Page 13 of 14
Re: BMW e28 520i
Posted: 19 Feb 2015, 19:08
by Cox
Eh.. itak se jim gre za članarine pa € od certifikatov ... tak da se pretirano ne ukvarjajo z takimi podrobnostmi

Re: BMW e28 520i
Posted: 20 Feb 2015, 00:59
by FR Wolf
Čisto odvisno od zveze. Iz mojih izkušenj sem dobil poročilo o avtomobilu na 6ih straneh na katerih je vsak del avta označen ali je original ali zamenjan z original izgledom ali pač nek neprimeren del...
Re: BMW e28 520i
Posted: 20 Feb 2015, 13:02
by pero27
Wolf, a ti si zdej nek delegat od SVS, al kako, k sm zadnjič dobil na FB vabilo za lajkanje "tvoje" FB strani od SVS ?

Re: BMW e28 520i
Posted: 20 Feb 2015, 15:37
by FR Wolf
pero27 wrote:Wolf, a ti si zdej nek delegat od SVS, al kako, k sm zadnjič dobil na FB vabilo za lajkanje "tvoje" FB strani od SVS ?

Haha, lahko bi se reklo

Ubistvu nek youth in action

Večina je starih rabimo pa mlajše, moje sovrstnike. Če je kdo zainteresiran smo odprti za kake krajše članke...
Če koga več zanima na PM, da ne zasmetimo teme.
Dokler imaš vpisan 6cyl motor redko kdo bo vedel, da ni baby six. Samo ponavadi če hočeš homologacijo gledajo št. motorja... Tam pa upaš da tega motorja ni vpisanega nikjer

Re: BMW e28 520i
Posted: 20 Feb 2015, 16:03
by pero27

pol pa zatolčep na m20b25 gor lepo 16VB4
sam men je šel tip na homologaciji dejansko motor slikat

Re: BMW e28 520i
Posted: 20 Feb 2015, 16:14
by FR Wolf
pero27 wrote:
pol pa zatolčep na m20b25 gor lepo 16VB4
sam men je šel tip na homologaciji dejansko motor slikat

Na homologaciji slikajo vse, motor vse kode, podvozje, števec...
Re: BMW e28 520i
Posted: 19 May 2015, 09:45
by Fleko
VIdim, da je kar nekaj časa od objave. Tako, da se bom malo razpisal. Končno je avto registriran in vozen. Razlog zakaj nisem uspel priti v soboto, čeprav sem imel v planu zelo dolgo. V petek sem imel vse planirano kako in kaj, vendar se kot vedno rado zavleče. V petek sem imel namen zamenjati zadnje amortizerje in dokončati preostale stvari. Po planu bi moralo biti max 1 uro za zamenjavo zadnjih amortizerjev. Nisem pa računal, da so amortizerji še prva vgradnja. Problem je nastal, ker je puša, ki se nasadi na zadnjo roko zarjevela in nikakor ni popustila. Kot vedno ko najmanj pričakuješ, se pridruži še g. Murphy, so vsi brenerji v okolici so bili prazni tako, da sem dragocen čas zabil še za nakup novega. No sej zvečer je bil avto vozen, vendar še vedno ves podrt.
Še dokaz, da avto ni počepnil starostno
Avto je spredaj počepnil za 70mm, zadaj pa za 35mm. Je veliko trši, kar je več kot super in ni več barka. V ovinkih se veliko manj nagiba, kar je pred menjavo bilo zelo utrujajoče. Glede podvozja to še ni končno stanje in se bo še rihtalo. Imam na lagerju še kar nekaj bonbončkov za bolj ''udobno'' dinamično vožnjo.
Še slika abstraktne umetnosti.

Re: BMW e28 520i
Posted: 19 May 2015, 14:42
by mitja1303
FR Wolf wrote:pero27 wrote:
pol pa zatolčep na m20b25 gor lepo 16VB4
sam men je šel tip na homologaciji dejansko motor slikat

Na homologaciji slikajo vse, motor vse kode, podvozje, števec...
Jaz sem na homologacijo seboj vzel original blok motorja in sem rekel naj slika tisti blok v prtljažniku ne tistega s katerim sem se pripeljal

Re: BMW e28 520i
Posted: 19 Aug 2015, 22:52
by FR Wolf
Fleko kje in kdaj se prijavimo za vožnjo po Ljubljanici?

Re: BMW e28 520i
Posted: 25 Aug 2015, 15:35
by Fleko
Ko dizla zaverglam
