Page 1 of 1

Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 22 Apr 2014, 13:11
by Waxxx
No, kako zatesniti pokrov ventilov, ne da bi spuščalo? Je kaka posebna finta?

Ker tista pluta je men bolj tko-tko. Pa tud zategovanje ne nardi nič kej dobrega. Meni namreč pušča zadaj po menjalniku, in nato na tla! :D

Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 22 Apr 2014, 15:22
by pero
Hm... Si probal s tesnilno pasto? Po domače rečeno: kakor bi zasilikoniral....

Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 22 Apr 2014, 15:51
by croma_man
ja to je ponavadi za te šivalne stroje prava rešitev (golf 1 ima podobne težave), ubistvu s to pasto narediš tesnilo, ki celo drži.

Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 22 Apr 2014, 16:21
by Opelpower
Ja tko je, ponavad je zaradi prezategovanja pokrov zvit in potem štrli..posledično pušča.

V tem primeru..novo dihtungo, na obeh površinah namazat s tesnilno maso ...pa za začetek ne preveč zašponat, čez pol urce še mal zategn in to je to.
Priporočam Image

Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 22 Apr 2014, 20:20
by Waxxx
Ok, hvala za odgovore. Sem pričakoval nekaj takega. ;)

Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 12 Jun 2014, 11:30
by Pata
Jaz imam pokrov predelan na 8 vijakov... doma narejena dihtanga iz tapravega materiala... poglihane površine in cnc alu ploščica oz. velika podloška da stisne okoli in okoli pokrova... Ni sledu niti kapljice... Ampak kaj ko pušča pokrovček :(

Re: Kadett C - tesnilo pokrova ventilov

Posted: 17 Jun 2014, 22:38
by Waxxx
Js sem vzel pa tole pasto:

http://www.turnerengineering.co.uk/acat ... o_288.html

Spucal pokrov, namazal gor, počaku da mal gumira, položu gor tesnilo in dal na ravno mizo in minimalno obtežil vse skupaj. Po pol ure namazal maso še na glavo motorja, spet mal počaku da rahlo gumira, položu gor pokrov z dihtungo in po mal dotegoval na vsakih 5-10 minut.

Zaenkrat kaže da bo ok.