SCIROCCO mk2
SCIROCCO mk2
Bom pa še jaz predstavil mojo "nepremičnino". Iskal sem sicer VW Golfa mk2 GTI 16V, v iskanju pa slučajno naletel na VW SCIROCCO-ta mk2 GTX 16V .
Podatki o avtomobilu:
VW SCIROCCO GTX
1.8 16V 95 KW-129 KM,
tip motorja:PL,
letnik 1989 prvič registriran v Slo 1994,
ima 240000 prevoženih kilometrov.
Od opreme ima:
-servo volan,
-športne sedeže,
-potovalni računalnik,
-...in se počasi konča...
Ima pa avto dušo, ko se vsedeš padeš nizko na tla športni sedež te oprime, rohnenje iz izpušnih cevi, 130 dobrih odzivnih starih konjev in 910. kil težak Scirocco gre kot strela nasmeh do ušes [smilie=auto.gif] .
Prejšnji lastnik si ga je lastil 10. let. Na avtomobilu naj bi bila pred 6. leti (200000 km) narejena generalna motorja, avto lepo prede in gre kot strela niti ne kadi tako, da verjetno je bila res narejena. Pred 4. leti je bil avtomobil barvan (šalabajzer na delu [smilie=zeppelin.gif] ) z avta ni bil snet niti en del, ko odpreš pokrov motorja zagledalš pobledelo barvo .
Avto mu je potem stal 3. leta za bajto. Po 3. letih je znova zapredel in končal v moji lasti [smilie=beer2.gif].
Avto je za svoja leta dobro ohranjen, kakšne hujše gnilobe si ne lasti, podvozje je prav tako zdravo.
Avto pa ima par vizualnih in tehničnih napak:
-uničena armaturna plošča (pušča pečica in ne dela ventilator v notranjosti, če kdo ve za kakšno armaturko se priporočam),
-ne deluje osvetlitev števca in ostalih instrumentov (menjal sem žarnice ni učinka, kakšna ideja kaj bi lahko bilo?)
-ne deluje VDO števček za temperaturo olja
-polomljenih par plastik v notranjosti
-pušča hladilnik vode in počena ekspanzijska posoda
-glasna črpalka goriva (ko dam kontakt se zasliši glasno rohnenje )
-zbledeli "nepobarvnani" deli
-ko se avto segreje in pride na visoke obrate se prižge lučka za olje, ugasneš motor in znova prižgeš lučka ne gori več (kakšna ideja kaj bi lahko bilo? Senzorja olja?)
-kadar je avto "mrzu" nekaj sekund "trokira-se zaletava" potem je dobro (ventil za zauh?)
-par vizualnih napak na karoseriji(popokana barva, ena večja praska, v prtljažniku se zna znajti malo vode nekje pušča)
-...verjetno sem še kakšno pozabil...
Plani so odpraviti zgornje napake, malo "tuninga" v pravi smeri, če bo viška ojrotov€. Torej plan je, da bi bil avto kolikor toliko poštiman in registriran do 7. Favdl Treffen-a, upam da bo čas in denar dopuščal.
No pa še par slik rdeče puščice:
Slike so slikane s telefonom in so slabše kvalitete.
Podatki o avtomobilu:
VW SCIROCCO GTX
1.8 16V 95 KW-129 KM,
tip motorja:PL,
letnik 1989 prvič registriran v Slo 1994,
ima 240000 prevoženih kilometrov.
Od opreme ima:
-servo volan,
-športne sedeže,
-potovalni računalnik,
-...in se počasi konča...
Ima pa avto dušo, ko se vsedeš padeš nizko na tla športni sedež te oprime, rohnenje iz izpušnih cevi, 130 dobrih odzivnih starih konjev in 910. kil težak Scirocco gre kot strela nasmeh do ušes [smilie=auto.gif] .
Prejšnji lastnik si ga je lastil 10. let. Na avtomobilu naj bi bila pred 6. leti (200000 km) narejena generalna motorja, avto lepo prede in gre kot strela niti ne kadi tako, da verjetno je bila res narejena. Pred 4. leti je bil avtomobil barvan (šalabajzer na delu [smilie=zeppelin.gif] ) z avta ni bil snet niti en del, ko odpreš pokrov motorja zagledalš pobledelo barvo .
Avto mu je potem stal 3. leta za bajto. Po 3. letih je znova zapredel in končal v moji lasti [smilie=beer2.gif].
Avto je za svoja leta dobro ohranjen, kakšne hujše gnilobe si ne lasti, podvozje je prav tako zdravo.
Avto pa ima par vizualnih in tehničnih napak:
-uničena armaturna plošča (pušča pečica in ne dela ventilator v notranjosti, če kdo ve za kakšno armaturko se priporočam),
-ne deluje osvetlitev števca in ostalih instrumentov (menjal sem žarnice ni učinka, kakšna ideja kaj bi lahko bilo?)
