Opel Manta A GT/E

User avatar
Tine
 
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Tine » 18 Jan 2024, 17:02

Veri najs! Vidim da so kardani zadnje čase pogosto na sporedu. Tud sam bom moral menjat kardanski ležaj, s tem da je ležaj na sredini kardana, takoj za zglobom, in ta zglob se razstavi z odvijačenjem vijaka, ki gre aksialno v kardan na sredini zgloba. Nimam najbolj ideje kak to pametno primit da ne poškodujem kardana, s pištolo pa verjetno ne bom prišel zraven. Obstaja kak trik kako kardan fiksirat, da lahko s ključem odtegnem ta vijak?
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Anzee » 18 Jan 2024, 18:18

Tine wrote: 18 Jan 2024, 17:02 in ta zglob se razstavi z odvijačenjem vijaka, ki gre aksialno v kardan na sredini zgloba.
Hm, ti mas to verjetno takole ane - lezaj na sredini, pred tem pa en kardan, potem pa se enega za lezajem ki gre direktno v fiksno vpet diff (nimas torque tuba).

Image

Jeseni sem to delal na Monzi, ki ima nekako podobno (post: viewtopic.php?t=2672&start=130#p50606). Pac tolk sem odsraufal da sem dobil vse ven, nato pa s pistolo odtegnu vijak ki drzi "trizob", potem pa pod preso trizob cuknil dol. Lezaj je pa potem lepo sel stran, skupaj s tem gumi nosilcem...

Se update .. dva kosa torquetuba sta danes odsla na peskanje in prasno barvanje. Naroceni pa so se manjkajoci kosi za sestavo. Yay.
Image

Image
User avatar
l3v4rt
Posts: 368
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A GT/E

Post by l3v4rt » 18 Jan 2024, 20:23

Lepo lepo! :thumbup: Jaz sem jih namakal v citronko da sme še notranjost ščistil, potem pa barvo not nalil in obračal za znotraj ,zunaj pa 2k epoxy in 2K PUR barvo prek, potem pa mast/vosek akcija znotraj in zunaj ko je bilo vse skupaj na avtu fertik. Boš menjal tudi spodnji iz zgornji "pufer" na ohišju, tista polkrožna bump stopperja? Ohišje lagerja ti je lepo šlo narazen ali je zapikalo skupaj?
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Anzee » 19 Jan 2024, 07:59

l3v4rt wrote: 18 Jan 2024, 20:23 Boš menjal tudi spodnji iz zgornji "pufer" na ohišju, tista polkrožna bump stopperja? Ohišje lagerja ti je lepo šlo narazen ali je zapikalo skupaj?
Ja jz bom tut mal pol naspricu se notr. Torej menjam se tista dva gumi nosilcka k se prsraufata v ohisje (moja sta mal posedena), zgornji in spodnji bump stop sta pa se cist lepa - ampak kot sem prek neta pogruntal, je zgornji kao tak U, spodnji pa A. Tko da zdej sm enga U narocu pa da vidmo. Ohisje lagerja je su pa razmeroma lepo narazen, s sraufncigerjem sm ga mal pocas razpiru, pol se je pa pocas odpru k picka od latoye..
User avatar
Tine
 
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Tine » 19 Jan 2024, 11:03

Anzee wrote: 18 Jan 2024, 18:18 Pac tolk sem odsraufal da sem dobil vse ven, nato pa s pistolo odtegnu vijak ki drzi "trizob", potem pa pod preso trizob cuknil dol.
Sej ravno to ne vem, ce pri mojem kardanu pridem polek s pistolo, sem skor preprican da ne. Sem gledal po jutubu neke how-toje, ampak se mi noben nacin ne dopade prevec :))
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Anzee » 19 Jan 2024, 11:52

Tine wrote: 19 Jan 2024, 11:03 ce pri mojem kardanu pridem polek s pistolo
Aja sm mislu da sam noces dol vsega dat, da bi sam tko neki na knap zravn prsu pa razstavu. Ja to je pol jeba.
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by L4UK0 » 22 Jan 2024, 22:21

Anzee wrote: 17 Jan 2024, 17:56 Skok v preteklost, 3.7.2004 sem menjal diferencial oz. celo zadnjo akso. Vendar brez torque tuba, kateri je ostal originalni. Imel sem bizarno glasen diff, ki ga je nadomestil ta iz druge crne mante z flamejobom :)
Image
Res je cool vidt evolucijo projekta skozi leta :D
Jst navijam samo se za 2x dcoe pa eno spero, zdej ko lih diff rihtas... :P
Image
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Anzee » 23 Jan 2024, 10:12

L4UK0 wrote: 22 Jan 2024, 22:21 Jst navijam samo se za 2x dcoe pa eno spero, zdej ko lih diff rihtas... :P
Uplinjaci nej bodo za zdej kr na kosilncah :D Glede spere pa ja, bi blo fajn...a ni ironija, tacrna manta k je bla donator diffa daljnega leta 2004 je to storila zato, ker se je na njo vgradilo diff s spero. No, pa avto v vsem tem casu se vedno ni na cesti...
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta A GT/E

Post by pero27 » 23 Jan 2024, 15:18

Drgač Raing Diffs srbija ima conversion kit "LSD" špero (un blok z fedri) za to akso.
Jst sem dal to v e30 in dela odlično.
Če bi vozil drift cup bi jo nedvomno hitro prekuril (majhna naležna površina), za občasno odnašanje riti je pa glede na to akko je narjena čist vredu. ;)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Manta A GT/E

Post by Peeping_Tom » 23 Jan 2024, 15:47

pero27 wrote: 23 Jan 2024, 15:18 Drgač Raing Diffs srbija ima conversion kit "LSD" špero (un blok z fedri) za to akso.
Jst sem dal to v e30 in dela odlično.
Če bi vozil drift cup bi jo nedvomno hitro prekuril (majhna naležna površina), za občasno odnašanje riti je pa glede na to akko je narjena čist vredu. ;)
aha, sem že hotel vprašat kako je s tem...

Fajn da se obnese, si pa zdaj zakrivil to, da sem se začel ozirat za e46 za dailiya namest astre :P No saj to vedno začnem študirat ko mal snega vrže...
Post Reply