Motor za ventilacijo je drugače orientiran in če želiš PFL ventilacijo dat v FL moreš tam malo pobrusit plastike ker ne zdrsne noter motorček v utor ker konektorji so na drugi strani in je ohišje kontra, špango za vpetje motorčka moreš tudi predelat malo in jo zamaknit, ker ima lopatice ravno obratno PFL od FL. Se vidi na sliki razlika. Če bo kdo to delal, mu morda pride prav!pero27 wrote:Ja tvoj je 5 let starejši od mojega pa je že vsa pena ven zletela, nima več kaj letet
Ti maš še vse na sliderje, na forumu mamo pa povečini vsi faceliftane verzije; 77. leta je bil uvz BMWja v Jugoslavijo še težek zločin
Ubistvu cela razlika pred/po faceliftu je ta da so dodal zračnika na obeh staneh volana; enga namest dveh od štirih gumbov, ki jih maš ti na levi od volana in dva namest zgornjega dela slide-reglerjev na kontrolnem panelu. Drugo je pa isto.
BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Fino, nisem vedel.
Zdaj pa marš nardit temo in predstavit svojo E21!
Zdaj pa marš nardit temo in predstavit svojo E21!
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Oče me je vedno učil da moram za praznike, še posebej pa za cerkvene zganjat čimveč hrupa...
... zato sem danes začel z flikanjem šasije
pa še moji so šli na morje in sem mel cel dan lepo mir
sem tako natančno odrezal da sem lahko fliko kar upasal, ni blo treba nobenih magnetov
in že pridno koristimo nasvete od karoserista (cink sprej dokler ne gre epoksi temeljna gor)
Vem da ni bohvekej ampak glede na to da sem prvič v življenju klepal pleh (z navadnim kladivom pa majzlom ) in da sem prvič varil kaj avtomobilskega (pa tud sicer nisem glih nek atestiran varilc) sem kar zadovoljen z izidom, dokler bom vsej 200 lukenj na avtu povaril se bom pa tud še kej naučil.
... zato sem danes začel z flikanjem šasije
pa še moji so šli na morje in sem mel cel dan lepo mir
sem tako natančno odrezal da sem lahko fliko kar upasal, ni blo treba nobenih magnetov
in že pridno koristimo nasvete od karoserista (cink sprej dokler ne gre epoksi temeljna gor)
Vem da ni bohvekej ampak glede na to da sem prvič v življenju klepal pleh (z navadnim kladivom pa majzlom ) in da sem prvič varil kaj avtomobilskega (pa tud sicer nisem glih nek atestiran varilc) sem kar zadovoljen z izidom, dokler bom vsej 200 lukenj na avtu povaril se bom pa tud še kej naučil.
- killer_beast
- Posts: 113
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Ma super si tole "sklepal"
-
- Posts: 1992
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Odlicno je! Sploh glede na delo kaksnih drugih mojstrov! Tako naprej
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
lej,rajši vidim "ni bohvej kej" kos,kjer je pokazano kar nekaj volje in razumevanja kot pa zakrpo pleha z vrhunskim varom
Pa tole je drgač daleč od "ni bohvej kej" ... samo tako naprej
Pa tole je drgač daleč od "ni bohvej kej" ... samo tako naprej
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Dobr si tole scimpral...pa še pokrova ne rabiš
Danes imas pa tudi še en 'ta bel' dan za zbijat haha...
Mene so učer tut mal čund čez okna gledal ker sem kompresiral šprickit, danes pa še lak haha
Danes imas pa tudi še en 'ta bel' dan za zbijat haha...
Mene so učer tut mal čund čez okna gledal ker sem kompresiral šprickit, danes pa še lak haha
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Odlicno. Jaz sem na mojem te luknje tudi zavaril. To se tako ali tako rabi samo v fabriki med proizvodnjo, kasneje pa samo rjo nabira.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