1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Super ti tole gre! Upajmo da bo čimprej na cesti
Gumice za stabije in na podvozju so PU? Katere firme če so...
Gumice za stabije in na podvozju so PU? Katere firme če so...
Alpinas were always posh hot rods!
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Tole bo pa najlepši daihatsu v sloveniji
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Odlično!!
Jaz osebno nisem doživel nekega napredka z slientcoat-tom ..še vedno je vroče in glasno Pa imam še med tem in tapicirungo neko peno debelo 6 mm
Jaz osebno nisem doživel nekega napredka z slientcoat-tom ..še vedno je vroče in glasno Pa imam še med tem in tapicirungo neko peno debelo 6 mm
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Moje izkušnje so take ..... čudeža ne dosežeš, se pa tiste najbolj nadležne visoke frekvence losaš.
Na delti sem do sedaj izoliral vsa vrata, zadnjo haubo in pa komplet prtlažnik in je razlika opazna. Na bolje.
Pred tem nad 3.5 k obratov nisem slišal svojih misli, vsaka vožnja daljša od ure je pa bila napor za telo. Zaradi hrupa.
Najbolj pa me je impresioniralo kako drugače se sedaj vrata zapirajo. Dosti tišje in dosti lažje
Na delti sem do sedaj izoliral vsa vrata, zadnjo haubo in pa komplet prtlažnik in je razlika opazna. Na bolje.
Pred tem nad 3.5 k obratov nisem slišal svojih misli, vsaka vožnja daljša od ure je pa bila napor za telo. Zaradi hrupa.
Najbolj pa me je impresioniralo kako drugače se sedaj vrata zapirajo. Dosti tišje in dosti lažje
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
@Blaz: PU so ja, nek MSA iz Amerike.
@Dejan: Tudi jaz ne pricakujem cudeza, se mi pa zdi da slabse kot brez ne more biti. Pri Kadettu nisem imel cisto nic izolacije in se je tunel ful segrel med voznjo. Sicer imam pa plan dat se 10mm Armaflex med tole in tepih.
@Dejan: Tudi jaz ne pricakujem cudeza, se mi pa zdi da slabse kot brez ne more biti. Pri Kadettu nisem imel cisto nic izolacije in se je tunel ful segrel med voznjo. Sicer imam pa plan dat se 10mm Armaflex med tole in tepih.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
meni se ful segreje tunel med vožnjo, tako da nemoreš roke gor držat, tako da bom tunel izoliral od zunaj/spodaj z enim plehom alpa s tako samolepljivo izolacijo za exterier. ena ima preko bitumna aluminijasto zaščito.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
to kar je lauko dal noter ima alu sloj, alubutyl se ji tudi reče in ne žal ne pomaga pri ekstremnih primerih kot jih mamo, sigurno je boljše kot če bi bilo brez, ni pa to rešitev.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
To je zato ker mate motorje na narobni strani avta zmontirane.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
hmm sem ze nekje to napisal, pa se tukaj ker ocitno imate kr probeme z tem....kot je skull napisal na zunanjo stran je treba dat in to odbojno povrsino (polirano alufolijo) da odbijete IR sevanje (kaj se temperature tice) .... Torej med cev in karoserijo (pac heat sheeld) kot majo vsi novi avtomobili pri loncih auspuha in karoserijo
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Haha, izjava dneva!Cox wrote:To je zato ker mate motorje na narobni strani avta zmontirane.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