Opel Kadett C 1978 4vratni limo

User avatar
pero27
Posts: 2716
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 10 Jan 2025, 13:50

Si pozabu na vse OHVje od Krapeža v JPSu :broken:
no ampak dobr, tist je bolj operator error... :lol:
Blaž
Posts: 41
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 06 Feb 2025, 17:34

Medizpitni update ker mi gre učenje že na k* počasi in ker me branje perotovih updatov na prinz rupertu zelo moti pri učenju, zelo lepe stvari :clap:

V preteklem mesecu se je naredilo sledeče...Po neizvedenem nasvetu od Perota sem zdej, ko je motor veni s tesnilno maso namazal vodilo potisnega ležaja, ker je zvon res vedno masten, prav tako ščistil in prebarval prvi most, kije bil praktično asfaltna baza
Image
obnovil sem tudi Bosch verteiler, ki sem ga kupil lani, je bil zelo dobra osnova. Moj ima Delco trenutno, ampak elektronski vžig od accusparka paše samo na Bosch. Accuspark seveda brez zaloge, tko da bo zgleda delco šel začasno nazaj noter
Prebarval vse dele motorja
Image
popravil par stvari, kot so novi vijaki na sesalnem kolektorju, fini navoj je bil na obeh čisto pobran :!: in pa dal podrejat vztrajnik, ki je v kar dobrem stanju
Image
Zavaril smo odlomljen in izgubljen del S izpušnega kolektorja z rostfreijem, na novo zvrtal luknjo in vrezal navoj
Image
Pohonal cilindre, nabavil sem tudi dost novih vijakov, predvsem za kolektorje, in sicer na navaden imbus, ker so originalni (takozvani gusti torx) tolko slabi, da sem jih kar težko odtegnil...
in pa zbirali dele, imam praktično vse, razen dročnikov, ki jih še čakam. Zanimivo, ko ne rabiš neki majo to vsi doma na zalogi (novih se ne dobi), ko pa rabiš, ti pa ponujajo slabe, ali pa kar naenkrat nimajo :? So pa vsi tko lepi, da je kar škoda sestavit vse skupi :lol:
secondhand nov nezmontiran komplet izpuh od Novaka ker je moj že precej slab
Image
Image
Image
ene stvari so dvojne oz trojne, ker smo skupinsko naročilo naredil, ne planiram dveh pluta tesnil uničit :lol:
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 270
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 06 Feb 2025, 22:19

To pa mora špilat zdaj 8-)

A si drugače kaj v navezi z braća Srbima? Dol majo vsega boga še stvari za kadette, starih in novih, poglej mal kako njihovo grupo na FB. Cene so zdaj tako že povsod globalne, ampak se vsaj dobi večina...
Blaž
Posts: 41
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 09 Feb 2025, 10:28

Kontaktiral sem res ogromno ljudi, se je izkazalo, da je to ena slabost teh motorjev, oziroma slabo vzdrževanje, in te dročnike hitro začne laminirat. Odmične so očitno dost bolše kakovosti, imajo občutno manj vidne obrabe...Zgleda sem res kiksnu ker nisem rezervnega motorja kupu za zalogo, je pa itak loterija kaj dobiš noter, plus to da rabim praktično cel set, in raje vidim samo dročnike, pa da so okej, kot pa motor, ki je že itak v slabem stanju, noter pa niti ne veš kaj je :roll:
Blaž
Posts: 41
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 05 Mar 2025, 22:30

Oukej, nek polovični update...
Motor še ni sestavljen, razlog - dročniki. Preiskal dobesedno pol sveta, nove original opel zalogo sem najbližje našel v Grčiji preko FB, se en teden dogovarjal z človekom ker očitno ne zna dobro angleško, za komplet 8 je hotel 220eur plus poštnina, sem prosil za anti scam dokaz (dročnike z listkom mojega imena), nato pa nisem odgovoril do večera, pa me je lepo blokiral :evil: , naslednji pa v južnoafriški republiki, so imeli neki avti drugih znamk iste, poštnina plus uvozni bi prišlo prek 400eur, torej iz tega nič...se pa en dan vozikam po Brežicah in je mela avtokrka 1 letno proslavo delovanja, in glej 4 oldije spredaj, fičo, 2x bmw in pa kadett B. se vstavim za hec in vprašam čigav je B, in po polurnem pogovoru z gospodom ugotovim, da je znanec dedka, in ima motor za dele, in da bi dročnike prodal za simbolično ceno. dan kasneje pri njemu doma pogledama, od 8 samo 3 brez kakršnekoli jamice oz laminacije :crazy: Res slabost teh motorjev očitno po tolkih letih, so pa očitno identični pri 1.0-1.2 OHV motorjih od Opla....Kolega iz nemčije mi je poslal še enega (edini ok iz njegovega seta), in pa en forumaš pošilja nekaj, upam da so dobri, tako da bom končno dobil en set, ki so ''ok'', potem pa gas sestavljat.

