BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Phönixrot
will do, thanks
kaj pa notranji rji so kaj podvrženi ti tanki, da bi blo treba elektrolizo, al so že tovarniško zaščiteni odznotraj?
kaj pa notranji rji so kaj podvrženi ti tanki, da bi blo treba elektrolizo, al so že tovarniško zaščiteni odznotraj?
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Phönixrot
sej drugače ji ne zares, ampak je ratalo croma manu nas vseskupaj prepričat, da ji
Re: BMW E21 315 5speed Phönixrot
pero27 wrote:will do, thanks
kaj pa notranji rji so kaj podvrženi ti tanki, da bi blo treba elektrolizo, al so že tovarniško zaščiteni odznotraj?
Skul je probal s citronko z odličnimi rezultati.
http://www.oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=6&t=762
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
SVAŠTA!
bom pogledal kako zgleda not, pa po potrebi preizkusil
kak koncentrat pa mora bit to? bo 1kg za cel rezervar vode dovolj?
bom pogledal kako zgleda not, pa po potrebi preizkusil
kak koncentrat pa mora bit to? bo 1kg za cel rezervar vode dovolj?
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Pojma nevem, se boš moral na skula osebno obrnit
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
če se prav spomnim pol kile na 10 litrov vode
Get low, no matter how
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
evo, par stvari sem poštimal;
-trajno zrihtani brisalci, tako da sem zamenjal mast v menjalniku od elektromotorja, ščistil kontakte in zalil rele z WDjem
-poštimal gumb za vse 4 (switch of death ) ubistvu sem rabil samo 5 min, ne vem zakaj je prejšnji lastnik žičke v konektor vtikal anmesto da bi zrihtal, bi blo hitreje
-namazal vsa tesnila z glicerinom
-zamenjal kapo na fertajlerju (je bla že orng znucana) z prozorno, da se vidjo strele
-zamnejal vse vakuum cevi
potem pa je crknil termostat (spodnja cev je bila ledeno mrzla, medtem, ko se je motor pregreval) preden sem ugotovil da se avto greje je bil kazalec že v rdečem (ker nisem navajen na ta cager gledat)
avto je takrat spil malo olja, ampak zdaj ni nikjer nobene emulzije, termostat sem zamenjal z novim, natočil sem novo hladilno (ker itak skoraj vsa steče ven, ko menjaš termostat) in naredil ene 100km med katerimi se je avto sicer grel, amapk če sem do konca odprl gretje, je bil cager za temperaturo točno na sredini
zdaj mi pa nič več ni jasno; gretje dela super (torej vodna pumpa verjetno ni hin po moji logiki...), olja ne pije, svečke so lepe svetlo čokoladne, termostat je nov, ampak avto se po tanovem pregreva v rdeče (tudi če dam gretje na polno) ko sem ga spravil domov sem z multimetrom zmeril temperaturo v hladilniku in v olju, je blo pa 70°C, 5 min prej sem se pa ustavil ob cesti, ker mi je cager kazal rdeče; do doma je pa potem kar nekaj skakal naokoli
termostat je na 80°C in se potem logično ne odpre
na vrh motorja sem odvil temperaturni senzor in povezavo na fergazer, pa je iz obeh samo voda ven tekla, nič zraka
ali je možno, da je kaj z oljno pumpo ali kaj bi to bilo? please help
ni pa motor nič zaribal, ne kašlja in kadi (enkrat mi je crknil, pa potem prec vžgal - to je bil verjetno samo zrak v dotoku bencina)
-trajno zrihtani brisalci, tako da sem zamenjal mast v menjalniku od elektromotorja, ščistil kontakte in zalil rele z WDjem
-poštimal gumb za vse 4 (switch of death ) ubistvu sem rabil samo 5 min, ne vem zakaj je prejšnji lastnik žičke v konektor vtikal anmesto da bi zrihtal, bi blo hitreje
-namazal vsa tesnila z glicerinom
