Opel Kadett C TURBO
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Se nisem javil že skoraj en mesec, ni da nisem nič delal, ravno nasprotno
Intercooler zmontiran, bo pa pobarvan v mat črno
Priprave na "čaranje"
1 step:
testiranje ali smo pod havbo....
Vmes sem še končal povezave turbina-filter in turbina- intercooler...
Evo pošvasano
Potem pa je pela pila, brusilka, brus papir.... svašta uglavnem
Na svojem mestu:
Evo končana še povezava loputa - intercooler in namontiran blow off
To je bil zelo delaven in uspešen december...
Zdej pa vse ven in obnova!
S tastarimi sem okoli božiča podpisal sporazum o delavnici in garaži
Več v temi o delavnicah v naslednjih dneh
Intercooler zmontiran, bo pa pobarvan v mat črno
Priprave na "čaranje"
1 step:
testiranje ali smo pod havbo....
Vmes sem še končal povezave turbina-filter in turbina- intercooler...
Evo pošvasano
Potem pa je pela pila, brusilka, brus papir.... svašta uglavnem
Na svojem mestu:
Evo končana še povezava loputa - intercooler in namontiran blow off
To je bil zelo delaven in uspešen december...
Zdej pa vse ven in obnova!
S tastarimi sem okoli božiča podpisal sporazum o delavnici in garaži
Več v temi o delavnicah v naslednjih dneh
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Super opravljeno delo. Zanima me kje kupujete te gumijaste cevi (intercooler - turbo). Jaz lokalno nisem uspel najti ničesar.
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Lepo za popizdit!
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Eno stran nazaj v tej temi delam reklamo za do88.seDKsW123 wrote:Super opravljeno delo. Zanima me kje kupujete te gumijaste cevi (intercooler - turbo). Jaz lokalno nisem uspel najti ničesar.
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Vrhunsko ti gre tole...
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
ala si zajebal ki si zbrusil usis ..pa tako lep izdelek je bil .. preveč "sterilno" je zdaj
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Meni pa je bilo preveč varov in kosov da bi pustil....DS71 wrote:ala si zajebal ki si zbrusil usis ..pa tako lep izdelek je bil .. preveč "sterilno" je zdaj
In mi je tako top
DS71; pridi kej mimo da vidiš v živo
Last edited by papi on 18 Feb 2019, 14:27, edited 1 time in total.
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Evo mesec okoli... ampak skozi v akciji
Tam nekje na sredini januarja sem naletel na sliko ki je spremenila top predelave
In ja .... dva tedna sem razmišljal in naposled tudi GR4 poširitve tudi kupil
Razlog zakaj sem se odločil za to je sledeč; če na kadetta natakneš 15, 16 col... rata kot koza.. previsok...
Alpa ga tolko znižajo da je nevozen.... ga dajo na zrak.... ni zame...
GT/E poširitve pa so super ker še dodatno razširijo avto in premaknejo koloteke višje....
Tako pride do kombinacije da imaš kadett C ja na 16kah in je še vedno zelo nizek ...
Na večje kotače pa sem želel zaradi večje izbire gum, večje izbire platišč,
večjih prednjih bremz in boljšega izgleda
Najprej sem avto dal na željeno višino, si sposodu 16ke in tudi feltne dvignil od tal kot da bi bile namontirane 215 40 r16... da sem dobil predstavo kam pridejo kolesa in če bodo poširitve ok.... eltne sm tudi podložu tako da se bodo poklapale s poširitvami...
Evo osnutek
Ogromno sem testiral.... preverjal višino avto in hod rok in diffa glede na nove poširitve in 16col platišča...
Zdaj je vse tako na limiti da je prema 5cm od končnih blažilcev... avpuh pa bo treba spelat pod premo
Vse skupaj bo zaradi tega malo dlje trajalo ampak ni mi žal....
Se pa je tudi dogajalo na motorju... no tle so najprej bila sama razočaranja...
