Opel Kadett C 1978 4vratni limo

User avatar
pero27
Posts: 2745
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 23 Jul 2025, 09:38

Zanimivo: jst sem kupil srednji in zadnji lonec od Novaka in je vse pasalo v nulo brez kakršnegakoli šponanja ali dolžinskih problemov. Zgleda si dobil škart kos.
Blaž
Posts: 55
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 23 Jul 2025, 20:04

Možno, čeprav sem pa na vsaj 2 drugih FB objavah v Kadett skupinah zasledil isti problem pri dotičnem izpuhu. :?
User avatar
Fleko
Posts: 1363
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Fleko » 24 Jul 2025, 10:33

Potem so naredili napako na temu model. Ker tudi sam sem imam dobro izkušnjo z njimi.
Get low, no matter how
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 290
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 24 Jul 2025, 12:08

Holy shit :o objave o veržnem pa nisem nikjer zasledil na FB; pa hercegovci kar veliko objavljajo... :cry:

Sam ti res nimaš sreče... Pa ja nihče nikol nima nobenih težav z OVH motorji :silent: Js sem enega zakopal pri sosedih, ko so eno veliko jamo zasipali in planirali vrt, pa sem ziher, da bi ga še zaj lahko razmigal, če bi blo treba :broken:

Glede na simptome ki si jih opisal, bi pa js posumli, da mogoče z el. vžigom ni kaj vredu, da se je mogoče kaj zamaknilo in nabilo ful predvžiga?
Blaž
Posts: 55
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 24 Jul 2025, 20:01

Hmm, potem smo pa res nekateri slabo serijo pokasiral, ampak sej ok, zdej bo itak mir za neki časa, naslednjič bo pa mogoče že želja po nečem custom...

@Peeping_tom dvomim, vžig se ni prestavil niti malo, smo tudi to preverili, je imel en stroboskop s sabo xD Noče mi videa prilepit tule, ampak res je, tole leto res ni več zabavno :| Volja ostaja, denar pa čas bom pa že požrl, sej važno da sredstva krožijo, če že kadett po rondoju ne :lol:

Update: Kompresija na 1. cilindru cca 9 barov, ostali malo čez 11...očitno se je le malo preveč segrel...
Blaž
Posts: 55
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 09 Sep 2025, 20:44

Avto stoji, vmes sem očistil še grelni sistem kabine, je bilo nekaj umazanije, ampak normalno pretočno...Sem pa nabavil neke stvari :D
Najprej nov hladilnik:
Image
Image
Image
Zgleda super, je slab centimeter debelejši od starega, razlika je proti vezni steni, tako da ni skrbi da bi se ventilator preveč približal, zgleda solidno, ima 28 celic proti originalnem z 20-imi. Cena je vrtoglavih 245 evrov, ampak ko vidiš cene originalnih novih bakrenih (330eur) je to še super :crazy: Zraven pride tudi čep, nastavek za termo stikalo za dodaten ventilator, tedva črna čepa pa sta nastavka za olje pri oplih z avtomatskim menjalnikom, prvič slišim za kej takega, osebno bi pa raje en majhen hladilnik olja stisnil za prednjo vezno kot Papi, bi pa moral imet senzor temperature, da bi videl, če sploh to rabi, oz kako nujno je.

Pol pa nej se proba segret set če si upa :lol: :crazy:

Denar za motor že čaka na kupu, ko pa višek pride ga je pa treba zapravit, če so prilike. in eto mene s sesalnim kolektorjem in Dellortom 40 dhla N:
Image
Sesalni je izmed trenutnih ponudb na trgi na prvi pogled najdražji, (stole's raceshop 175€, dbilas 185€ in pa steinmetz 245€, ampak je pri prvemu blindiran vakum nastavek in moraš sam vrtat in navoj rezat, ne dobiš vijakov niti tesnila, pri dbilasu prav tako brez tesnila in vijakov, poštnina 33€, steinmetz pa dobiš vijake in tesnilo, pa še to fukiš modro barvo, poštnina pa rečno da je free ker sem pri isti trgovini vzel tudi hladilnik :lol: imajo pa vsi dovolj mesa da je jih da pri glavi še portat, tako da se bo odprtina prilagodila trenutni situaciji na glavi.

Uplinjač pa je na zunaj umazan, razen enega vijaka pokrova zgoraj kompleten, je pa bil očiščen in predihtan, nato pa hranjen dobrih 10 let (bila sta dva v kompletu, za neko alfo baje, cenovno pa dost ugodna. To bom spomladi naredil še enkrat, ga bo pa mogoče potrebno rejettat? trenutni specsi so:
idle jet: 57
emulsion tube: 7772.10
venturija: 7848 3
main jet: 08

če sem se pri poimenovanju zadev pri specsih kje zmotil se opravičujem, it's my first time! :think:
User avatar
eugene
Posts: 1300
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by eugene » 11 Sep 2025, 15:15

Baje da je pri tebi končala neka porttana glava, ki sem jo delal leta nazaj. :)

Kateri model dhla 40 pa je? A, B, N, L ?
Let's go Brandon!
Blaž
Posts: 55
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 11 Sep 2025, 20:59

tko je ja, 1.2 S glava, zdej je nižja za nekje 2.5mm (stock 1.2 N in S glave so visoke 81mm), portana, izpušni kanali so bili še prilagojeni luknjam dihtunge...Plan je naredit en navit 1.2 mlinček ampak mu je skos vroče :roll: Sej cenovno res ni računice, ampak je pa najmanj komplikacij (recimo), pa gospodje na tehničnem in tisti v modrem bodo težje kej opazli (mam zaenkrat avto na certifikatu), preden me zasujete z swap idejami :lol: Če kdaj kupim še enega, pa da ne bo muzejski origigi primer, bomo pa 1.2 turbo sestavlal :lol:

Dellorto je pa dhla40 N :)
Post Reply