Če se bo kdorkoli podal iskat te zadeve, srečno. Avtotrgovine imajo v bazah neke novejše po sliki sodeč, nismo naročal, da bi preveril (zaloge imajo ogromno, v eurotonu mi je slikal ''pravega'' in je bil čisto drugačen), tako da tam ni pomoči. Kataloška številka je neobstoječa, iz oplovega 1.0-1.2 engine manuala (202 strani) so samo na eni sliki in brez besedila oz opisa. So še v Oplu mislil, da so neuničljivi :D Stare zaloge so se prodajale še nekje leto nazaj po vseh teh opel specializiranih oldie trgovinah, so si ljudje nabral zalogo in ne prodajo na smrt...
Sem pa izvedel, da se Krause-rennsporttechnik.de odloča za popravilo starih, in bo to ponudil kot storitev, torej verjetno navarit material, in ga nato pobrusit na dimenzijo. Sem tudi sam razmišljal o tem, ampak ker nisem izvedel za nobenega, ki je to že naredil, sem raje odnehal...

average slika, ki jo dobiš, če nekoga prosiš da prodajo svoje, pa pošljejo to sliko nazaj z besedami ''boljših nimam in jih šparam za sebe'' :cry:
Image

Upam da bo naslednji update z motorjem v avtu, ker sem se že naveličal modre nepremičnine na dvorišču :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2716
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by pero27 » 07 Mar 2025, 12:57

K nebi dal tegale ploskovno zbrusit pa bo mir?
Kar bo odbrušenega itak pol skompenziraš na klackalicah ko ventile štelaš...
User avatar
eugene
Posts: 1295
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by eugene » 07 Mar 2025, 12:58

Glede dročnikov imam jaz izkušnjo s hroščevimi, ki so praktično enaki tem kadetovim. Kolkor sem lahko ugotovu so narejeni iz neke sorte litine, ne vem če je lih navadna siva, ampak neki v tem smislu, in je površina al že pri postopku izdelave ali kasneje nekako toplotno obdelana, da doseže zadostno površinsko trdnost. Potem so mehansko obdelani- pobrušeni in sicer površina ni ravna ampak konveksna. Govori se, da je bobrušena pod kotom tam okrog 2st. Je govora tudi o nekem radiousu ampak po moje je to kar ravno z vrhom na sredini. Ta površina je trdna nekje 0.3-0-5mm v globino. Površinska trdnost originalnih naj bi bla nekje 55HRc. Recimo en post sem zasledu za navedbe različnih (Stock-53,Mahle-49,CB lightweight-58,Scat-66).

Jaz sem recimo pred nekaj leti ko sem obnavljal mojo mašino izmeril obrabo na mojih rabljenih tako, da sem izmeru kolko so ratali konkavni in so bli obrabljeni tam 0.3-0.4 mm in sem jih dal pobrusit. Potem sem zmeru in so po večini imeli trdnost pod 50HCR mislim da 45 ali celo manj in se jih nisem upal uporabit. Sem nato sestavu motor z drugim rabljenim setom. Po temu sem sklepal, da je tista trdna površina nekje 0.3mm debela in se trdnost zmanjšuje z globino- torej so primerni za ponovno brušenje le dročniki ki so mogoče 0.1 do 0,2 mm obrabljeni. (pač z globinometrom izmeriš konkavnost na sredi) Takim je ostalo še recimo dovolj trdne plasti, da bojo še nekoliko zdržali, seveda le če se uporablja primerno olje za oldtimerje ki ima dovolj ZDDP (https://www.millersoils.co.uk/zddp-in-c ... ngine-oil/).

Pri Vw imaš seveda na voljo dosti novih kvalitetnih dročnikov, da se da najt primerno zamenjavo ampak dosti let je bil tudi tam problem, dokler se ni razčistlo kaj je z temi olji in dročniki in odmičnimi. Najboljši dročniki so tako narejeni iz orodnega jekla in so praktično neobravljivi, drugače pa velja, da pri menjavi odmične moraš tudi dročnike zamenjat in jih potem ulaufat kot komplet. Sploh je to res za športne odmične, ker imajo dosti ostrejše rampe.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1295
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by eugene » 07 Mar 2025, 14:27

Malo sem še guglav in pravijo ,da original naj bi bli ravno pobrušeni. S temi radiusi in koti so začeli američani na športnih odmičnih , da bi dročnik bolj vrtel. So pa verjetno pobrušeni čelno na brusilnem stroju za okroglo brušenje. Vsaj tako so jih brusli meni v službeni orodjarni.

Tu imaš recimo porschejeve od 356ke. https://www.design911.co.uk/p/cam-lifte ... e-356-912/. Zgledajo, da imajo manjši fi stebla kot oplovi. Za uporabit kaj takega bi lahko v oplov blok vprešal puše iz bronze recimo. Ne vem pa kako je z dolžino. Al pa najt od kakih drugih avtov ali pa dat kakemu orodjarju nardit iz orodnega jekla spravo toplotno obdelavo. v glavnem površina more bit okrog 55HRC. Zna bit da če je še trše še boljše.
Let's go Brandon!
Blaž
Posts: 41
Joined: 15 Jan 2024, 03:22
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Brežice

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Blaž » 07 Mar 2025, 19:10

Za brušenje sem jaz dobil podobne odgovore, bolj globoko kot greš, mehkejši so, večina mojih pa ni minimalno obrabljenih (nekje 0.1-0.30 mm, kar bi po eugenovi teoriji bilo že skoraj blizu meje :)

@eugene zanimivo, tele porschejevi 356/912 so zelo podobni, bi se definitivno dalo prilagodit. Noter bom dal najboljših 8 ki jih imam, rezervni set pa mogoče probal obnovit, in konzervirat za naslednjič, kar pa res upam da ne bo kmalu :lol:

EDIT: Krause je javil, da bo obnova po komadu nekje 10-15 eur, plus poštnina gor in nazaj.
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 270
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Kadett C 1978 4vratni limo

Post by Peeping_Tom » 12 Mar 2025, 23:30

Hah, tole je pa res zadnja stvar, za katero bi si mislil da bo odpovedala na OHV mašini :)
Post Reply