
OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
ala ti vera
kakšni so plani naprej pri Fernandezu?


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Raketni pogon, pa krila

Ne, spredaj mi je še vedno premehek, pa si bom sposodu od 123 fedre, da probam, če bo kej boljše. Še vedno me čaka prehod na S kolektor.
Najbolj si pa želim čimprej dat v avto neko zvočno izolacijo, ker mi gre že na živce, da se tok dere
Sam nimam pojma kaj, nekaj precej debelega bi dal, tam ene 2-3 sm, ker mi zdej tud tepih spodaj mal čudno stoji, ker manjka ta izolacija.


Ne, spredaj mi je še vedno premehek, pa si bom sposodu od 123 fedre, da probam, če bo kej boljše. Še vedno me čaka prehod na S kolektor.
Najbolj si pa želim čimprej dat v avto neko zvočno izolacijo, ker mi gre že na živce, da se tok dere


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
radio vili ima rešitev zate, sam bo treba ene 100€ pritegnit.

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
original filter nazaj is the answer
Ma more mal pomukat, vsaj veš da se pelješ
kere fedre pa imaš zdj? original krajšane? jst mam to, je pa res, da so še mal krajši k tvoji, zato so najbrž tud trši k tvoji... a nižjega avta pa neb mel? 
pa vsaj tablco nižej
spredn okvirček malo nižje prestavi, mu bolj paše, če je tablica nižje 



pa vsaj tablco nižej



-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Končno sem spet malo delal na avtu in ga ne sam vozil.
Dobil sem 1.2S kolektor in ga našraufal gor. Od enga hrvata pa sem kupil original cev do prvega lonca. Sej ste rekl, da je razlika, sam nism si mislu, da je taka. Dobr o nekih težkih pospeških je težko govorit, sam glede na to, da je to moj dejli, merim nadgradnje v zmanjšanju porabe
In ta je začuda občutna: če sem mel prej avtobahn 7,3 je blo zdej 6,2.
Predvsem se čuti pri visokih hitrostih, ko ga v klanec občutno manj pobere.
Sem šel čez vikend nekaj dela na morje, pa sem se pr Papiju ustavu in ga zalotu, kako razstavlja neke ogromne mašine

sem pobarvu kolektor in sem se ene dva dni mal dušil od smrada barve
Kovinski zvoki pri vožnji pa kr nočejo in nočejo stran, po tem, ko sem zamenjal komplet sklopko ni nič boljše… zdaj sumim kardan, to bo naslednja stvar.
High-tech ogledalo pa še čaka na žalost.
Dobil sem 1.2S kolektor in ga našraufal gor. Od enga hrvata pa sem kupil original cev do prvega lonca. Sej ste rekl, da je razlika, sam nism si mislu, da je taka. Dobr o nekih težkih pospeških je težko govorit, sam glede na to, da je to moj dejli, merim nadgradnje v zmanjšanju porabe

Predvsem se čuti pri visokih hitrostih, ko ga v klanec občutno manj pobere.
Sem šel čez vikend nekaj dela na morje, pa sem se pr Papiju ustavu in ga zalotu, kako razstavlja neke ogromne mašine


sem pobarvu kolektor in sem se ene dva dni mal dušil od smrada barve

Kovinski zvoki pri vožnji pa kr nočejo in nočejo stran, po tem, ko sem zamenjal komplet sklopko ni nič boljše… zdaj sumim kardan, to bo naslednja stvar.
High-tech ogledalo pa še čaka na žalost.

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Mečka je pr Papiju, o tem v njeni temi, Kadetta pa sem danes pripravu na zimo.
To pomeni, da sem namontiral sprednje notranje koloteke, ki so čakali na vgradnjo že od poletja. Narejeni so iz aluminija, naročeni pri LOKARI, ki te aftermarket koloteke izdeluje že od 50tih let dalje. Veliko so jih takrat izdelali za rally vozila, ker naj bi po njihovo malo izboljšali aerodinamičnost vozila.

tako zadeva zapre eno izmed kritičnih točk Kadetta:

Od spodaj:

Pa še z avtom (skoraj) na tleh:

Tako zgleda pa zadeva od spredaj - poanta je kao v tem, da gleda ven, da ustvarja srk zraka, ki potem suši notranjo "votlino" - kroži okrog koloteka in zadaj ven.

To pomeni, da sem namontiral sprednje notranje koloteke, ki so čakali na vgradnjo že od poletja. Narejeni so iz aluminija, naročeni pri LOKARI, ki te aftermarket koloteke izdeluje že od 50tih let dalje. Veliko so jih takrat izdelali za rally vozila, ker naj bi po njihovo malo izboljšali aerodinamičnost vozila.

tako zadeva zapre eno izmed kritičnih točk Kadetta:

Od spodaj:

Pa še z avtom (skoraj) na tleh:

Tako zgleda pa zadeva od spredaj - poanta je kao v tem, da gleda ven, da ustvarja srk zraka, ki potem suši notranjo "votlino" - kroži okrog koloteka in zadaj ven.


- papi
- Posts: 2199
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Dobri tej koloteki, a to si ti reku da rabiš za kadett C in imajo že oni mere...?
Kolko pa to stane?
Kolko pa to stane?

Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
300 flk pa cin cin cin bo delal k se boš vozil
maš na strani od te firme cene in različne modele. me prav zanima, če bo kj cin cin cin delal ko bodo kamnčki leteli na pleh 



Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Tole bi jest prešprical z enim bitumnom obvezno. Če se je kdo vozil v starem Defenderju po makedamu ve kaj govorim. Vsake 200m kakšen kamen prileti v kolotek in imaš filing da je počila kakšna šipa na avtu 


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Zadeva je res precej draga, za Kadetta maš sam to ALU verzijo na voljo, pa sprednje. Ni pa 300 flik
Js sm dal 163 s poštnino vred.
Obliko majo oni, je pa tko, da vsakega ubistvu na roko nardijo, pa malo čakaš. Sedlo ni čist u nulo, sam je jebeno blizu
Glede kamenčkov in bitumna: ne nameravam z ničemer tega špricat. Ni moj kađo defender
Po makadamu vozim bolj redko, kot angleška kraljica molze krave.
Kolikor lahko rečem po enem dnevu se mi zdi, da je vožnja dejansko tišja, kot prej. Cin cinanja pa zaenkrat ni blo.

Obliko majo oni, je pa tko, da vsakega ubistvu na roko nardijo, pa malo čakaš. Sedlo ni čist u nulo, sam je jebeno blizu

Glede kamenčkov in bitumna: ne nameravam z ničemer tega špricat. Ni moj kađo defender


Kolikor lahko rečem po enem dnevu se mi zdi, da je vožnja dejansko tišja, kot prej. Cin cinanja pa zaenkrat ni blo.
