K: Orodje za lajtunge delat

User avatar
Fleko
Posts: 1315
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by Fleko » 20 Mar 2017, 23:25

zaverho wrote:Zakaj pa ne bi mirno spal? Sej ne bo zdej kr naenkrat počl vse skupi. V najslabšem primeru začne puščat, ker zaključek ni prav narejen.

Drugač pa ni tok ozko, sam neomejeno bi se najebal, da bi nazaj namontiral v nosilce te lajtunge, da ne bi plesale okrog.
Ko vidis ta orodje nebi spal v miru :lol:
Se prevec cenim, da bi sam seb to zaupal, ceprav bi samo "spuscalo" vseeno. Daš 150-200€ za vse trde lajtnge in je mir, s tem da niso poskodovane, kokr v primeru ce bi sam delal.

Za izmerit tocno dolzino lajtnge uzames spago in je to to. Zavoje delas sam s pomocjo neke vodovodne cevi...
Get low, no matter how
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by Bajta » 21 Mar 2017, 00:16

CuNiFer zlitina je bla najbrz taj ko sm js to delal.

http://www.ebay.co.uk/itm/Tool-Hub-9529 ... rkt%3D1%26

pa z necem takem, pa je slo za brez problema. pa nic ni nikol spustil. se da lepo nardit.
User avatar
papi
Posts: 2189
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by papi » 21 Mar 2017, 09:59

Fleko wrote:
zaverho wrote:Zakaj pa ne bi mirno spal? Sej ne bo zdej kr naenkrat počl vse skupi. V najslabšem primeru začne puščat, ker zaključek ni prav narejen.

Drugač pa ni tok ozko, sam neomejeno bi se najebal, da bi nazaj namontiral v nosilce te lajtunge, da ne bi plesale okrog.
Ko vidis ta orodje nebi spal v miru :lol:
Se prevec cenim, da bi sam seb to zaupal, ceprav bi samo "spuscalo" vseeno. Daš 150-200€ za vse trde lajtnge in je mir, s tem da niso poskodovane, kokr v primeru ce bi sam delal.

Za izmerit tocno dolzino lajtnge uzames spago in je to to. Zavoje delas sam s pomocjo neke vodovodne cevi...
Eeee, Fleko je že poštekal :D

PS: zavoje najlepše delaš z jermenico od alternatorja ;) stestirano ! ( prenos ideje od enega starega mojstra 8-) )
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by croma_man » 21 Mar 2017, 10:08

hah, dobra ideja. Jst mam od lani bakrene po podnu tud za bencin, zaenkrat še nisem bil bakla.
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by Tine » 21 Mar 2017, 10:39

Hm, enkrat sem bral da naj bi baker bil problematičen za bencin, saj naj bi nekaj reagiral in bi se naj pojavljale neke težave.. no če tebi deluje BP, je super da je moj mit ovržen :)
User avatar
papi
Posts: 2189
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by papi » 21 Mar 2017, 10:39

croma_man wrote:hah, dobra ideja. Jst mam od lani bakrene po podnu tud za bencin, zaenkrat še nisem bil bakla.
Ja bakrene za benz uporablja kar nekaj uporabnikov tega foruma, če se ne motim:
Anze, Lauko, OP, Paplist, ....

Zaenkrat vsi BP...
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by pero27 » 21 Mar 2017, 17:21

Tastari mehanski sistemi za vbrizg so mel pogosto bakrene linije od boschpumpe do injektorjev, tako da je že moglo štimat...
Tisti ki ste mel probleme z delanjem flareov z temi poceni orodji; a se je mogoče kater od vs spomnu prej podmazat konec cevi, al ste vsi kar na suho to skup prešal? ;)
User avatar
Fleko
Posts: 1315
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by Fleko » 21 Mar 2017, 17:46

Pero ajga, nismo od učeri :lol:

Pri meni je problem ker je odlitek slab za cev stisnit in nisem našel vmesne faze, da dovolj prime cev. Samo dve opciji sta pri meni, ena je, da cev zdrsne, druga je da se cev deformira in ne paše kontra orodje. Ene dve uri sem vztrajal potem pa vse skupaj vrgel nekam in zaključil z izdelavo zavornih cevi, se odpeljal v Prit (hvala bogu, da ga imamo v Domžalah) kjer mi je naredil v dveh minutah in mu dal za per.

Ni problem, ali se cev podmaže ali ne, ampak je premalo gripa na ''kleščah'', da bi stisnil . Orodje ima malenkost lufta.

Ratalo mi je narediti eno prirobnico double flare oz. bubble ampak, ni bilo za nikamor, ker je bila cev pod prirobnico vsa požrta.
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by pero27 » 21 Mar 2017, 18:51

Aja šit, jst sm pa mislu da ste :lol:

Mogoče bi se pa dalo potem ulitek rešit tako da en napol premajhen navojni sveder pošlješ čez luknjo, da dobi malo zobčkov in bolje zagrabi zavorno cev...
zaverho
Posts: 377
Joined: 14 Nov 2012, 14:24
Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
Location: Ljubljana
Contact:

Re: K: Orodje za lajtunge delat

Post by zaverho » 21 Mar 2017, 19:30

Ja ta orodja so zgleda samo za določene debeline zavornih cevi. Jaz sicer nimam veliko izkušenj s tem, zdaj ko pa kupujem, pa vidim, da je že okrog 5mm nekaj variant v razmiku +/- 0.25mm.
Post Reply