Jetronici znajo počasi res postajati problematični, se mi zdi da manjka človek ki bi se poglobil v te vbrizge in jih znal popravljati. Poslovna ideja za nekoga mogoče?
Kupil sem nove svečke, originalne, rezistorske z 1kohm in ugotovil da spet nimam stabilne iskre.

Meritev starih (tistih ki so ble prej v motorju, pred generalno) je pokazala da so 6kohm katere imajo super iskro, tako da zgleda dela samo s takimi svečkami. Tuljava je zgleda zelo občutljiva na to. Moram naročiti 6kohm svečke
Dobil sem stroboskop:
Sposodil/naredil sem si adapter za urico, katerega ušraufaš v odprtino za svečko:
In tako določil gornjo mrtvo točko na kompresijskem ciklu 1. cilindra:
Naredil sem si kazalček, katerega sem poravnal z alkoholcem narisano oznako na jermenici odmične, ko je bat na vrhu:
V Tunerstudiu sem določil fiksen predvžig na 0°, nato pa z odšraufanimi svečkami in odklopljenimi varovalkami za injektorje in pumpo zavrtel motor in na stroboskop preveril kje je vžig. Pred tem sem odstranil kapice za svečke, kot je Tine omenil z rezistorskimi kapicami stroboskop ne dela:
Prej sem imel nastavljeno pozicijo zoba za vžig 90° (10 zob stran od "praznega zoba", 9 gapov), po nastavitvi s stroboskopom sem na 96,3°. Ko sem nastavil TDC pozicijo sem vrnil nazaj nastavitve vžiga na tabele in še enkrat zalaufal.
Motor zdaj teče veliko bolj mirno (brez tresljajev) in veliko bolj odzivno kot prej (se pozna lajšane komponente, liči na kroslo

). Imam pa problem, da ne laufa lepo pod 2k rpm, če spustim gas ugasne. Če držim gas odprt živi ampak "prebavlja", ne teče lepo.
Probal sem iz sekvence prestaviti na batch strategijo vbrizga (s sumom da mogoče šprica v napačnem ciklu) kar je malenkost izboljšalo situacijo (bolj "smooth"laufa), odvil sem tudi idle vijak na loputi da dobi več zraka v prostem teku, kar je ponovno imalenkost izboljšalo situacijo. Svečke so črne, tako da iz vsega tega sklepam da ga zaliva. Ko sem hotel zmanjšati bencin v VE tabeli sem opazil da se mi je ugasnil laptop in kasneje videl da mi je crknil adapter, tako da zdaj rabim nov adapter za laptop da lahko nadaljujem.
Kolega (hvala!)

mi je iz temperaturno obstojne smole sprintal konektor za temperaturni senzor števca vode:
In čepke, kateri držijo cevko/zajlo. Original so bele, ampak nisem hotel težiti več potem naprej, že tako se je potrudil da je print res vrhunski:
Popravil sem tudi števec tlaka in temperature olja, katere sem narobe priklopil

, zdaj imam tlaka res dovolj, na 2k rpm recimo 4bare za kar sem izredno zadovoljen.
Zaenkrat jo še nisem zaribal, bomo videli kaj bo ko dobim adapter.
Lp!