Renault 4
Renault 4
Tole je pa moje prevozno sredstvo, ki ga uporabljam skoz, samo pozimi ne, saj mi je avtomobila škoda, pa še nebi daleč prišel, glede na višino podvozja:)
Renault 4 GTL 1991 bele barve, sem kupil jeseni leta 2002, takrat jih je bilo kar malo na tržišču oz vsaka ki se je pojavila je šla za med tako sem tudi jaz mojo kar hitro kupil, ko sem videl da je lepo ogranjena, saj površinsko je tako delovala, a o tem malo kasneje:) Po enem tednu, ko je bil avto doma, je že dobila nove radkape in nov odprt zadnji lonec in to se je slišalo daleč na okoli tako da sem moral malo pazit kdaj hodim domov, da nisem bil prepozen
Že v štartu sem vedel da bom avto predelal, saj mi ga doma niso pustili kupit, ker je to potujoča krsta in ker sem jaz na vsak način hotel katrco imet, sem najprej kupil alu feltne Dolničar nove in to ene pol leta preden sem katrco imel
Tisto zimo sem se z njo vozil, kar je bila napaka, saj je vsa zacvetela od rje, sploh šasija in blatniki no pa sem jo malo porihtal in je bila spet lepa, tako da sem pomladi dal gor alu feltne in maksimalno zatemnjene šipe s folijo aja pa spustil sem jo za 7 cm
Tisto leto sem prvič celo tekmoval z njo na avtošovu Grosuplje v merjenju glasnosti avspuha in so izmerili 117 db
tukaj sem bil še na parkingu, ko so me prepričevali naj grem na meritve, sliko od meritve, pa moram poiskat in jo nalimam v v kratkem
To leto sem že zbural vse potrebne dele za obnovo, saj nisem hotel da se kita blatnike in haubo, ampak sem hotel že v štarku ravne dele in sem počasi zbiral in zbiral, tako da so me imeli doma že polno glavo mene in mojih delov, saj sem potreboval vse 4 blatnike, oba odbijača, sprednjo in zadnjo haubo in ena vrata, kar se bo videlo tudi na spodnjih slikah, da je bila čisto benetton katra
Potem sem se odločal o barvi in sem si kar dolgo želel, da bi bila rumene barve, saj bi s črnimi šipami in feltnami hudo zgledalo. Ampak ko sem v živo videl nekje rumeno katro, sem si mislil, da kanarčka pa ne bom imel in sem začel iskat drugo barvo, a še sam nisem vedel kaj bi sploh rad malo sem se odločal med bordo rdečo metalik in temno modro metalik barvo in ko sem bil že čisto odločem da bo bordo, sem pri ličarju videl en čuden kos plastike (od motorja pač) ki je bil oranžne metalik barve in sem takoj vedel, da hočem jaz tut to barvo Ko smo se pogovarjali o strukturi so mi že takrat povedali, da je barva perla in konkretno dražja od navadne metalik barve, a se nisem pustil odgnat in še potem ko so imeli barvo tam, sem vprašal zakaj je črna piksna barve poleg in so mi rekli da je v strukturi procent črne notri in sem takoj rekel, da nočem črne barve in so naredili brez, kar je pomenilo, da je barva prišla dosti bolj svetla, kot bi morala biti in to je bilo super
Par slikc 1. obnove
Moje prvo tekmovanje z novo barvo je bilo v Kranju leta 2004 na Bencin žur-u Dobil pokal za najbolj extremno vozilo (kdo bi se sploh sporavil katrco predelovat, so vsi govorili) in dobil en velik vstrajnik na podstavku, ki ga imam še sedaj je pa zanimivost recimo zakaj nimam sprednje tablice gor? zato ker takoj ko so mi pokromirali odbijače, sem se spomnil, da bi bilo dobro tablico kam dat in mi je bilo škoda narest dve lukni v nov odbijač
potem so leta minevala in minevala, itak sem bil povsod z njo, tako da ima veliko oboževalcel, ampak ker so ličarji slabo pripravili podlago za barvanje se je hitro pokazalo polno napak in to takih, da se je barva začela napihovati in to na delih, ki se sploh nebi smela, recimo na sredini sprednje haube, pa na novih blatnikih, pa na vratih tako da sem moral počasi spet premišljevati o novi obnovi in ker to še ni bilo zadosti, mi je zadaj počil še nosilec torzije, kar pa pri katrah pomeni pogreb za avto in so mi vsi govorili naj zamenjam avto, ampak ker sem na avto čustveno navezan, saj je to moj prvi avto ga nisem hotel in tako ga imam še zmeraj
2. obnova pa je bila malo bolj profesionalna, saj sem se odločil za kompletno obnovo podvozja, kar se prvič nisem in je bila to napaka in pa barvanje celega avtomobila. A ker tut slučajno nisem vedel kode od barve, sploh ker smo malo jemali stran, tisto kar pripada barvi, smo morali najdt podobno barvo obstoječi in smo nekaj čudnega namešali, kar je pa daleč od tiste barve in bistveno boljši efekt naredi, sploh kar se tiče prelivanja, če je avto na soncu je čisto drugačne barve, kot če je v senci ali je zunaj oblačno
par slikc 2. obnove
Dolgo sem čakal in tudi dočakal tu sem čakal da mi dajo še kompleten avspuh gor
Še par fotk s šovov
Renault 4 GTL 1991 bele barve, sem kupil jeseni leta 2002, takrat jih je bilo kar malo na tržišču oz vsaka ki se je pojavila je šla za med tako sem tudi jaz mojo kar hitro kupil, ko sem videl da je lepo ogranjena, saj površinsko je tako delovala, a o tem malo kasneje:) Po enem tednu, ko je bil avto doma, je že dobila nove radkape in nov odprt zadnji lonec in to se je slišalo daleč na okoli tako da sem moral malo pazit kdaj hodim domov, da nisem bil prepozen
Že v štartu sem vedel da bom avto predelal, saj mi ga doma niso pustili kupit, ker je to potujoča krsta in ker sem jaz na vsak način hotel katrco imet, sem najprej kupil alu feltne Dolničar nove in to ene pol leta preden sem katrco imel
Tisto zimo sem se z njo vozil, kar je bila napaka, saj je vsa zacvetela od rje, sploh šasija in blatniki no pa sem jo malo porihtal in je bila spet lepa, tako da sem pomladi dal gor alu feltne in maksimalno zatemnjene šipe s folijo aja pa spustil sem jo za 7 cm
Tisto leto sem prvič celo tekmoval z njo na avtošovu Grosuplje v merjenju glasnosti avspuha in so izmerili 117 db
tukaj sem bil še na parkingu, ko so me prepričevali naj grem na meritve, sliko od meritve, pa moram poiskat in jo nalimam v v kratkem
To leto sem že zbural vse potrebne dele za obnovo, saj nisem hotel da se kita blatnike in haubo, ampak sem hotel že v štarku ravne dele in sem počasi zbiral in zbiral, tako da so me imeli doma že polno glavo mene in mojih delov, saj sem potreboval vse 4 blatnike, oba odbijača, sprednjo in zadnjo haubo in ena vrata, kar se bo videlo tudi na spodnjih slikah, da je bila čisto benetton katra
Potem sem se odločal o barvi in sem si kar dolgo želel, da bi bila rumene barve, saj bi s črnimi šipami in feltnami hudo zgledalo. Ampak ko sem v živo videl nekje rumeno katro, sem si mislil, da kanarčka pa ne bom imel in sem začel iskat drugo barvo, a še sam nisem vedel kaj bi sploh rad malo sem se odločal med bordo rdečo metalik in temno modro metalik barvo in ko sem bil že čisto odločem da bo bordo, sem pri ličarju videl en čuden kos plastike (od motorja pač) ki je bil oranžne metalik barve in sem takoj vedel, da hočem jaz tut to barvo Ko smo se pogovarjali o strukturi so mi že takrat povedali, da je barva perla in konkretno dražja od navadne metalik barve, a se nisem pustil odgnat in še potem ko so imeli barvo tam, sem vprašal zakaj je črna piksna barve poleg in so mi rekli da je v strukturi procent črne notri in sem takoj rekel, da nočem črne barve in so naredili brez, kar je pomenilo, da je barva prišla dosti bolj svetla, kot bi morala biti in to je bilo super
Par slikc 1. obnove
Moje prvo tekmovanje z novo barvo je bilo v Kranju leta 2004 na Bencin žur-u Dobil pokal za najbolj extremno vozilo (kdo bi se sploh sporavil katrco predelovat, so vsi govorili) in dobil en velik vstrajnik na podstavku, ki ga imam še sedaj je pa zanimivost recimo zakaj nimam sprednje tablice gor? zato ker takoj ko so mi pokromirali odbijače, sem se spomnil, da bi bilo dobro tablico kam dat in mi je bilo škoda narest dve lukni v nov odbijač
potem so leta minevala in minevala, itak sem bil povsod z njo, tako da ima veliko oboževalcel, ampak ker so ličarji slabo pripravili podlago za barvanje se je hitro pokazalo polno napak in to takih, da se je barva začela napihovati in to na delih, ki se sploh nebi smela, recimo na sredini sprednje haube, pa na novih blatnikih, pa na vratih tako da sem moral počasi spet premišljevati o novi obnovi in ker to še ni bilo zadosti, mi je zadaj počil še nosilec torzije, kar pa pri katrah pomeni pogreb za avto in so mi vsi govorili naj zamenjam avto, ampak ker sem na avto čustveno navezan, saj je to moj prvi avto ga nisem hotel in tako ga imam še zmeraj
2. obnova pa je bila malo bolj profesionalna, saj sem se odločil za kompletno obnovo podvozja, kar se prvič nisem in je bila to napaka in pa barvanje celega avtomobila. A ker tut slučajno nisem vedel kode od barve, sploh ker smo malo jemali stran, tisto kar pripada barvi, smo morali najdt podobno barvo obstoječi in smo nekaj čudnega namešali, kar je pa daleč od tiste barve in bistveno boljši efekt naredi, sploh kar se tiče prelivanja, če je avto na soncu je čisto drugačne barve, kot če je v senci ali je zunaj oblačno
par slikc 2. obnove
Dolgo sem čakal in tudi dočakal tu sem čakal da mi dajo še kompleten avspuh gor
Še par fotk s šovov
- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: Renault 4
super projekt in ogromno volje bravo a imaš kje kakšno sliko o barvi ki se je napihovala?? me zanima kakšno je blo ker to je moj šport
Re: Renault 4
Vse pohvale za avto in vztrajnost. Čeprav se mi katrce niso nikoli dopadle ta tvoja dokazuje nasprotno.
Upam da bom videl barvo v živo, ker je odštekana.
Upam da bom videl barvo v živo, ker je odštekana.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Renault 4
super ..vive le sport
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Renault 4
lepi spomini na zanimive dogodivscine z r4 se mi zbudijo ob ogledu teme,lep katron
a za moj okus mal premoderne felga za ta auto
a za moj okus mal premoderne felga za ta auto
Re: Renault 4
Kako premoderne feltne take so začeli delat pomoje leta '85 moje so pač lepo ohranjene. Bom pa letos malo kombiniral in bom imel malo te črne, malo pa feltne alpina turbo, ki so v beli barvi
Re: Renault 4
te bolj original zgledajo, me pa moti, da je feltna bolj notri zamaknjena kot pa črne alu, ki so čisto do blatnika
Re: Renault 4
Meni oboje feltne super zgledajo na katri, bi prej rekel za barvo, da je preveč novodobna. Mogoče zato, ker sem navajen na tisto zbledelo mat svetlo modro barvo, ki je bila na naši katri, dokler je še bila pri hiši. To so bili lepi časi, ko še hodit nisem znal, pa so me že s katro okol vozili
Zgleda pa bomba. Si/boš motor tudi kaj pedenal?
Zgleda pa bomba. Si/boš motor tudi kaj pedenal?
Re: Renault 4
Motor je biv letos v planu in sicer 1.3 od stare petke in naj bi imel okoli 70 KM, tko da se bo kar dobro poznalo, glede na to da imam sedaj 34 KM Ampak ker sem ostal brez šihta bo motor počakal, je pa rezerviran, da ne dobi vmes nog
Re: Renault 4
te katrce imajo res neko brezčasno obliko, lani poleti je bila v Barbarigi ena lepotička, take plave barve, lj. registracija.....