Koncn lahko naredim updejt
Ze pred casom je prsou torque tube in pritikline iz peskanja in barvanja... very good
Pri sestavi sem uporabil tudi nove nosilce, bump stope, puse za na karoserijo, ...
Spoleru sm pa tut se mal del torque tuba ki pride v semering..
V paketu je prisla pa tudi nova salt-kulisa za manto A z getragom 240. Do zdaj sem imel predelano originalno od Mante B, ta je pa namensko za A, plus malo sodobnejsi kosi so tukaj.
Potem sem zacel vse skupaj dajat... ko sem vse gor tlacu se mi ni dal slikat... sem pa zamenju se dihtungo pokrova diffa, kar pomen da sem spucu in pobarvu ta doticni pokrov
Pa en uc vrgu na zobnike... nimam pojma, mogoce so sfukani
Se eno stvar je blo treba zamenat.. gumi cevka zadnjih zavor je bila v kurcu, zadnje zavore so zato malo drzale. Tkole je razpadla...
Obenem sem spucal in pobarval se omejevalec tlaka za zadnje zavore.. Manta A ga ima skoraj cisto zadaj pri aksi..
Zamenjal z drugo cevko iz Prita, sestavu.. za odluftat sem si pa sprintal nov pokrovcek rezervoarja za bremz olje, dodal kolesarski ventilcek in nataknil gor cev iz kompresorja ter cca 1bar nadtlaka. Zadeva se je skoraj sama zluftala
Mogoce bi mogu kr celo olje zamenjat, je mal ze usran lol
Potem je sledila testna voznja.. menjava sredinskega lezaja ni prinesla nic spremembe v kvaliteti/glasnosti voznje, je pa vsaj zaradi novega semeringa torque tube suh. Nek whine pripisujem sedaj kaksnim lezajem v diffu ali pa zobnikom. Bremze tudi ne drzijo vec. Schaltkulisse je bolj natancen in krajsi, edino kot rocice je sedaj malo drugacen, se moram se malo poigrati..