Post
by jur76 » 15 Jul 2017, 08:37
Za ŽE predelana vozila pridobiš certifikat kategorijo C-pedelano vozilo.
Za normalno registracijo vozila ,zgoraj omenjen certifikat nima pomena, rabiš ga samo za popust za zavarovanje.
Na tehničnem pregledu vpišejo v homologacijski krtonček vse predelave (rabiš za vsako stvar TUV) in registriraš vozilo.
V primeru, da ne urejaš dokumentacije za namembnost vozila v prometni STARODOBNIK ,samo uveljaviš certifikat za zavarovanje in plačaš polno cestnino.
Vozila katera sem predeloval in sam urejal papirje, sem raje samo koristil popust na zavarovanju in plačal celo cestnino, potem pa, če sem kaj spreminjal, sem lahko predelavo normalno homologiral.
V kolikor pa urediš spremembo namembnosti v prometni na staus STARODOBNIK( za uveljavitev popusta za cestno takso) po prejetem certifikatu kategorije C, ti upoštevajo že narejeno predelavo ,ki je že vpisana v homologacijski kartonček. Po tem postoku in vpisu namembnost vozila STARODOBNIK v prometno, pa se zadeva uradno zakjuči.
Se pa da potem še naknadno kaj homologirat samo ne povsod( širše gume in večja platišča)
Predelave po vpisu namembnosti vozila STARODOBNIK v prometni so na lastno odgovornost in se URADNO ne dajo vpisat v homologacijski krtonček. Če se kak organ mal spozna si ob prometno in dobiš lepo položnico.
Če je pa možna sprememba iz starodobnika nazaj v normalno vozilo pa ne vem, mi ni znal noben točno povedat, na Amzs so dejali da se baje da, na Krki ne vedo, baje še ni bilo primera.
Če že imaš opravljen certifikat kategorije A ali B in nimaš še urejen staus Starodobnik v prometni, lahko po predelavi spemeniš certifikat v kategorijo C in narediš homologacijo za spemembe na vozilu. Potem pa narediš spremembo namembnosti vozila v starodobnik v prometni.
Če pa imaš certifikat A ali A- ORIGINALNO VOZILO ali B in urejen status v prometni Starodobnik pa URADNO ni mogoče vpisati predelavo.
Tak problem je bil na mojem Mercedesu 190, ker je že bilo urejeno pred mojim nakupom Certifikat A-ORIGINALNO VOZILO in urejen status v prometni, sem moral avto predelati nazaj v original stanje, da sem ga lahko registriral. Še za litke, če jih bom dal gor se bom moral mal švercat, ker je certifikat a-originalno vozilo in originalni avto ima ratkape.
Drugače, lahko daš gor lite feltne pravih dimenzij, tudi od novejših letnikov, tudi gume morajo biti gor originalnih dimenzij po navodilu proizvajalca za ta letnik in model.
razni izpuhi, nižje vzmeti, novejše luči, spojlerji ,turbine, večji motorji .... se ne da vpisat URADNO.
Tko je uradno, neuradno pa si vsak lahko po svoje predela vozilo in se bojuje za registracijo.
V Nemčiji imajo za predelana vozila (TUNING VOZILA) brez homologacije možnost registracije samo 6 mesecev v tekočem letu, zavarovalna vsota je enormna, na tehničnem pregledu preverijo sam zavore, zračnost podvozja, svetlobna telesa, registrske tablice so drugačne. Tako predelan avto Hyundai Coupe ima od sestrične sin v Nemčiji. Vožnja izven meja Nemčije je s tem vozilom prepovedana.
Zakompliciru u božjo mater.
lp