Bati so neki mleli ob glavo.... verjetno kose turbine
V ojnici je bil košček jeklene krtače
Vzstrajnik pa .... no coment.... baje so vsi od LET motorjev taki in folk tako vozi naprej
Še malo slikc....
Blok je malo obrabljen... bi lahko šel na prvo brušenje, bom pa verjetno šel direkt na drugo....
Bati in ojnice pridejo novi.... (za drugo brušenje ... torej 87mm )
Vzstrajnik drugi....
Gred je šla na prvo brušenje....
Zdej pa počasi zbirat kose za motor, in poštimat motorni prostor kateri ima nekaj odvečnih lukenj in nekaj estetskih napak... pošvasat in pokitat in barvat.... Se bo pa barval motorni prostor in poširitve hkrati... sej se le te namontira na gumo in upam da ne bo rablo še enkrat bokov barvat
Tam nekje na sredini januarja sem naletel na sliko ki je spremenila top predelave
In ja .... dva tedna sem razmišljal in naposled tudi GR4 poširitve tudi kupil
Razlog zakaj sem se odločil za to je sledeč; če na kadetta natakneš 15, 16 col... rata kot koza.. previsok...
Alpa ga tolko znižajo da je nevozen.... ga dajo na zrak.... ni zame...
GT/E poširitve pa so super ker še dodatno razširijo avto in premaknejo koloteke višje....
Tako pride do kombinacije da imaš kadett C ja na 16kah in je še vedno zelo nizek ...
Na večje kotače pa sem želel zaradi večje izbire gum, večje izbire platišč,
večjih prednjih bremz in boljšega izgleda
Najprej sem avto dal na željeno višino, si sposodu 16ke in tudi feltne dvignil od tal kot da bi bile namontirane 215 40 r16... da sem dobil predstavo kam pridejo kolesa in če bodo poširitve ok.... eltne sm tudi podložu tako da se bodo poklapale s poširitvami...
Evo osnutek
Ogromno sem testiral.... preverjal višino avto in hod rok in diffa glede na nove poširitve in 16col platišča...
Zdaj je vse tako na limiti da je prema 5cm od končnih blažilcev... avpuh pa bo treba spelat pod premo
Vse skupaj bo zaradi tega malo dlje trajalo ampak ni mi žal....
Se pa je tudi dogajalo na motorju... no tle so najprej bila sama razočaranja...
Bati so neki mleli ob glavo.... verjetno kose turbine
V ojnici je bil košček jeklene krtače
Vzstrajnik pa .... no coment.... baje so vsi od LET motorjev taki in folk tako vozi naprej
Še malo slikc....
Blok je malo obrabljen... bi lahko šel na prvo brušenje, bom pa verjetno šel direkt na drugo....
Bati in ojnice pridejo novi.... (za drugo brušenje ... torej 87mm )
Vzstrajnik drugi....
Gred je šla na prvo brušenje....
Zdej pa počasi zbirat kose za motor, in poštimat motorni prostor kateri ima nekaj odvečnih lukenj in nekaj estetskih napak... pošvasat in pokitat in barvat.... Se bo pa barval motorni prostor in poširitve hkrati... sej se le te namontira na gumo in upam da ne bo rablo še enkrat bokov barvat
Last edited by papi on 18 Feb 2019, 14:34, edited 3 times in total.
- pero27
- Posts: 2648
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Kupil boš nove bate na original dimenzijo in dal v znucane cilindre, namesto da bi povrtal blok na prvo specialo in kupil bate na prvo specialo?
Kako se ti pa to splača?
Kako se ti pa to splača?
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Pero beri dej.... te prosim.... :/pero27 wrote:Kupil boš nove bate na original dimenzijo in dal v znucane cilindre, namesto da bi povrtal blok na prvo specialo in kupil bate na prvo specialo?
Kako se ti pa to splača?