Page 1 of 5

LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 09:46
by JureK
Ker sem se lotil ličarije na avtu imam nekaj vprašanj. Predvsem zato, ker sem vprašal več različnih mojstrov in vsak mi je svetoval drugače!

Dele avta kjer je blo vsaj mal vonja po rji sem zbrusil do pleha, ostalo sem zmatiral oz zbrusil toliko, da sem prebrusil razne rise in odkrušeno barvo.
Zdej pa... eni pravijo, da je najboljša varianta, da kjer je zbrušen do pleha premažem z Wurth rust converterjem, kitam direkt na Wurth, čez kit epoxi primer, špric kit in barva! Drugi pravijo Wurth, primer, kit, barva... Tretji pravi, da če daš Wurth ni treba dat grund barve.... Četrti pravi, da je treba kitat direkt na pleh....
V glavnem nimam pojma kaj naj zdej nardim??? Prosim svetujte!

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 09:51
by croma_man
glede wurtha, men so nabijal da je to neuničljivo, spucan je blo, zbrušen, premazan, pa kitan čez, če se je kje prebrusl se je premazal na novo. Po 2 mescih mam hrčeke že čez na zadnji havbi. (una honda modra k jo mam za pozim).

jst bi šel vsekakor z epoxi temeljno čez posušen wurth.

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 10:03
by JureK
Ma ta Wurth je men sumljiv... Js sem vse premazal z njim, čez sem dal navadno grund barvo pol pa barvo! Pa sem videl zdej ko sem ga zbruso, da se je že neki rja spodi delala!
A je boljš kitat na Epoxi al direkt na pleh??

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 11:19
by Ventildekl
Edina prava pot je peskanje in dvokomponentna temeljna, potem pa šele kitanje, šprickit in barva. Tista navadna temeljna je za sok razredčt dobra in nič druzga. Razni converterji, ferosani se s tem ne morejo primerjati. Je pa problem pri običajnem peskanju, da večje površine zvije, zato peskanje pride v poštev samo po vogalih, ostalo je treba na roke zbrusit do gole pločevine.

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 12:57
by JureK
Zdej mam nekje 1/4 avta pošmirglanega do pleha, ostalo je konkretno zmatirano! Kako narediti na prehodu med delom, ki je pošmirglan do pleha in tam kjer je samo zmatirano?? Al je najbolje, da cel avto špricnem z temeljno?

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 16:35
by swizc
živjo,
če je tisti del ki je matiran še v original barvi potem pusti matirano in z epoxi pimerjem pobarvaj samo pleh in malo po robu barve. prehode pa potem lepo pobrusiš, pokitaš, šprickit, še kej pokitaš če ti šprickit še kej pokaže, pol pa na vodo pobrusiš da je špegu (skor), barva in lak.

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 16:56
by JureK
Neki je v original barvi, neki ni, neki je že blo kitan.... štala v glavnem! :roll:

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 18:56
by swizc
moje mnenje: tm k veš da je blo že popravlan pa veš da na plehu ni original zdrajsi do golega in zaščit z epoxjem. original barva pa načeloma dobr drži.

Re: LIČARSTVO

Posted: 17 Jan 2014, 22:49
by matej
poliester kit in špric kit nimate antikorozivne zaščite.Pleh dobro obrusi,pol pa epoxi temelj gor,to je sveto ;)
Stare barve ne rabiš matirat če daješ na njo epoxi,ker se epoxi uporabla tudi za barvanje stekel,se pravi
če drži na šipo bo tut na barvo.

Re: LIČARSTVO

Posted: 18 Jan 2014, 10:55
by JureK
To je meni vse lepo in prav, ampak... Epoxi je temeljna barva, temeljna barva pa tudi ni protikorozivna zaščita ampak samo vezava med barvo in plehom!?? Na piksni kita pa piše, da se nanaša na goli pleh!
V glavnem dans grem kupit epoxi in nardim kot ste mi svetovali! Rad bi bil čim prej fertik, ker mi gre na kozlanje za vsako ko stopim v delavnico in vidim koliko je še dela, pa niti ene stvari ni več v delavnici, ki ne bi bila prašna, še v predalih je prah...
Ličarija res ni biznis zame, zdej zastopim zakaj ličarji tolk računajo! :?