Page 2 of 2
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 20 Mar 2017, 23:25
by Fleko
zaverho wrote:Zakaj pa ne bi mirno spal? Sej ne bo zdej kr naenkrat počl vse skupi. V najslabšem primeru začne puščat, ker zaključek ni prav narejen.
Drugač pa ni tok ozko, sam neomejeno bi se najebal, da bi nazaj namontiral v nosilce te lajtunge, da ne bi plesale okrog.
Ko vidis ta orodje nebi spal v miru
Se prevec cenim, da bi sam seb to zaupal, ceprav bi samo "spuscalo" vseeno. Daš 150-200€ za vse trde lajtnge in je mir, s tem da niso poskodovane, kokr v primeru ce bi sam delal.
Za izmerit tocno dolzino lajtnge uzames spago in je to to. Zavoje delas sam s pomocjo neke vodovodne cevi...
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 00:16
by Bajta
CuNiFer zlitina je bla najbrz taj ko sm js to delal.
http://www.ebay.co.uk/itm/Tool-Hub-9529 ... rkt%3D1%26
pa z necem takem, pa je slo za brez problema. pa nic ni nikol spustil. se da lepo nardit.
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 09:59
by papi
Fleko wrote:zaverho wrote:Zakaj pa ne bi mirno spal? Sej ne bo zdej kr naenkrat počl vse skupi. V najslabšem primeru začne puščat, ker zaključek ni prav narejen.
Drugač pa ni tok ozko, sam neomejeno bi se najebal, da bi nazaj namontiral v nosilce te lajtunge, da ne bi plesale okrog.
Ko vidis ta orodje nebi spal v miru
Se prevec cenim, da bi sam seb to zaupal, ceprav bi samo "spuscalo" vseeno. Daš 150-200€ za vse trde lajtnge in je mir, s tem da niso poskodovane, kokr v primeru ce bi sam delal.
Za izmerit tocno dolzino lajtnge uzames spago in je to to. Zavoje delas sam s pomocjo neke vodovodne cevi...
Eeee, Fleko je že poštekal
PS: zavoje najlepše delaš z jermenico od alternatorja

stestirano ! ( prenos ideje od enega starega mojstra

)
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 10:08
by croma_man
hah, dobra ideja. Jst mam od lani bakrene po podnu tud za bencin, zaenkrat še nisem bil bakla.
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 10:39
by Tine
Hm, enkrat sem bral da naj bi baker bil problematičen za bencin, saj naj bi nekaj reagiral in bi se naj pojavljale neke težave.. no če tebi deluje BP, je super da je moj mit ovržen

Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 10:39
by papi
croma_man wrote:hah, dobra ideja. Jst mam od lani bakrene po podnu tud za bencin, zaenkrat še nisem bil bakla.
Ja bakrene za benz uporablja kar nekaj uporabnikov tega foruma, če se ne motim:
Anze, Lauko, OP, Paplist, ....
Zaenkrat vsi BP...
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 17:21
by pero27
Tastari mehanski sistemi za vbrizg so mel pogosto bakrene linije od boschpumpe do injektorjev, tako da je že moglo štimat...
Tisti ki ste mel probleme z delanjem flareov z temi poceni orodji; a se je mogoče kater od vs spomnu prej podmazat konec cevi, al ste vsi kar na suho to skup prešal?

Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 17:46
by Fleko
Pero ajga, nismo od učeri
Pri meni je problem ker je odlitek slab za cev stisnit in nisem našel vmesne faze, da dovolj prime cev. Samo dve opciji sta pri meni, ena je, da cev zdrsne, druga je da se cev deformira in ne paše kontra orodje. Ene dve uri sem vztrajal potem pa vse skupaj vrgel nekam in zaključil z izdelavo zavornih cevi, se odpeljal v Prit (hvala bogu, da ga imamo v Domžalah) kjer mi je naredil v dveh minutah in mu dal za per.
Ni problem, ali se cev podmaže ali ne, ampak je premalo gripa na ''kleščah'', da bi stisnil . Orodje ima malenkost lufta.
Ratalo mi je narediti eno prirobnico double flare oz. bubble ampak, ni bilo za nikamor, ker je bila cev pod prirobnico vsa požrta.
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 18:51
by pero27
Aja šit, jst sm pa mislu da ste
Mogoče bi se pa dalo potem ulitek rešit tako da en napol premajhen navojni sveder pošlješ čez luknjo, da dobi malo zobčkov in bolje zagrabi zavorno cev...
Re: K: Orodje za lajtunge delat
Posted: 21 Mar 2017, 19:30
by zaverho
Ja ta orodja so zgleda samo za določene debeline zavornih cevi. Jaz sicer nimam veliko izkušenj s tem, zdaj ko pa kupujem, pa vidim, da je že okrog 5mm nekaj variant v razmiku +/- 0.25mm.