka in višine ležaja šponerja.. Vsaj ene mere nisem falil po mojem. Bomo videli ko bo šla glava gor. Sem pa požvečil prve par mm navoja pri abciganju ležaja.
To je to zaenkrat. Italjanka ne popušča z grenjenjem življenja, ampak ji bom nekoč na cesti vse vrnil.
Se nadaljuje..
Itak sem zato rabil novo tesnilo (drago, če daš rezati po meri, naslednjič bom odrezal sam)
Za preprečevanje mojih novih napak sem zato sprintal jermenico in distančnik:
In videl v štartu da sem se zakalkuliral pri merjenju. Hvala bogu da ni še šlo v izdelavo.
Sva pa potem s tamalim malo sestavljala. Za tole sito je bilo treba vrtati luknjo v mostiček glavne gredi, ker je blok od 2wd ne 4wd. Poleg tega sem falil da so bili poškodovani vijaki, tako da so mi rezkali še naležne površine in stružili površino vijakov (hvala spet fantom v Orotu ). V glavnem zmontirano..
Montaža zgornjega dela karterja, pomočnik se skriva v ozadju.
Spodnji del končan:
Počasi že zgleda nekako motorju podobno:
Še test pokrovčka in višine ležaja šponerja.. Vsaj ene mere nisem falil po mojem. Bomo videli ko bo šla glava gor. Sem pa požvečil prve par mm navoja pri abciganju ležaja.
To je to zaenkrat. Italjanka ne popušča z grenjenjem življenja, ampak ji bom nekoč na cesti vse vrnil.
Se nadaljuje..
-
- Posts: 24
- Joined: 17 Feb 2013, 22:48
Re: The (Inte)grale project
Mislim da si narobe nasraufal jermenico na vodno pumpo.
Jermenica gre na notranjo stran pa vijaki od zunaj ce se prav spomnim.
Jermenica gre na notranjo stran pa vijaki od zunaj ce se prav spomnim.
Re: The (Inte)grale project
Maš prov. Hvala, potem mere znajo klapat.
Re: The (Inte)grale project
Podrejal sem si distančnik jermenice in pa pokrovček za ležaj.
Ko je že ravno drejponk laufal sem porihtal še glavno jermenico. Moja je bila zanič ker je nekdo tolkel po njej in je razpadala. Tale je pa rabila poravnavo ker je tudi nekdo tolkel po njej pa še speskal sem jo. Hvala kolegu ki mi jo je šenkal.
Pomeril in označil sem si TDC, zaradi montaže senzorja glavne gredi.
Dobil sem tudi orodje za nastavitev ventilov in taprave ploščice.
Je ratalo s prve pomerit OK, tako da sem v toleranci:
Na glavo sem montiral še termostat in nekaj balasta.
Glava komplet fertik razen enega senzorja in nadomestka fertaljerja.
Ko je že ravno drejponk laufal sem porihtal še glavno jermenico. Moja je bila zanič ker je nekdo tolkel po njej in je razpadala. Tale je pa rabila poravnavo ker je tudi nekdo tolkel po njej pa še speskal sem jo. Hvala kolegu ki mi jo je šenkal.
Pomeril in označil sem si TDC, zaradi montaže senzorja glavne gredi.
Dobil sem tudi orodje za nastavitev ventilov in taprave ploščice.
Je ratalo s prve pomerit OK, tako da sem v toleranci:
Na glavo sem montiral še termostat in nekaj balasta.
Glava komplet fertik razen enega senzorja in nadomestka fertaljerja.
Re: The (Inte)grale project
No potem pa da zaključimo s tole mašino kar je mehanke..
Preden se zadeva zapre sem hotel preveriti koliko prostora je minimalno pod ventili, v primeru da bom kdaj menjal odmične gredi.
Izkazalo se je da dovolj.
MLS Cometic tesnilo (drago ampak naj bi bila zadeva zelo trpežna)
ARP vijaki (tako dragi da mi je še kar slabo od tega)
In glavo gor, zategnit na Nm, motor v fazo in to je to.
Manjka še jermenica, katero sem spremenil tako da funkcionira. Test s senzorjem glavne gredi. Gre počasi v izdelavo.
Še nekaj stvari je ostalo ampak v grobem je to to kar se motorja tiče. Mehanski del praktično zaključen, manjka še izpušni kolektor in turbo od večjega materiala. Obstaja opcija da bom avto zalaufal in zmapiral na original robo in za ta denar raje poštimal še komplet podvozje ipd.
Lp zaenkrat
Preden se zadeva zapre sem hotel preveriti koliko prostora je minimalno pod ventili, v primeru da bom kdaj menjal odmične gredi.
Izkazalo se je da dovolj.
MLS Cometic tesnilo (drago ampak naj bi bila zadeva zelo trpežna)
ARP vijaki (tako dragi da mi je še kar slabo od tega)
In glavo gor, zategnit na Nm, motor v fazo in to je to.
Manjka še jermenica, katero sem spremenil tako da funkcionira. Test s senzorjem glavne gredi. Gre počasi v izdelavo.
Še nekaj stvari je ostalo ampak v grobem je to to kar se motorja tiče. Mehanski del praktično zaključen, manjka še izpušni kolektor in turbo od večjega materiala. Obstaja opcija da bom avto zalaufal in zmapiral na original robo in za ta denar raje poštimal še komplet podvozje ipd.
Lp zaenkrat
- L4UK0
- Posts: 3085
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Dobro izgleda tisto tesnilo glave, prava stvar. Ko sem iskal kovinsko tesnilo za Nissana sem videl, da imajo ful ene zanimive aftermarket oz. tuning robe.
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: The (Inte)grale project
Tale Cometic plehnata tesnila tud v bmw m10 svetu veljajo za premium robo in glih tako nas ARP nateguje z aviacijskimi cenami šraufov.
Za bmw M10 mašino by ARP:
- vijaki glavnih ležajev ležajev: 120€
- vijaki ojničnih ležajev: 115€
- vijaki glave: 175€
pod črto: 410€ sam za pest šraufov
drgač mašina pa zgleda kot iz kakšne dirkaške delavnice
Za bmw M10 mašino by ARP:
- vijaki glavnih ležajev ležajev: 120€
- vijaki ojničnih ležajev: 115€
- vijaki glave: 175€
pod črto: 410€ sam za pest šraufov
drgač mašina pa zgleda kot iz kakšne dirkaške delavnice