Page 4 of 4

Re: BMW E30 318i 87' royalblau- Prinz Rupert

Posted: 23 Feb 2025, 19:00
by l3v4rt
Moje probne troble so iz ASA in so eno leto preživele ampak pljuvanje nazaj skozi fergle je pustilo sledi. :problem:

Re: BMW E30 318i 87' royalblau- Prinz Rupert

Posted: 24 Feb 2025, 08:47
by Tine
Za ITBje bo super material PAHT-CF, preverjeno neobčutljive na bencine in temperaturo motornega prostora:

pahtcftrobente1.jpg
pahtcftrobente2.jpg
pahtcftrobente3.jpg

Te dotične so narjene po vzoru BMWjevih S5x (M) motorjev ter načrtno narejene za kombinacijo M10 motorja z dvojnimi fergi v e21, kjer je prostora zaradi zavornega servoojačevalca precej malo. S karbonskimi vlakni ojačan visokotemperaturni nylon sicer ni poceni in je precej zajeban za uporabo (predvsem zaradi visoke hidroskopskosti - vodo vleče nase in ga je treba pred vsako uporabo konkretno izsušiti na temperaturah nad vrečiščem vode), je pa končni izdelek zaradi mehanskih lastnosti in svojevrstne teksture zelo soliden.

Re: BMW E30 318i 87' royalblau- Prinz Rupert

Posted: 24 Feb 2025, 19:22
by pero27
Sem gledal PAHT, ja, samo je v vseh pogledih slabši od PET, predvsem pa več vode vleče nase in težje se printah. Zato sem se odločil za PET:
Image

Re: BMW E30 318i 87' royalblau- Prinz Rupert

Posted: 25 Feb 2025, 12:14
by Tine
PAHT je občutno bolj žilav, je pa dejstvo da sta oba več kot primerna za te stvari. Odkrito povedano, sam sem se za PAHT odločil ker Trček takrat še ni imel PET-CF :D

Ok dovolj plastike, daj BMWja dalje!

Re: BMW E30 318i 87' royalblau- Prinz Rupert

Posted: 27 Feb 2025, 12:04
by papi
Tine, top trobente! like it! :P :thumbup:
So malo proti zraku obrnjene in stran od servo ojačevalnika, win win ;)

Pero, 6 "trottlesow" in dolge trobente, no words needed :twisted: :lol: :twisted: