Avto stoji, vmes sem očistil še grelni sistem kabine, je bilo nekaj umazanije, ampak normalno pretočno...Sem pa nabavil neke stvari
Najprej nov hladilnik:

Zgleda super, je slab centimeter debelejši od starega, razlika je proti vezni steni, tako da ni skrbi da bi se ventilator preveč približal, zgleda solidno, ima 28 celic proti originalnem z 20-imi. Cena je vrtoglavih 245 evrov, ampak ko vidiš cene originalnih novih bakrenih (330eur) je to še super

Zraven pride tudi čep, nastavek za termo stikalo za dodaten ventilator, tedva črna čepa pa sta nastavka za olje pri oplih z avtomatskim menjalnikom, prvič slišim za kej takega, osebno bi pa raje en majhen hladilnik olja stisnil za prednjo vezno kot Papi, bi pa moral imet senzor temperature, da bi videl, če sploh to rabi, oz kako nujno je.
Pol pa nej se proba segret set če si upa
Denar za motor že čaka na kupu, ko pa višek pride ga je pa treba zapravit, če so prilike. in eto mene s sesalnim kolektorjem in Dellortom 40 dhla N:

Sesalni je izmed trenutnih ponudb na trgi na prvi pogled najdražji, (stole's raceshop 175€, dbilas 185€ in pa steinmetz 245€, ampak je pri prvemu blindiran vakum nastavek in moraš sam vrtat in navoj rezat, ne dobiš vijakov niti tesnila, pri dbilasu prav tako brez tesnila in vijakov, poštnina 33€, steinmetz pa dobiš vijake in tesnilo, pa še to fukiš modro barvo, poštnina pa rečno da je free ker sem pri isti trgovini vzel tudi hladilnik

imajo pa vsi dovolj mesa da je jih da pri glavi še portat, tako da se bo odprtina prilagodila trenutni situaciji na glavi.
Uplinjač pa je na zunaj umazan, razen enega vijaka pokrova zgoraj kompleten, je pa bil očiščen in predihtan, nato pa hranjen dobrih 10 let (bila sta dva v kompletu, za neko alfo baje, cenovno pa dost ugodna. To bom spomladi naredil še enkrat, ga bo pa mogoče potrebno rejettat? trenutni specsi so:
idle jet: 57
emulsion tube: 7772.10
venturija: 7848 3
main jet: 08
če sem se pri poimenovanju zadev pri specsih kje zmotil se opravičujem, it's my first time!
