Opel Rekord D Coupé

dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by dabi » 07 May 2014, 16:00

...ampak po mojem mnenju ne paše v tak avto, pa tudi (serijske) elektronike je polk k...., to pa nikakor ne paše v tak avto. Pa tudi loputke je izredno težko rešit na takem V6 stroju, ker pride vse skup zelo visoko gor in treba rezati havbo. Sam sem isto imel namen dat V6 motor not v Manto, pa bi moral rezat haubo, če bi hotel dobit not V6 z serijskim (omeginim) sesalnim kolektorjem.
R6 je pa res tudi precej velika "krava" in vsaj za v Manto krepko pretežak motor v nosu vozila.
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 07 May 2014, 21:18

Tak bom na koncu na 2.4i pristal :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by L4UK0 » 11 May 2014, 11:49

Uuuuu lepota! :D
Moj glas gre za 3.0 12V R6, poznam pa tudi enega takega coupeja z 2.4i povrtanim na 2.5, zadeva zgleda odlicno in baje tudi gre dobro!
Keep up the good work!! :)
Image
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 12 May 2014, 10:23

Kako pa je z nosilci če daš šestaka noter? Ve kdo? Passt al je treba predelavat? :)
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by Anzee » 12 May 2014, 11:21

Pozabu odpisat, se bova en dan zmenila za pokrovcek! Magar na kaksnem srecanju, itak se ne mudi ;)

Kar se tice nosilcev mislim da pase srauf na srauf, tudi pozicija menjalnika ostane enaka. Prestaviti je pa treba hladilnik bolj naprej proti / v vezno steno. Rekord C ima npr hladilnik takoj za vezno steno, Commodore pa ima v vezni (je taka odprtina vmes).
Ista resitev je tudi pri npr. Manti A te2800..

Lp Anze
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 12 May 2014, 23:00

Sej to ravno. Isti princip ko pri Kadettih potemtakem, če bi swap delal, samo da ne paše vse šrauf na šrauf :)
toni
Posts: 1
Joined: 18 May 2014, 21:39

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by toni » 18 May 2014, 21:44

Živjo,

tudi sam obnavljam tak avto le da je 4 vratni in bi potreboval za podvozje zadnje roke na katerih diferencial in so vpeti fedri noter..., moje so pri fedrih prerjavete in nesmiselne za popravljat. Hvala za info :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 19 May 2014, 06:06

Bom pogledal mam teh rok od zadaj pa od spredaj kr nekaj, pa če sta dve viška, se lahko zmeniva! :) So pa vse vredu pri šalcah za fedre, le da jih je treba spucat pa pobarvat :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 20 May 2014, 18:09

toni wrote:Živjo,

tudi sam obnavljam tak avto le da je 4 vratni in bi potreboval za podvozje zadnje roke na katerih diferencial in so vpeti fedri noter..., moje so pri fedrih prerjavete in nesmiselne za popravljat. Hvala za info :)
Mam dve viška in sta kompletni. Sem ti pisal na zasebno. :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Opel Rekord D Coupé

Post by BTTX » 26 May 2014, 16:45

Evo stvar je taka.. odločil sem se za 2.6 dual ram motor. A je že kdo videl kaj podobnega v rekordu? Zanima me predvsem kako bo kaj z mostom in karterjem.. :)
Post Reply