1987 BMW E30 - Rjavko

User avatar
MK808
Posts: 11
Joined: 29 Jan 2017, 17:45
Avtomobil: E30

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by MK808 » 14 Mar 2017, 23:20

Za bilstein nevem če ima gewinde, gledal sem predvsem H&R in podobne znamke. Hmm bajta tale ideja se mi sploh ne zdi slaba, čeprav gledano cenovno bi za tak denar dobil verjetno bilstein B8 in fedre 60/40 ;)
DKsW123
Posts: 257
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by DKsW123 » 15 Mar 2017, 00:58

MK808 wrote:
Zanima me tudi, če slučajno kdo pozna kakšnega mojstra, ki zna naredit dober zadnji lonec, da ne duši motorja in je dovolj pretočen, ter seveda da da dober zvoook? :D
Za izpuh bi jaz kot prvo izbiro na tvojem mestu kontaktiral človeka, ki ti je delal motor. Drugače pa k Dr. Izpuhu.
User avatar
l3v4rt
Posts: 370
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by l3v4rt » 15 Mar 2017, 15:49

Jaz mam b8 pa h&r -35 fedre pa se na e21 kar dobro pelje, zelo čvrsto in trdno in avto lepo leži, sploh za kako priganjanje - za daily verzijo bi pa znalo bit pretrdo komu. :)
Peljal sem se pa z gewindami za 200eur na e36 pa ni variante da montiram kdaj to na svoj avto ker je bil kot lojtratn voz (je pa res, da je bil v podnu kolikor se je pač dalo). Kolega je mel mislim da TA Technix -60 fedre na e30 pa je bil zadovoljen, sploh z nekimi dobrimi blažilci bi znalo bit še veliko bolje. Po mojem mnenju, če ne bi rad nekaj dirkal z njim, rabil dosti nastavitev ali ga v podnu vozil potem bi dal jaz fiksno vzmetenje gor, ker se avto pelje vseeno lahko tudi zelo entuziastično če ni gewind gor. Pametne gewinde pa vrjamem, da so še boljše od tega ampak rabiš več vitamina €. :D Vprašaj pa uporabnika nicjasno, on je menjaval fedre na touringu pa ne vem ali je vzel original al h&r.

Auspuh pa kot rečeno - dr. Izpuh ti bo zrihtal kaj boš rabil ;)
DKsW123
Posts: 257
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by DKsW123 » 15 Mar 2017, 16:02

Glede podvozja bi jaz izbral serijsko m podvozje. Torej original. Ne vem ce je tak pri e30 ampak jaz sem mel na e39 serijsko M podvozje pa je bil z 3.0 dizlom dalec od pravega M-a peljal pa dosti bolje in se vedno udobno kot druga e39 ki sem jo imel na navadnem podvozju.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by croma_man » 15 Mar 2017, 16:43

bilstein B8 + H&R...ne šlataj ostalo.

seveda poišč tavelike vzmetne noge tak da maš še mal bolše amortizerje (večji fi batnice).

Jst ne menjam, pa sm dobil že tako ceno ponujeno za moje podvozje, da bi dobil dirkalni koni set za ta dnar. Ubistvu je vse še zmeraj B8 + H&R samo da imam nastavljive šalce in višino (takorekoč B16 bilsteine).
User avatar
MK808
Posts: 11
Joined: 29 Jan 2017, 17:45
Avtomobil: E30

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by MK808 » 29 Mar 2017, 23:33

Odločitev je padla, B8 in 60/40 :D Seveda po slikanju za certifikat in tehničnem pregledu.
Malo updejta, zmontirati sem uspel vsaj deloma motorni prostor. Ugotovil sem tudi, da so izpušne krivine za "drobiž" dobre samo za izgled in jih bo potrebno predelati, da se ne bodo naslonile na požarno steno. Ima kdo slučajno že izkušnje s tem?

Dobil sem tudi izpušna lonca, torej odločil sem se za dva, namesto enega, da bo avto tišji. V petek pa akcija :D
Attachments
motorniprostor.jpg
Izpušna lonca
Izpušna lonca
User avatar
MK808
Posts: 11
Joined: 29 Jan 2017, 17:45
Avtomobil: E30

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by MK808 » 17 Apr 2017, 12:33

Malo napredka: uspel sem naredit kompleten izpuh. Mislim da je kr dobro izpadel, edino kar morem zamenjati so izpušni nastavki na zadnjem loncu, ker se mi zdijo malo premali. Sedaj so fi 50, mogoče če dam fi 60, 65?

Po dolgem pregovarjanju je tudi motor zalaufal :D Sprva je bila zanič bencin pumpa, kar sem tudi nekako pričakoval (hvala uporabniku nicjasno, da mi je posodil njegovo), no potem pa sem ugotovil, da je šlo vseh 6 injektorjev rakom žvižgat :shock: . Menjal sem jih z injektorji M52 in sedaj motor deluje BP.
Attachments
Zaključka izpuha?
Zaključka izpuha?
Fiksno zmontiran izpuh
Fiksno zmontiran izpuh
Dodelani kolektorji
Dodelani kolektorji
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: 1987 BMW E30 - Rjavko

Post by zegler » 18 Apr 2017, 07:06

:shock: WOW sem ti kr malo faus da si tako v nulo zvil cevi za izpusni kolektor KAPO DOL. Te lahko zagnjavim za zvit nekaj cevi ko bom delal update na mojem ? 8-)
Post Reply