dobro, bom probal dobit tesnilo za vodno pumpo, da najprej izločim to, čeprav vrti se prosto (ko snamem jermen)
ko sem odklopil spodnjo cev na hladilniku je bla vsa voda ven v treh sekundah, tako da pomoje ni glih kaj dosti zamašen; v celem lavorju vode pa je bilo umazanije mogoče za čajno žličko, če sploh - antifriz je bil not rdeč, tako da sem ga tudi zamenjal z rdečim - a to je posebej pomembno, da je moder ali?
poleg tega je prej naredil 400km brez pregrevanja, potem pa je cager začel divjat v rdeče, sem pa pošlatal spodnjo cev od hladilnika in je bila mrzla, zato sem tudi kupil nov termostat in zmontiral in 100km je laufal z cagerejm na sredini, če je bilo gretje do konca, kar z tastarim termostatom ni funkcioniralo (se je pregreval v vsakem primeru)
po 100km z novim termostatom so se težave z cagerejm ponovile
verjetno bodo res kakšni večji kosi, ki mašijo cevi
hladilnik ima na vrhu integrirano ekspanzijsko in zamašek, ki spušča ven pritisk, če sem probal avto na mestu laufat z odprtim haldilnikom se pa ni hotel segret čez polovico na cagerju in v hladilniku ni bilo videti nobenega toka
glede na design termostata se mi zdi, možno, da se zatakne v obeh pozicijah (stalno hlajenje ali nič hlajenja) ali ne?
sem pa opazil tudi, da če odprem hladilnik ko je vroč (in gre pritisk ven) in ga vročega zaprem, se, potem, ko se avto ohladi ena cev stisne (ubistvu ej kar stalno bolj ovalna, vendar se takrat čisto stisne)
gre pa za cev označeno z številko 9 na tej sliki; čet to cev in termostat vleče pumpa vodo v motor, ko je termostat zaprt-mrzel

bi znalo to kaj prispevat k težavam? čeprav če pravilno razumem sistem hlajenja voda čez to cev ne teče, ko se termostat odpre...
bom jutri snel vse cevi z motorja, pregledal če je kaj not, odšraufal hladilnik, ga splaknil v rikverc, splaknil motor v rikverc kolikor se to pač da brez da bi snemal pumpo (ker ne vem če bom dobil tesnilo), oba termostata bom dal v krop, da vidim, kako se odzivata in preizkusil bom temperaturni senzor na 90°C in potem poročam o rezultatih
nisem gasilec, imamo pa vrtni hidropak, ki da par barov, pa ga bom dal čimbližje avtu, da bo čimvečji pretok
najlepša hvala vsem za nasvete