Mal update spet.
Lotil sem se najbolj neprijetnega dela in sicer urejanje in napeljava komplet kablov po avtu, ki jih ima ta avto, kot ena mini elektrarna

Vse kable odvijem, pregledam, očistim, zamenjam komplet mase skupaj s kabli, naredim nove vse zaključke kablov in na novo povijem.
Pod budnim očesom starega izkušenega mojstra sem se lotil te nedokončane zadeve izpred nekaj let nazaj in ugotavljal kje sem sploh ostal in kaj se nazadnje sploh naredil. Ne priporočam. Je trajal preden sem ugotovil kaj vse sem zrezal in ne dokončal
A few moments later
Kolegu ostalo viška zaščite za kable
Vsi kabli popravljeni in poviti
In oblečeni še v zaščito kot original
Noben kabl ne spustim, da ga ne skrajšam za cca 1 cm in naredim nov zaključek
S tem je bila leva stran napeljave v motornem prostoru gotova in sem nadaljeval z desno stranjo
Zamenjava mase in vseh kablov
Ja..vsak konektor očistim in nardim na novo
Podnožja relejev vse potrgano in uničeno, oksidirano. Zamenjal komplet podnožja, skupaj z vsemi zaključki kablov spet na novo. Releje odprem, pogledam, očistim kontakte. Po potrebi zamenjam, če je potrebno.
Zamenjava komplet kablov za novejše luči
In gotova tudi desna stran.
Naredil sem sicer malenkost predolge kable, ampak nisem šel popravljat
Nekaj kablov vidnih končno
Očiščeni pokrovčki škatlic relejev in premazani, da so "kot novi" seveda
Odprt rele in pregleda, videl, da so počeni cini na vezju. Stopil na novo in zacinil ponovno. Bi kupil novega, ampak ko sem videl kako redek je in kako drag, bo tale čisto ok še
Gotova tudi vezava za stropne luči in lučko sovoznikovega senčnika oz ogledala
Few more to go
Urejeni ABS kabli
Še več kablov, pa še nikjer blizu konca
Ker seveda ne more bit rjava ročka za odpiranje havbe.. Speskal, pobarval z 2k temeljno + 2k PUR mat črno
Ker sem že barval, sem obenem še par drugih zadev pobarval
In sestavljeno nazaj
Zopet nazaj na kable, tokrat obe glavni veji po celi dolžini avta od armature do zadnjih luči. Leva in desna stran. Obe konkretno zmasakrirani, polno rezanih kablov, štukanih, predelanih. Sem ene par dni prebil v načrtih vezave in odkrival. Obenem primerjal še z drugimi kabli, katere imam, ampak niso čisto isti, ker so od kasnejšega letnika. Na koncu sem se vseeno prebil čez in ugotovil vse kar moram popravit.
Vseeno sem kable dal potem malo na stran, ker sem čakal nove mase, da mi naredi kolega. Sem se lotil namontirat še dva tesnila po dolžini strehe, ker je to še edino manjkalo od zunanjih tesnil. Prvo sem moral prinetat ta nosilec tesnila zraven stekla spredaj
Potem pa dolgo pranje hudo zabasanega in umazanega tesnila. Ko se je posušilo pa še mazanje s sredstvom za gumo, da se lepo zmehča, zaščiti in zasije nazaj črno
Jih je pa delal continental. Letnik 95, ker sem jih vzel najnovejše možne
Po nehaj kletvic in veliko švicanja so bile na avtu
Ker moram zatesnit še nekaj spojev avta, sem se odločil preverit vse diht mase, ki sem jih kupil pred leti. Slaba ideja, ker so bile vse posušene in samo za v kanto še.. Nato pa iskanje novih. Presenetljivo je bilo, da diht mase za spoje sploh ni tko enostavno dobit. Sem moral naročit od dveh trgovin na spletu. Ena je dinitrol siva, druga pa je dejansko original OEM Sika, ki je oker barve.
Vmes so prišli narejeni kabli
Potem pa na reševanje spojev in na lepljenje izolacije. Ta del nebi smel bit pobarvan rdeče, zato sedaj zgleda glupo, kot da sem tesnilno maso dajal zatem, ko se je avto pobarval..
Obenem sem potegnil še malo širše pri kolotekih tesnilno maso. Mi moje prejšnje mazanje ni bilo všeč čisto
Za izolacijo sem pa delal šablone in jih potem izrezoval iz bitumenske izolacije
Za nadaljevanje dela, sem pa moral kompletno spraznit kabino. Upam, da še zadnjič v mojem življenju
Pobral ven tudi izolacijo toplotno, protihrupno, ki komaj stoji še skupaj, ampak druge nimam
Ker mi seveda ni dalo miru, sem moral preverit z lučko čisto vse spoje avta in seveda našel kar sem iskal in upal, da ne bom našel
Odzadaj sem imel še nekaj izolacije, katero sem vse očistil stran, preveril, da je vse ok spodaj in začel pripravljat na novo
Imam kupljene tudi vse nove original čepe podna. Čeprav so začuda eni še vedno kot novi po vseh teh letih.
Pobrušeno vse okoli lukenj čepov in na novo zaščiteno z 2k primer barvo. Naslednje sledi vse spoje na novo namazat z diht maso za spoje, potem pa nove čepe dat notri.
Nato me čaka v vse votle dele našpricat vosek in začet vse zapirat s čepi, pokrovi in lepljenjem bitumenske izolacije. Potem uredim in napeljem obe glavni veji kablov po celem avtu in vse fiksiram. Zatem je pa končno na vrsti sestavljanje komplet notranjosti