-zamenjal kapo na fertajlerju (je bla že orng znucana) z prozorno, da se vidjo strele
-zamnejal vse vakuum cevi
potem pa je crknil termostat (spodnja cev je bila ledeno mrzla, medtem, ko se je motor pregreval) preden sem ugotovil da se avto greje je bil kazalec že v rdečem (ker nisem navajen na ta cager gledat)
avto je takrat spil malo olja, ampak zdaj ni nikjer nobene emulzije, termostat sem zamenjal z novim, natočil sem novo hladilno (ker itak skoraj vsa steče ven, ko menjaš termostat) in naredil ene 100km med katerimi se je avto sicer grel, amapk če sem do konca odprl gretje, je bil cager za temperaturo točno na sredini
zdaj mi pa nič več ni jasno; gretje dela super (torej vodna pumpa verjetno ni hin po moji logiki...), olja ne pije, svečke so lepe svetlo čokoladne, termostat je nov, ampak avto se po tanovem pregreva v rdeče (tudi če dam gretje na polno) ko sem ga spravil domov sem z multimetrom zmeril temperaturo v hladilniku in v olju, je blo pa 70°C, 5 min prej sem se pa ustavil ob cesti, ker mi je cager kazal rdeče; do doma je pa potem kar nekaj skakal naokoli
termostat je na 80°C in se potem logično ne odpre
na vrh motorja sem odvil temperaturni senzor in povezavo na fergazer, pa je iz obeh samo voda ven tekla, nič zraka
ali je možno, da je kaj z oljno pumpo ali kaj bi to bilo? please help
ni pa motor nič zaribal, ne kašlja in kadi (enkrat mi je crknil, pa potem prec vžgal - to je bil verjetno samo zrak v dotoku bencina)
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
Meni s dogaja enako. Moj ima 2 senzorja na cevi, kjer gre voda iz motorja. Eden je za vklop grelnih svečk drugi pa za kazalec temperature. Ker mi ni pravilno vkljapljal grelnih svečk sem ga hotel menjati in ker stane samo par evrov sem menjal oba. No od takrat dalje mi skos kaže, da se avto pregreva hkrati pa je hladilnik hladen. Preveri senzor za vsak slučaj, zna bit da laže...
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 315 5speed Hennarot
to potem pomeni škaf vrele vode pa senzor not vrečt?
sej st mam tud 2; eno je neko stikalo, ki pa ne vidim, kaj naj bi delalo, drugo je pa senzor
bom probal pa poročam
če je termostat 80 stopinjski bi potem verjetno moral cager bit na sredini če dam senzor v 80°C vodo če prav razumem?
a ve še kdo ki ima kaj izkušenj z M10 mašino, če je še kje kakšen oddušek za zrak spustit iz hladilne, ki sem ga spregledal? jaz sem našel samo luknji od obeh senzorjev (skupaj na sprednem koncu mašine) in tam ko se pritrdi na fergazer topla voda, pa tam, pa na kolektorju zraka (je vodno gret) pa je iz vseh samo voda tekla, nič zraka...
zlil sem pa v motor okrog 5L, 7,4L bi ap moglo it, samo to zna bit zato, ker je kaj vode ostalo v motorju (najnižjo stvar, ki sem jo snel je bla taspodnja cev na radiatorju
sej st mam tud 2; eno je neko stikalo, ki pa ne vidim, kaj naj bi delalo, drugo je pa senzor
bom probal pa poročam
če je termostat 80 stopinjski bi potem verjetno moral cager bit na sredini če dam senzor v 80°C vodo če prav razumem?
a ve še kdo ki ima kaj izkušenj z M10 mašino, če je še kje kakšen oddušek za zrak spustit iz hladilne, ki sem ga spregledal? jaz sem našel samo luknji od obeh senzorjev (skupaj na sprednem koncu mašine) in tam ko se pritrdi na fergazer topla voda, pa tam, pa na kolektorju zraka (je vodno gret) pa je iz vseh samo voda tekla, nič zraka...
zlil sem pa v motor okrog 5L, 7,4L bi ap moglo it, samo to zna bit zato, ker je kaj vode ostalo v motorju (najnižjo stvar, ki sem jo snel je bla taspodnja cev na radiatorju