
To je moja zračnohlajena igračka, narjena leta 1974. Zaenkrat še z 1.3 motorjem, 44 optimističnih konjev ki jih vstavljajo bobni spredaj in zadaj. Optično se najverjetneje ne bo več spreminjal, dobi pa še par tehničnih cukrov, v kratkem nov motor, diski, če bo le šlo na vse4 vogale. Zaradi zavite šipe načeloma najmanj privlačen model med zračnohlajenci, a tehnično najbolj napreden - McPherson sistem vzmetenja spredaj in IRS zadaj. Priljubljen načeloma samo med germanlook rajo in - pri meni.
Skozi čas je dobival poflockano armaturko, školjkaste sedeže, volan, Ats Classic, nižanje (večkratno, ker sem nesposoben), nove blažilce in vzmeti, stabilizator zadaj, poliuretan po celotnem podvozju itd. Ni showcar, napak ne skriva in jih ma kr precej. Je pač moj poligon za igranje s tehniko, če je le možno delam stvari sam in se učim kako in kaj.
Ko je prišel, je bil tak:


ATSke, rešene:



Armaturka po obdelavi


Še kokpit, kot ga poznamo danes


V fazi nastajanja je tud nov motor, sicer nič posebnega, je pa projekt ki se mi vleče že dve leti. Vmes se je seveda petkrat spremenil plan kako in kaj s tem motorjem, pa verjetno ne zadnjič. Kakorkoli, bo 1.6, dva dvojna dellorto DRLA 40 ali 36 (to še tud ni dorečeno







To je zaenkrat to, ker se začenja sezona pa ga kmalu potegnem iz zimskega spanca. Stay tuned.