Lancia Delta HF turbo replika Integrale

User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by papi » 27 Jun 2012, 00:06

jat vedno skačem po cesti ko gre kak oldi ali hud avto mimo :lol:
a nisi poštekau po kadettu da sm to jst.... sej moje teme tle na forumu si vidu....
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by lancia hf » 27 Jun 2012, 22:09

Avta sploh vidu nisem, ker sem imel ogromni dela s stikalom za zočno vklapljanje ventilatorja za motor.
So se avto kar lepo "pregrevali" in, ko sem v Lipici prijel stikalo (da bi izklopil ventilator), ki je padlo iz sedeža, sem se opekel tako, da je ratal prav mehur na prstu :oops:
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by TomLooway » 28 Jun 2012, 07:38

papi wrote:jat vedno skačem po cesti ko gre kak oldi ali hud avto mimo :lol:
a nisi poštekau po kadettu da sm to jst.... sej moje teme tle na forumu si vidu....
treba zamenjat prikazno sliko na garažo z dvojnimi zelenimi vrati :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by DS71 » 30 Jun 2012, 10:31

prav gotovo ste bli zanimivost kjer koli ste se ustavili .. lepo je tako videt v skupini
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by lancia hf » 13 Oct 2012, 22:00

Po dobrih treh mesecih sem spet avto zapeljal izpod kozolcadda, da se bo zamenjala sklopka in začuda je užgal brez problema predvsem pa brez nekega TSI ropotanja. :lol:

Spet so drva zravn žagal ker je spet cel od žaganja :oops:

Image

Sledilo je pranje prahu in žaganja, da je avto čist.

Image

Waleo sklopka in dobil sem jo namesto za malo manj kot 200€ za samo 73€

Image

Zmontirati bo pa še treba tole za vsak slučaj čeprav upam, da ga nebom uporabil =P

Image

Ker pa sklopka ni bila prava saj je imela fi 200mm namesto 220mm sem žal zamudil srečanje, ker mi jo ni uspelo prej dobiti in je bila cena 115€ zato malo opisa in slik brez mojega avta :cry:

Po štirimesečnem premoru, smo se lastniki legendarnih vozil Lancia Delta na hitro zmenili, da bi se pred zimo še enkrat dobili.
Po čudežu se nas je uspelo dobiti več kot nazadnje, torej več kot osem in hkrati brez novejših modelov.
Tokrat je bila paleta mopedov bolj pestra: od čisto navadne delte z 1300 kubičnim motorjem,

Image




do močnejših s 1600 kubičnim ter turbo pomagalom,


Image






Image





s predhodnico integralke Delta hf 4wd,
tremi integralkami 8v,


Image



Image




Image


..ena sama je bila integrale 16v,


Image





ter EVOlucije 1 in 2,



Image




Image

edina pa je bila tudi EVOlucija 1 in sicer omejena serija MARTINI RACING 6,
ki jih je bilo le 310 narejenih.

Image


Vse skupaj se je začelo na Vrhniki, 6.10.2012 ob 9.00,


Image



kamor smo morali priti vsi, tudi tisti z Jesenic, Tolmina, Gorice, ter okolice Ljubljane.

Pot se je začela proti Ljubljani, čeznjo in nato v smeri Kočevja. Seveda ni šlo brez postojank, kjer so se naši avti počutili kot v naravnem okolju.

Image



Pred Ribnico smo skrenili desno proti Sodražici in nato naprej
proti Cerknici. Tu smo se menili za gostilno ter pot.

Image



Zmagala je primorska, zato smo krenili naprej na Rakek, v znano gostilno, kjer nam je bilo ponujeno krepko
za pod zob. Nato se je pot vila preko Postojne do Senožeč,

Image



kjer smo skrenili desno proti Dutovljam.

Image

Image

Po opravljenem intervjuju z urednikom Primorskih novic, smo se odpravili proti Vipavi, kjer smo se v kraju Budanje ustavili na pijači, postavili
avte na ogled,

Image


Image



nato pa smo šli pogledat še piknik plac za naslednje leto, na katerem bo potekalo predvsem spoznavanje deltašev, zato vožnje
ne bo prav veliko.

Image



Tu so se nekateri že poslovili, ostali pa smo jo ubrali čez Col na Podkraj, Logatec in nato naprej proti domu.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by ZiZa » 13 Oct 2012, 23:40

Sem vas videl pri Hoferju na Vrhniki... dobr ste zgledal :)
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by lancia hf » 23 Jun 2013, 16:38

Pa bo Lanča dobla družbo.
Sem bil na morju in čisto slučajno kupil pokalnega fička. :lol:

Image
Image
Image
Image
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by DS71 » 24 Jun 2013, 12:14

ohoho :) kaj so to za ene specifikacije 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF turbo replika Integrale

Post by lancia hf » 24 Jun 2013, 12:45

Motor je od Autobianchi 965ccm in 50 konjski, če bi bilo vse original.
Potem je pa predelava kompletnega izpušnega sistema in dvojni uplinjač weber 24. Tako, da avto naj bi imel cca 70-75 koničkov.
Bo pa kar nekaj lepotnih popravkov še za narediti, ko bo avto prišel domol saj je trenutno še na Hrvaškem in čakam, da pridejo v EU. saj sedaj ga nebi mogel pripeljati čez mejo.
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
Post Reply