Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Pozdravljeni starošolci! Sem nov na tem forumu in nekateri me poznate, drugi me še boste na meetingih
Evo, pa sem tud jaz dočakal svojega oldtimerja. Ja, želja po tem se vleče že iz srednje šole, vmes sem bil že velikokrat zagret, pa vedno izpadel cincamarinca. Danes pa sem z Opelpowerjem šel iskat enga kadetta v daljne kraje. Na skoraj 1000m nad morjem na Vojskem nad Idrijo je C Kadett zadnjega letnika čepel v garaži že dve leti. Toliko časa je že minilo od odjave, saj je prvi lastnici takrat zaradi starosti potekla vozniška. Po slavnem stavku ˝Avto je dober, ampak potrebuje malo ljubezni˝ (Opelpower, 2012), se sklenila kupčija in avto se je pripeljal v Ljubljano. Na poti proti prestolnici se mi je pa kar smejalo - postal sem 2. lastnik Kadett-a C
Avto je lep tako not (če spregledam, da je našraufan držal za CB na armaturki, ki ga je 1. lastnica uporabljala ) kot zunaj. Bil je sicer barvan ter ima par rjastih polj, ampak nič vitalnega ni ogroženega. Sicer pa motor je slišat zdrav in je suh, danes pa se je obrnil števec na 79 000km Več fotk in update pa verjetno drug teden. Odpeljal sem tudi strešni nosilec in 5 felten opel sport. Prvo je dobro ohranjeno in imam namen tudi prodat, če koga zanima...
Evo, pa sem tud jaz dočakal svojega oldtimerja. Ja, želja po tem se vleče že iz srednje šole, vmes sem bil že velikokrat zagret, pa vedno izpadel cincamarinca. Danes pa sem z Opelpowerjem šel iskat enga kadetta v daljne kraje. Na skoraj 1000m nad morjem na Vojskem nad Idrijo je C Kadett zadnjega letnika čepel v garaži že dve leti. Toliko časa je že minilo od odjave, saj je prvi lastnici takrat zaradi starosti potekla vozniška. Po slavnem stavku ˝Avto je dober, ampak potrebuje malo ljubezni˝ (Opelpower, 2012), se sklenila kupčija in avto se je pripeljal v Ljubljano. Na poti proti prestolnici se mi je pa kar smejalo - postal sem 2. lastnik Kadett-a C
Avto je lep tako not (če spregledam, da je našraufan držal za CB na armaturki, ki ga je 1. lastnica uporabljala ) kot zunaj. Bil je sicer barvan ter ima par rjastih polj, ampak nič vitalnega ni ogroženega. Sicer pa motor je slišat zdrav in je suh, danes pa se je obrnil števec na 79 000km Več fotk in update pa verjetno drug teden. Odpeljal sem tudi strešni nosilec in 5 felten opel sport. Prvo je dobro ohranjeno in imam namen tudi prodat, če koga zanima...
Last edited by ZiZa on 10 Aug 2012, 23:23, edited 2 times in total.
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
toooo žiža
a ste prepoznali tegale kadelna iz oglasa k sm ga jst prilimal, ja to je ta isti
Veliko užitkov v upam čimveč skupnih voženj.... jaaaaaaaaaaa
a ste prepoznali tegale kadelna iz oglasa k sm ga jst prilimal, ja to je ta isti
Veliko užitkov v upam čimveč skupnih voženj.... jaaaaaaaaaaa
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
pida kaj ne znaste kakšne druge znamke ..je res tole kot opel forum
hec hec .. naj ti bo v veselje in naj ti dobro služi..
hec hec .. naj ti bo v veselje in naj ti dobro služi..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- strider87
- Posts: 660
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
lepa pridobitev. Komaj čakam, da vidim kak si ga boš zrihtal:)
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
najbolj tih kadett na tem forumu je pridobil originalne (t'prave) odbijače (od C2), nov akumulator, ter oljni in bremz servis (by:Opelpower Tuning Garage ™). Na probi je bila na stojnih vijakih ATS 6x13 in CB-jka v prostoru za radio - 2x zelo všečno, ampak vse ob svojem času
V petek se zapeljem do Vranskega, saj po novem, od meseca maja, ni več možno pridobit certifikata le s pošiljanjem dveh fotk in lista s podatki. Torej poročanje kako zgleda ta bau bau pregled komisarja sledi Kakšne lepše fotke pa tudi
V petek se zapeljem do Vranskega, saj po novem, od meseca maja, ni več možno pridobit certifikata le s pošiljanjem dveh fotk in lista s podatki. Torej poročanje kako zgleda ta bau bau pregled komisarja sledi Kakšne lepše fotke pa tudi
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
Presenečenje pa je bil MAIK ki je uleteu ob 9ih s ploščicami, en hura za MAIKa
Ja spet je biu ceu kp kadettov, nepričakovani meet, pa še en električni skiro smo meli
Ja spet je biu ceu kp kadettov, nepričakovani meet, pa še en električni skiro smo meli
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
Ja učer je bila res puhna kuča ...
- papi
- Posts: 2189
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - hidrogliser
opetOpelpower wrote:Ja učer je bila res puhna kuča ...
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - on the road again
Današnja zgodbica: Zjutraj sem šel s preizkušnjami proti Vranskim, kjer sem opravil komisijski pregled za pridobitev certifikata starodobnega vozila. Sliši se cel bau bau, ampak dejansko je avto obkrožil en gospod, ki je bil zgoraj brez in govoril: dobro dobro dobro. Po 10 do 15-ih sekundah ogleda sem dobil list, kamor sem vpisal podatke (isti list, ki se ga je včasih pošiljalo) in nato sem bil že v pisarni in odštel dobrih 100€ za članarino, fotkanje (dva škljoca), certifikat in zavarovanje. Vmes, ko je gospa rihtala zavarovanje sem pridobil par informacij.
Stalni certifikat (veljavnost 10 let) greš delat takrat, ko začasni poteče. To je po petih letih, čeprav lahk tud začasnega še podaljšajo. Navadno so organizirani ali pa se dogovoriš za bolj intimini pregled Stalni certifikat je po besedah gospe bolj detajlni... Jaz sem imel že v glavi sceno, ko možakar zgoraj brez naredi dva kroga okoli avtomobila No, šalo na stran, baje da avto ne sme preseči 40 točk. Vsaka pomanjklivost, napaka se šteje v točkah, to je pa tudi vse kar sem izvedel glede točkovanja.
Začasni certifikat (veljavnost 5 let) izdajo v želji, da se v tem času avto poštima napakce, ampak so nekateri že v štartu padli. Nazadnje ravno en srotek od kadetta C, za katerega je lastnik izplačal 500€. Revček pa niti certifikata ni dubu, oz. so mu iz usmiljenja dali za en let - plačaš pa polno vsoto, kakšn drek.
Homologacija starodobnika pa je pravi: če piše v homologaciji, da je vozilo starodobnik si upravičen 80% popusta na cestnino in ne tudi 90% na zavarovanje, čeprav nekateri zavarovalni agenti dajejo tudi to bonifikacijo. Ampak baje to ni prav in kasneje dobijo zavarovalnice pritožbo.
toliko o svamzu
Nato sem oddrvel proti Cerknici in na TTN opravil tehnični pregled. Možakar, ki ga je pregledoval ima city-ja in je bil čist navdušen nad stanjem. Vse je delal BP ter na plinih dosegel le 2.9... meja v kategoriji mojega letnika je med 3 in 4.5, bravo Viator No pa še registrska - ostaja Idrska: GO RK 888 (uasm uasm uasm)
fotke jutr
Stalni certifikat (veljavnost 10 let) greš delat takrat, ko začasni poteče. To je po petih letih, čeprav lahk tud začasnega še podaljšajo. Navadno so organizirani ali pa se dogovoriš za bolj intimini pregled Stalni certifikat je po besedah gospe bolj detajlni... Jaz sem imel že v glavi sceno, ko možakar zgoraj brez naredi dva kroga okoli avtomobila No, šalo na stran, baje da avto ne sme preseči 40 točk. Vsaka pomanjklivost, napaka se šteje v točkah, to je pa tudi vse kar sem izvedel glede točkovanja.
Začasni certifikat (veljavnost 5 let) izdajo v želji, da se v tem času avto poštima napakce, ampak so nekateri že v štartu padli. Nazadnje ravno en srotek od kadetta C, za katerega je lastnik izplačal 500€. Revček pa niti certifikata ni dubu, oz. so mu iz usmiljenja dali za en let - plačaš pa polno vsoto, kakšn drek.
Homologacija starodobnika pa je pravi: če piše v homologaciji, da je vozilo starodobnik si upravičen 80% popusta na cestnino in ne tudi 90% na zavarovanje, čeprav nekateri zavarovalni agenti dajejo tudi to bonifikacijo. Ampak baje to ni prav in kasneje dobijo zavarovalnice pritožbo.
toliko o svamzu
Nato sem oddrvel proti Cerknici in na TTN opravil tehnični pregled. Možakar, ki ga je pregledoval ima city-ja in je bil čist navdušen nad stanjem. Vse je delal BP ter na plinih dosegel le 2.9... meja v kategoriji mojega letnika je med 3 in 4.5, bravo Viator No pa še registrska - ostaja Idrska: GO RK 888 (uasm uasm uasm)
fotke jutr