je malo trajalo, ker nimam delavnice (z dovolj velikimi vrati), na faxu mam pa prakso in imam potem samo slabe 2 ure dnevne svetlobe na dan
evo poročilo:
-pumpo sem snel, je v super stanju, tesnila nisem dobil sem ga naredil sam
-termostata sem sprobal oba; novi se začne odpirat pri 80°C, kar tudi piše na njemu, stari se ne odpre ali zapre do konca
-hladilnik sem snel in splaknil v rikverc, pa se mi ni nič kaj zdelo, da omejuje pretok; možno da je par kanalov zamašenih, ampak čez njega priteče toliko vode, kolikor je je sposoben hidropak načrpat, pa ni tolk švoh
-potem sem ga napolnil z kisom in pustil stat en dan, orng preplajhal in ponovno splaknil, razlike v pretočnosti ni bilo videt, umazanije ni bilo nobene opazne, da bi ven tekla
-motor splaknil v rikverc, spet nič kaj opazno umazanije (razen zunaj motorja, ker mi verjetno sprednji semering malo spušča olje in je motor ofrajhan ko da ga je krava posrala

)
-zmontiral vse nazaj, pa ni bilo dosti boljše
-potem sem v cev, ki se je prej nekaj sploščevala dal feder, ki sem ga naredil iz žice in zdaj cager laufa v območju 1/2 do 3/4
spodnja cev radiatorja se segreje, komplet radiator se segreje (oboje se prej ni)
-temperaturni senzor sem sprobal, pri dobrih 90°C (zmerejno z multimetrom - pa to z kar dobrim) kaže cager dobre 3/4, kar se mi sicer zdi malo nelinearno, če od recimo 20°C do recimo 80°C cager porabi komaj pol skale, za tistih 10°C od 80 do 90 pa četrt skale
bom ob priliki naročil drug senzor, samo da se še kej pokvar, da se bo splačalo
