1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by FR Wolf » 15 Jun 2017, 12:25

Super ti tole gre! Upajmo da bo čimprej na cesti :)
Gumice za stabije in na podvozju so PU? Katere firme če so...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Opelpower
Posts: 1667
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Opelpower » 15 Jun 2017, 13:27

Tole bo pa najlepši daihatsu v sloveniji :lol: :D
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by DS71 » 15 Jun 2017, 18:18

Odlično!! :)

Jaz osebno nisem doživel nekega napredka z slientcoat-tom ..še vedno je vroče in glasno :lol: Pa imam še med tem in tapicirungo neko peno debelo 6 mm
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by grega983 » 15 Jun 2017, 20:04

Moje izkušnje so take ..... čudeža ne dosežeš, se pa tiste najbolj nadležne visoke frekvence losaš.

Na delti sem do sedaj izoliral vsa vrata, zadnjo haubo in pa komplet prtlažnik in je razlika opazna. Na bolje.
Pred tem nad 3.5 k obratov nisem slišal svojih misli, vsaka vožnja daljša od ure je pa bila napor za telo. Zaradi hrupa.

Najbolj pa me je impresioniralo kako drugače se sedaj vrata zapirajo. Dosti tišje in dosti lažje :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
L4UK0
Posts: 3083
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 16 Jun 2017, 17:08

@Blaz: PU so ja, nek MSA iz Amerike.

@Dejan: Tudi jaz ne pricakujem cudeza, se mi pa zdi da slabse kot brez ne more biti. Pri Kadettu nisem imel cisto nic izolacije in se je tunel ful segrel med voznjo. Sicer imam pa plan dat se 10mm Armaflex med tole in tepih.
Image
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by $küll » 16 Jun 2017, 18:52

meni se ful segreje tunel med vožnjo, tako da nemoreš roke gor držat, tako da bom tunel izoliral od zunaj/spodaj z enim plehom alpa s tako samolepljivo izolacijo za exterier. ena ima preko bitumna aluminijasto zaščito.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by croma_man » 17 Jun 2017, 00:05

to kar je lauko dal noter ima alu sloj, alubutyl se ji tudi reče in ne žal ne pomaga pri ekstremnih primerih kot jih mamo, sigurno je boljše kot če bi bilo brez, ni pa to rešitev.
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Cox » 17 Jun 2017, 00:21

To je zato ker mate motorje na narobni strani avta zmontirane.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by zegler » 17 Jun 2017, 07:29

hmm sem ze nekje to napisal, pa se tukaj ker ocitno imate kr probeme z tem....kot je skull napisal na zunanjo stran je treba dat in to odbojno povrsino (polirano alufolijo) da odbijete IR sevanje (kaj se temperature tice) .... Torej med cev in karoserijo (pac heat sheeld) kot majo vsi novi avtomobili pri loncih auspuha in karoserijo
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by nicjasno » 17 Jun 2017, 10:48

Cox wrote:To je zato ker mate motorje na narobni strani avta zmontirane.
Haha, izjava dneva! :)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Post Reply