-ne deluje VDO števček za temperaturo olja
-polomljenih par plastik v notranjosti
-pušča hladilnik vode in počena ekspanzijska posoda
-glasna črpalka goriva (ko dam kontakt se zasliši glasno rohnenje )
-zbledeli "nepobarvnani" deli
-ko se avto segreje in pride na visoke obrate se prižge lučka za olje, ugasneš motor in znova prižgeš lučka ne gori več (kakšna ideja kaj bi lahko bilo? Senzorja olja?)
-kadar je avto "mrzu" nekaj sekund "trokira-se zaletava" potem je dobro (ventil za zauh?)
-par vizualnih napak na karoseriji(popokana barva, ena večja praska, v prtljažniku se zna znajti malo vode nekje pušča)
-...verjetno sem še kakšno pozabil...
Plani so odpraviti zgornje napake, malo "tuninga" v pravi smeri, če bo viška ojrotov€. Torej plan je, da bi bil avto kolikor toliko poštiman in registriran do 7. Favdl Treffen-a, upam da bo čas in denar dopuščal.
No pa še par slik rdeče puščice:
Slike so slikane s telefonom in so slabše kvalitete.
Re: SCIROCCO mk2
Še notranjost in motor. V prometnem je tip motorja PL v avtu pa KR.
Re: SCIROCCO mk2
Nekaj se je že delalo:
Rezultat:
Drugače motor suh kot poper, sklopka je praktično nova na njej so še lepo vidni napisi prav tako na zobatem jermenu in natezalcu, edino izpušni kolektor je počen. Tako, da motorja se ne bo preveč odpiralo ampak samo "našminkalo".
Opran avto se je pospravilo na zimsko spanje.
Rezultat:
Drugače motor suh kot poper, sklopka je praktično nova na njej so še lepo vidni napisi prav tako na zobatem jermenu in natezalcu, edino izpušni kolektor je počen. Tako, da motorja se ne bo preveč odpiralo ampak samo "našminkalo".
Opran avto se je pospravilo na zimsko spanje.
Re: SCIROCCO mk2
Opral sem menjalnik in mi ne da miru ali je od KR motorja?
Oznake na menjalniku:
020301107E
WW013
7G10102
Oznake na menjalniku:
020301107E
WW013
7G10102
Re: SCIROCCO mk2
V soboto sem razdrl armaturno ploščo, ki ni ravno v najboljšem stanju.
(Spet sem pozabil digitalca)
Armaturna je res boga in je za u kanto, edino če kdo pozna kakšnega mojstra, ki dela čudeže.
(Spet sem pozabil digitalca)
Armaturna je res boga in je za u kanto, edino če kdo pozna kakšnega mojstra, ki dela čudeže.
- L4UK0
- Posts: 3085
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: SCIROCCO mk2
Pozdravljen!
Pa na slikah izgleda se v redu pobarvan Kaj so pa to za ene feltne?
Drugace se da pa armaturko tudi pretapecirat, samo ni ravno poceni...
Lp
Pa na slikah izgleda se v redu pobarvan Kaj so pa to za ene feltne?
Drugace se da pa armaturko tudi pretapecirat, samo ni ravno poceni...
Lp
Re: SCIROCCO mk2
Zunaj je kar solidno pobarvan, tako, da bom pobarval samo motorni prostor, ker tam najbolj izstopa stara barva. Čeprav, če bi hotel narediti za prav bi moral celega razstavit in pobarvat samo ni toliko evrov na razpolago. Feltne mislim, da so ATS ne me pa za besedo držat, ker še niso prišle na vrsto. A koliko so okvirne cene za pretapecirat armaturko?
Re: SCIROCCO mk2
kako si pa tako lepo opral menjalnik?
- strider87
- Posts: 660
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Re: SCIROCCO mk2
Pozdrav:)
Lepi avto si nabavo Ta oblika mi je huda za popizdit
Jaz sem za hec hodo tega gledat: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=751 ... 8%20TROPIC ampak je dosti bolj v pi... kot pa zgleda na slikah..
Mogoče ga bom poleti zamenjo za dailya:) če ga že nebo kdo odpeljal
Lepi avto si nabavo Ta oblika mi je huda za popizdit
Jaz sem za hec hodo tega gledat: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=751 ... 8%20TROPIC ampak je dosti bolj v pi... kot pa zgleda na slikah..
Mogoče ga bom poleti zamenjo za dailya:) če ga že nebo kdo odpeljal
Re: SCIROCCO mk2
Spral s štrajfiksom 90°C nato nanos Perolina=Ivasola, počakal 10 min in spet spral, ta postopek ponovil trikrat. A kdo ve kako doseči visok sijaj aluminijastih delov? Vem, da jih lahko zdrgneš z žičnato krtačo na bormašini, samo ta način naj ne bi bil preveč pameten. Čeprav, ko sem delal izdelek za maturo (prerez motorja VW Golf mk1 1.6 D) sem aluminijaste dele opral s štrajfiksom in perolinom, potem pa zdrgnil z žičnato krtačo na bormašini in za tem še pošprical z WD-40, se po pol leta aluminijasti deli še vedno svetijo, je pa res, da ne občutijo nobene temperaturne obremenitve.$küll wrote:kako si pa tako lepo opral menjalnik?
Začetno stanje:
Končno stanje: