Bimmer 315

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Bimmer 315

Post by Tine » 16 Aug 2023, 16:12

Njegovi bobni so ze na mojem avtu zmontirani, prosim ne ga pumpat kr se mi res nelubi jih dol sraufat da mu jih vrnem
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 22 Sep 2023, 13:30

Za foro sem si kupil se en volan
Image
LP Miha
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 02 Oct 2023, 07:55

Vceraj sem ga preganjal po Lindauringu. Zelo prijetna izkusnja; tudi konji zadostujejo za veliko veselja.
Image
LP Miha
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by L4UK0 » 02 Oct 2023, 09:50

Hudo! Jaz bi sel tudi enkrat tja furat, so objavljeni kaksni termini al kako ste se to zmenili?
Image
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 03 Oct 2023, 13:57

Ja, proga je ravno prava za stare kante :)
Jaz sem bil slucajno ta vikend v blizini in sem na FB zasledil, da je podjetje doavta organiziralo dogodek, kjer si lahko najel nihova vozila ali vozil sam...
LP Miha
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 21 Nov 2023, 15:35

Ker sem pred leti v prvem dnevu zaklal svoj "prvotni" 2.0 motor in ker trenutni, nadomestni, tudi ni ravno najbolj zdrav, sem se odlocil zaklani, prvotni motor obnovit. V korist mi je, da Tine socasno obnavlja podoben motor in je dejansko zagnan, tako da se tudi pri meni nekaj premika... Nekaj slik obdelanih blokov in gredi je ze on pokazal, nekaj specificnih pa je tu pri meni.
Motor bo ostal 2.0 na dveh fergazerjih, z malenkost visjo kompresijo in ostrejso odmicno gredjo.
Tine je optimiral odlitke v kanalih, mojster je pa na novo vrezal sedeze ventilov, menjal vodila in zravnal glavo
Image
Dodal sem nove izpusne ventile in fedre
Image
pa nove osi za klackalice in nove klackalice
Image
in pa novo schrick odmicno gred
Image

Naslednje se moram preverit zracnost batnih obrockov in se lahko lotim(o) sestavljanja bloka.
LP Miha
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Bimmer 315

Post by Tine » 21 Nov 2023, 16:37

majkl wrote: 21 Nov 2023, 15:35 Tine je optimiral odlitke v kanalih,...
Še par fotk tega - enako kot pri moji glavi ni šlo za pravo portanje, le za čiščenje odlitkov in odstranjevanje proizvodnih napak, brez resnih sprememb dimenzij in oblike kanalov.

Začel sem s tem:

Na sesalni strani smo našli grde prehode iz odlitka sesalnega kanala do sedeža ventila, kjer je orodje izvralo prostor zanj:
GlavaPrej1.jpg
Drugi zorni kot istega greha:
GlavaPrej3.jpg
Tudi na uzpušni strani so bile grdobije, pa tudi neke nenavadne poškodbe v odlitku:
GlavaPrej2.jpg
Nato sem se lotil odstranit material kjer je bil v napoto:
GlavaVmes.jpg
Takole pa je izgledalo po posegu s kovinskim brusnim nastavkom, 180 brusi in žičnato krtačko za finiš, sesalni del:
GlavaPo4.jpg
GlavaPo1.jpg
Izpušni del:
Glavapo5.jpg
Še iz vidika bata:
Glavapo2.jpg
Glavapo3.jpg
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Bimmer 315

Post by Fleko » 21 Nov 2023, 22:45

Če se ze obnavlja glavo, zakaj se ne vreze vec kotov v sedeze ventilov?
Pridobi se bistveno vec, kot ce se popravijo napake v kanalu.
Get low, no matter how
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Bimmer 315

Post by Tine » 21 Nov 2023, 23:59

Bom kar jaz govoril, ker sem bil vmesni člen med Miho in obdelovalcem - fabrisko ima dva kota 15 in 45, in tadva kota sta se oba osvežila. Na neke hude 5-kotne ali radius spremembe nismo šli, ker a) bi s tem bilo potrebno ventil "porinit" globje v sedež, kar bi polek izgube pikice kompresije lahko pomenilo se kup drugih zapletov kasneje na zgornji strani glave, b) nimamo motorsport mojstra za obdelavo glav ki bi bil vesel takih naših idej in c) -nekje se je pač treba vstavit, ker ce imas ze radius kote na sedezih, pol se te dajmo logicno backcut ventilov nardit, itd itn. Čišcenje kanalov sem nardil pa kar sam doma v kleti, stroškov je blo ravno za 5 smirglovih rolic in flaša radenske, ki sem jo spil vmes med brušenjem. Kot sem že v svoji temi omenil, tudi tukaj realno ne pričakujemo nekih hudih pridobitev pri pretoku zaradi te obdelave, verjetno pa škodilo ne bo.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Bimmer 315

Post by Fleko » 22 Nov 2023, 09:36

Razumem, če ni mojstra, se hitro ustavi. Sem imel tudi sam enega oldschool mojstra, ko sem prišel k njemu z idejo o 5 kotih sem mu na vse zgodaj zjutraj pritisk dvignil na 250, pa sva prej par let sodelovala. No je pa vseeno iz tega ''prepira'' prišlo nekaj dobrega, kjer sem našel mojstra, kateremu to ni problem.

Če sta originalna že dva kota, bi se lahko dodala samo še dva notranja in s tem ventil nebi šel nič globje. Sicer, če mojster žlajfa to še vedno na kamne, potem verjamem, da mu je problem :lol:
Je pa valve job pred odmično, sploh če je v igri samo neka malo ostrejša - se lahko pridobi bistveno več, kot bi sama odmična.
Get low, no matter how
Post Reply