BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post Reply
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by JureK » 18 Feb 2014, 08:45

Preden ga začneš premetavat nalij noter malo kisa!
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 21 Feb 2014, 17:08

je malo trajalo, ker nimam delavnice (z dovolj velikimi vrati), na faxu mam pa prakso in imam potem samo slabe 2 ure dnevne svetlobe na dan :?

evo poročilo:
-pumpo sem snel, je v super stanju, tesnila nisem dobil sem ga naredil sam

-termostata sem sprobal oba; novi se začne odpirat pri 80°C, kar tudi piše na njemu, stari se ne odpre ali zapre do konca

-hladilnik sem snel in splaknil v rikverc, pa se mi ni nič kaj zdelo, da omejuje pretok; možno da je par kanalov zamašenih, ampak čez njega priteče toliko vode, kolikor je je sposoben hidropak načrpat, pa ni tolk švoh
-potem sem ga napolnil z kisom in pustil stat en dan, orng preplajhal in ponovno splaknil, razlike v pretočnosti ni bilo videt, umazanije ni bilo nobene opazne, da bi ven tekla

-motor splaknil v rikverc, spet nič kaj opazno umazanije (razen zunaj motorja, ker mi verjetno sprednji semering malo spušča olje in je motor ofrajhan ko da ga je krava posrala :lol: )

-zmontiral vse nazaj, pa ni bilo dosti boljše

-potem sem v cev, ki se je prej nekaj sploščevala dal feder, ki sem ga naredil iz žice in zdaj cager laufa v območju 1/2 do 3/4 :D
spodnja cev radiatorja se segreje, komplet radiator se segreje (oboje se prej ni) :D :D

-temperaturni senzor sem sprobal, pri dobrih 90°C (zmerejno z multimetrom - pa to z kar dobrim) kaže cager dobre 3/4, kar se mi sicer zdi malo nelinearno, če od recimo 20°C do recimo 80°C cager porabi komaj pol skale, za tistih 10°C od 80 do 90 pa četrt skale :|
bom ob priliki naročil drug senzor, samo da se še kej pokvar, da se bo splačalo :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by croma_man » 21 Feb 2014, 17:16

če imaš vodni kiler zamašen, si voda najde najhitrejšo pot ven, tako da možno da ne gre čez vse elemente in ti zato slabo hladi.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 21 Feb 2014, 19:49

ja, sej to razumem; sem zdej videl na netu, da se da celo odlotat ali snet kapo dol z hladilnika (pri e21 mi zgleda da ni nalotana) in se potem spuca kanale z žico
bom probal najt enga rabljenga pa se malo igrat

drugače sem pa zdaj še zamenjal vse vakuum cevke (bo več predvžiga na višjih obratih - manj gretja)
opazil sem tudi da so se svečke ful hitro spucale in so zdaj čisto bele - sem zdaj malo obogatil mešanico na fergiju
pa nekje moram dobit timing luč, da vidim kje smo z timingom

bomo videli jutri, če bo kaj bolje zaradi mešanice in vakuuma
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by JureK » 21 Feb 2014, 22:13

Skala je ponavadi od 60 do 120 stopinj. Znači, da ti pr 90 kaže 105. Menjaj najprej senzor, da ti bo zadeva prav kazala... Po moje je brez veze kaj drugega rihtat, če potem ne moreš realno odčitat ali je avto pregret ali ne.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 21 Feb 2014, 23:12

will do! ;)
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by FR Wolf » 21 Feb 2014, 23:45

Pri meni gre ponavadi malenkost čez sredino skale. Sem imel sicer od začetka podobne probleme, da je avto če sem ga preveč šparal (majnhi obrati motorja pri cca 30°c zunaj) kazalec za temperaturo malce višje kazal. A sem potem ugotovil da če malo pritisnem plin stvar se izboljša. Vedno spremljaj količino hladilne tekočine, najboljše je da je cca 2-3cm nad satovjem.
Pretočnost kanalov si pregledal glede na to da ti samo kadar vklopiš gretje dela kot mora? Lahko da je kje zamašeno in deluje v celoti samo ta bypass preko pečke.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 21 Feb 2014, 23:58

snel sem vse cevi in vse kar se je dalo brez snemanja glave in je bilo vse relativno čisto (v kakšni cevi je bilo malo oblog, sem jih spucal)
drugače zdej mi laufa na 1/2 - 3/4 z zaprto pečko, prej je pa z odprto

je pa pomoje za segrevanje pri malem gasu krivo to, da imajo vsi ti pierburgi metuljček, ki se vrti direktno v alu ohišju, nič medeninastih puš, kot pri webrih (prokleti klošarji šparovni! :roll: ) in se tam ohišje znuca in potem ko je zaprt metuljček vleče tudi manj bencina v motor, ampak zrak vleče pa čez tiste znucane lukne in je šibka mešanica in se greje
sej imam v načrtu itak obnovit fergazer pa tud bronaste puše tam dat

pomoje da se ravno iz tega razloga vsi pritožujejo, da se da avto nastavit da dobro laufa samo pri nizkih obratih ali pa samo visokih

če me ne bo prej pamet srečala, pa bom vrgu not en 318i m10 pa bo mir :lol: :lol:

drugače pri mojem je preklop med vročim/mrzlim zrakom za v motor narjen na vakuum, tko da če je v višjih obratih, vleče mrzel zrak, v nižjih pa preko izpušnega kolektorja ... zna bit dodaten razlog za višjo temperaturo pri nizkih obratih...

aja potem radiator ni dobro, da je preveč poln? zdaj ga imam nekje 1cm pod tisto luknjico, kjer odteka presežek...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by FR Wolf » 22 Feb 2014, 11:38

Jaz imam dva dupla webra gor na M10B20 in se segrevanje pozna ker tekočina kroži počasi potrebe po odvajanju so pa večje...
Ja ne sme biti polno ker potem ti zato tudi stiska cev, ker imaš premalo zraka hladilna tekočina pa ni stiskliva.
Če je motor segret se ventil odpre in hladna tekočina pride v motor kar povzroči večjo raven hladilne tekočine na kolenu iz glave in zato ne gre na pumpo ampak v hladilnik...
Simpl k psulj zadevca in deluje nenormalno dobro(hladna tekočina se ne meša prehitro v ogret motor).
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 315 5speed Hennarot

Post by pero27 » 25 Feb 2014, 17:36

sem danes probal malo polirat (prvič v življenju) in sem ugotovil da je kitajski jajc od polirke, ki je pri hiši, za en drek, ker se jo je nekdo odločil uporabljat za ekstenzivno brušenje in zdej ne moreš niti malo pritisnit, takoj zdrsne ttista sklopka not :x

sem se potem raje lotil na žgance :D pa še več barve bo ostalo na avtu

Image

je smreka, ni smreke; it's magic I tell you! :lol:
Last edited by pero27 on 17 Jan 2016, 02:22, edited 1 time in total.
Post Reply