Page 6 of 7

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 06 Jan 2016, 07:27
by grega983
Že že, ampak glavce so majhne v primerjavi z 16v :D

Drgač pa lepo porihtano :)

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 02 Oct 2016, 16:47
by zzzevs87
Pozdravljeni po dolgem času...

Glede na to, da bi avto po planu že moral biti na cesti, še vedno ni, ker je bilo letošnje leto precej zajebano in stresno in namesto, da bi se fijakal z alfetto, sedaj renoviram hišo, ki sem jo kupil nedavno :) Ampak nekaj pa se je le dogajalo tudi na avtu...

Menjalnik je donirala kar Imola, ker ima dosti boljši in natančnejši celoten mehanizem samega prestavljanja pa še sinhroni so izboljšani napram mojemu originalnemu. Plus tega ima še pol manj kilometrov od mojega :) Je pa revček izgledal precej nebogljeno, ko sem ga vzel z avta (samo vizualno seveda)

Image

Po malu drgnjenja in bencinski kopeli je izgledal prav posrečeno

Image

Barabina se bo samo predihtalo na novo in dobil bo nov karter, ki ga zapakiran že čaka na vgradnjo. Direkt iz Dojčlanda sem po dolgem iskanju dobil celo nov tank

Image

Nekje vmes se je obnovilo cel kup malenkosti, predvsem deli sprednjega podvozja, polosovine, pesta,...

Image

Izdelati sem dal tudi vse nove zavorne cevi. Nameščanje in upogibanje le-teh na izredno omejenem prostoru me je stalo kar nekaj gimnastičnih prijemov, bolečin in krčev v mišicah :) Pa ko sem pod avtom vedno poskrbim za zaščito (lesenemu štoru še vedno bolj zaupam, kot stojalom :D )

Image

Old vs new, pripravljen za vgradnjo

Image

Takoj za tankom in vsemi cevmi za gorivo pa sem nataknil tudi kompletno zadnje podvozje, ki se mi je sestavljeno že nekaj časa valjalo po garaži. Sedaj pa spet majhen set back, ker nikjer na sončni strani alp ni za dobiti žic ročne zavore :/
Bo treba spet malo germansko ponudbo pogledat...

Image

Zadnjič, ko sem šel iskat na servis mojo daily GT, pa sva z lastnikom servisa po nekem čudnem naključju zatavala do skladišča starih zalog. Kjer pa so mi v oči padle popolnoma nove (no, stare so 20+ let :D ) original Speedline felne, še zapakirane v škatlah! In ker mi zadeva ni dala miru, sva se čez nekaj dni s tipom dogovorila za dobro ceno in zadeva je romala v domačo garažo :)

Image

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 03 Feb 2017, 00:12
by Italofan
Pozdravljen!

Lepa platišča! Sam imam tudi takšna in sem jih ravno tako kupil nova. So 14" ali ...? Veš mogoče če je še kaj na zalogi? Sam bi zelo rad nabavil nekaj v 15 " - takšne oz. nekaj Alfinega... Hvala! Lp

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 03 Feb 2017, 07:50
by grega983
Tega smetja imaš polno na bolhi, avtonetu in njuškalu. En hrvat v bistvu prodaja ravno te v 15 colah za neke sitne pare pa še lepe zgledajo

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 05 Feb 2017, 13:22
by zzzevs87
Te so 14" ja. Saj tele bom dal samo začasno gor, imam drugače nekaj bolj redkega in bolj zaželjenega ;)

Image

Čakajo obnovo ;)

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 06 Feb 2017, 20:07
by Italofan
Aha, mi je vse jasno... ;)

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 06 Feb 2017, 21:41
by zzzevs87
Tele pa so 15" ;-)

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 07 Feb 2017, 00:34
by Italofan
Lani sem zamudil takšno priložnost - nekdo mi je popolnoma nove za 4oo€ odpeljal izpred nosa... :roll: .

Vidim da si zamenjal tudi vzmeti (H&R), kaj pa amortizerji? Si nabavljal kje v SLO ali... :?:

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 07 Feb 2017, 08:19
by zzzevs87
Fedre sem menjal samo zaradi izgleda, da se malo prizemlji, čeprav je že v osnovi kar nizka. Amortizerje sem dal original. Od delov pa pri nas ne dobiš več nič pametnega, vse tujina, večinoma Nemčija. Pri nas nisem dobil niti osnovnih stvari, zajle ročne recimo ali dihtung za motor... Da o kakih ležajih in batnih obročkih sploh ne govorimo...

Re: Alfa Romeo 33

Posted: 24 Mar 2017, 18:58
by zzzevs87
Da malo apdejtam zadevo...

Moja malenkost si je v avtu zaželela volansko letev brez servota. Deli za obnovo se dobijo težko, pri nas sploh ne in tako je padla odločitev, da ne bom po nepotrebnem izgubljal časa, €€€ in živcev. V iskanje rabljene nisem šel, ker tako imam doma :) Na lagerju pa so se mi valjale 3 navadne letve od donatorc (ja, nobena od treh ni imela servota, samo "moj" avto...). Tako sem nabavil nove manšete, barabo razdrl, očistil in pošteno namazal. Pa še na teži sem prihranil nekaj kil. Pa še motor bo poganjal eno jermenico manj :D Win win torej. Dokler nisem dejansko začel zadeve razdirati...

Odstranjena servo letev. Faker je nemške izdelave (ZF)
Image

In navadna...
Image

Pojavil se je že prvi problem - osi in utori niso niti približno enaki
Image


Malo me je še zvilo, ko sem pomislil, da ima drugačne utore tudi gred, ki pride od volana do kardančka... V tem primeru sledi demontaža skoraj celotne armaturke. Sledilo je mrzlično iskanje primernega kardančka, ki se je valjal nekje na lagerju. Ko sem ga našel, je sledilo rahlo olajšanje, saj sta zgornji osovini enaki za servo in navadne letve. Mi pa je bilo čudno, da je od navadne letve kardan daljši za kaka 2 cm... Čez čas sem izvedel zakaj...

Nov kardanček se je dalo zmontirati z minimalnim razdiranjem armaturke...
Image

Letev sama je lepo sedla na šasijo, direkt na šrauf, potem pa razsvetljenje, zakaj daljši kardan...
Image

Os ni prišla niti približno v sredo luknje, kot servo :D In glede, da na to nisem računal, takih malenkosti res nisem jemal iz darovalk, glede na to, da sta tu samo gumijasta dihtunga in kovinska ploščica in sem sklepal, da so enake za vse modele, servo ali ne...

Drugače pa funkcionira vse, novo ploščico si si bom izdelal na cncju, zadihtam in bo ok ;)

Aja, opazil sem še, da niso enaki niti štange, ki gredo iz letve do končnikov, saj so za servo malo daljše in ukrivljene na S, pa tudi puše so na servo 10mm, na navadni pa 8mm. Na sreči so tudi te na zalogi in obnovljene :D