Opel Manta A GT/E
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Manta A GT/E
Uf dve leti in se mal pa nic novega v temi.. no pa evo dve jesenski fotki od danes..
Re: Opel Manta A GT/E
Že kot mulc sem se zagledal v tak model avta, ko ga je bližnji sosed obnavljal.
Gospod ga ni dokončal, ga je predolgo obnavljal in je prej umru, kam je potem šel avto pa ne vem, ker so njegovo delavnico porušili in vso kramo pospravili v nekaj dneh, baje vse skup na odpad. Takrat je šlo ogromno avtov v prešo. Prodali so samo Manto, Bmw E21 in Golf 1
Sanje so bile, da bom poširil blatnike in da bo črna sijaj in poslikava od Trans am, pa zlate felntne.
Gospod ga ni dokončal, ga je predolgo obnavljal in je prej umru, kam je potem šel avto pa ne vem, ker so njegovo delavnico porušili in vso kramo pospravili v nekaj dneh, baje vse skup na odpad. Takrat je šlo ogromno avtov v prešo. Prodali so samo Manto, Bmw E21 in Golf 1
Sanje so bile, da bom poširil blatnike in da bo črna sijaj in poslikava od Trans am, pa zlate felntne.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Manta A GT/E
o ja ..kaj vse smo sanjali ..vijola bagije z ogromnimi flakesi , topoline z preširokimi kolesi ,... preveč je tega
me prav zanima kaj dns mularija sanja
me prav zanima kaj dns mularija sanja
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Manta A GT/E
TOP!!!
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Manta A GT/E
Spet je cisto predolgo casa minilo od zadnjega updejta... ma itak so bli se drugi projekti vmes je crknu se shrani.si, tako da bo treba se kaksno novo fotko nalimat..
Skratka nazadnje sem naredil to:
- menjava obeh nosilcev motorja iz industrijskih klocev na original gumi lagerje
- menjava nosilca menjalnika iz dveh industrijskih klocev na original gumi nosilec
- drug izpusni kolektor (moj je imel eno luknjo za vijake od 6tih kjer pride izpuh gor pojebano, pa sem dal drugega - tnx peeping_tom)
- tesnila na izpusnem kolektorju - proti izpuhu in proti glavi, tam je manjkal tudi se en vijak, sem ga nadomestil
- spucan throttle body ker je bil na standgasu mal sticky
Vozilo je sedaj mirnejse, tisje in bolj uglajeno. Kar kul.
Se ster fotke:
Naslednja stvar za nrdit je pa se menjava gumi silena v torque tubu in enga lezajcka.. sam k se mi kr ne da
Skratka nazadnje sem naredil to:
- menjava obeh nosilcev motorja iz industrijskih klocev na original gumi lagerje
- menjava nosilca menjalnika iz dveh industrijskih klocev na original gumi nosilec
- drug izpusni kolektor (moj je imel eno luknjo za vijake od 6tih kjer pride izpuh gor pojebano, pa sem dal drugega - tnx peeping_tom)
- tesnila na izpusnem kolektorju - proti izpuhu in proti glavi, tam je manjkal tudi se en vijak, sem ga nadomestil
- spucan throttle body ker je bil na standgasu mal sticky
Vozilo je sedaj mirnejse, tisje in bolj uglajeno. Kar kul.
Se ster fotke:
Naslednja stvar za nrdit je pa se menjava gumi silena v torque tubu in enga lezajcka.. sam k se mi kr ne da
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Manta A GT/E
Spet kar nekaj cajta zatisja
Koncno sem si vzel cas da zamenjam sredinski lezaj pri kardanu. Ker je biu ze malo glasen, doma ga imam ze kaksni dve leti...
Skok v preteklost, 3.7.2004 sem menjal diferencial oz. celo zadnjo akso. Vendar brez torque tuba, kateri je ostal originalni. Imel sem bizarno glasen diff, ki ga je nadomestil ta iz druge crne mante z flamejobom
Po toliko letih voznje je bilo seveda treba koncno menjati se to. Celoten torque tube je sel ven razmeroma hitro in lahko, ceprav sem delal v moji cisto premajhni garazi. Malce so zezali samo stirje vijaki ki drzijo torque tube na diferencial (12-kotna zvezdica al kaj vem kako se rece), ker sta dva imela ze malo zjebane glave. Verjetno moja napaka iz leta 2004
Novi sredinski lezaj caka...
Tastar zgleda dejansko kar fensi:
Pride pa v tako dvojno salcko, ta pa v gumijast "krof"...
Levo del kamor pride kardan, desno torque tube gred... kmalu vrzem tole nazaj skupaj..
Sem pa se v dilemi kaj narediti z ohisjem do diffa in "bumerangom" ki pride na karoserijo. Ali se to razstavit, dat speskat in prasno pihnt. Al samo ornk spucat in pihnt doma, al pa kaj tretjega (body na hitro cez lol)..
No sam cajta za gruntat je se dost, cakam se semering na diffu, dve novi pusi "bumeranga". Potem vrzem skup, zamenjam se zavorno cevko ki je slaba, nalijem sveze olje v diff, nova dihtunga pokrova diffa in zadeva je ready za naslednjo sezono
Koncno sem si vzel cas da zamenjam sredinski lezaj pri kardanu. Ker je biu ze malo glasen, doma ga imam ze kaksni dve leti...
Skok v preteklost, 3.7.2004 sem menjal diferencial oz. celo zadnjo akso. Vendar brez torque tuba, kateri je ostal originalni. Imel sem bizarno glasen diff, ki ga je nadomestil ta iz druge crne mante z flamejobom
Po toliko letih voznje je bilo seveda treba koncno menjati se to. Celoten torque tube je sel ven razmeroma hitro in lahko, ceprav sem delal v moji cisto premajhni garazi. Malce so zezali samo stirje vijaki ki drzijo torque tube na diferencial (12-kotna zvezdica al kaj vem kako se rece), ker sta dva imela ze malo zjebane glave. Verjetno moja napaka iz leta 2004
Novi sredinski lezaj caka...
Tastar zgleda dejansko kar fensi:
Pride pa v tako dvojno salcko, ta pa v gumijast "krof"...
Levo del kamor pride kardan, desno torque tube gred... kmalu vrzem tole nazaj skupaj..
Sem pa se v dilemi kaj narediti z ohisjem do diffa in "bumerangom" ki pride na karoserijo. Ali se to razstavit, dat speskat in prasno pihnt. Al samo ornk spucat in pihnt doma, al pa kaj tretjega (body na hitro cez lol)..
No sam cajta za gruntat je se dost, cakam se semering na diffu, dve novi pusi "bumeranga". Potem vrzem skup, zamenjam se zavorno cevko ki je slaba, nalijem sveze olje v diff, nova dihtunga pokrova diffa in zadeva je ready za naslednjo sezono