Audi Coupe GT
Audi Coupe GT
No par slik mojega voza.
Vse sem delal sam razen ličarije in oblazinjenja v usnje, sproti sem se tudi marsikaj naučil,
zato avto ni perfektno in profesionalno narejen. Avto sem si naredil po svojih željah in ne za
tekmovanja ali prodajo. Motorni prostor nisem razdiral, ker ga bom poštimal pri menjavi drugega agregata.
Audi Coupe GT
leto izdelave;1982
motor; 2.1(2144ccm), 96kW, S5- 10V
oprema; servo, klima, centralno zaklepanje, el.pomik stekel, el.pomik+ gretje ogledal,
gretje sedežev, meglenke, pranje žarometov, strešno okno, zeleno tonirana stekla
Par slik po prihodu domov leta 2007
Pleharija. Gepek podn sem usput dvignil, da lahko zmontioram prečno izpušni lonec
Takšen je šel od mene k ličarju
Pri ličarju v šprickitu
Spet doma
Odhod v višave
Izolacija in sestavljanje podvozja. Vse kar se je dalo zamenjat je zamenjano ostalo pa
speskano in obnovljeno.
Malo jače bremze . Odzadaj po novem diski spredaj namesto 239mm sedaj 280mm diski
OLD vs NEW
Izoliranje odznotraj
Ker pod 14" felno negre 280mm disk, sem nabavil te. Kdo jih je uredil se verjetno ve
Takšen je bil skoraj leto dni, noter je bil samo voznikov sedež
Nazadnje je še dobil usnje
En mali izletek
Zaenkrat je to to, dela je še kar nekaj z nekimi detajli, ampak v osnovi je vozen.
Upam da mi še letos uspe zamenjati motor.
Vse sem delal sam razen ličarije in oblazinjenja v usnje, sproti sem se tudi marsikaj naučil,
zato avto ni perfektno in profesionalno narejen. Avto sem si naredil po svojih željah in ne za
tekmovanja ali prodajo. Motorni prostor nisem razdiral, ker ga bom poštimal pri menjavi drugega agregata.
Audi Coupe GT
leto izdelave;1982
motor; 2.1(2144ccm), 96kW, S5- 10V
oprema; servo, klima, centralno zaklepanje, el.pomik stekel, el.pomik+ gretje ogledal,
gretje sedežev, meglenke, pranje žarometov, strešno okno, zeleno tonirana stekla
Par slik po prihodu domov leta 2007
Pleharija. Gepek podn sem usput dvignil, da lahko zmontioram prečno izpušni lonec
Takšen je šel od mene k ličarju
Pri ličarju v šprickitu
Spet doma
Odhod v višave
Izolacija in sestavljanje podvozja. Vse kar se je dalo zamenjat je zamenjano ostalo pa
speskano in obnovljeno.
Malo jače bremze . Odzadaj po novem diski spredaj namesto 239mm sedaj 280mm diski
OLD vs NEW
Izoliranje odznotraj
Ker pod 14" felno negre 280mm disk, sem nabavil te. Kdo jih je uredil se verjetno ve
Takšen je bil skoraj leto dni, noter je bil samo voznikov sedež
Nazadnje je še dobil usnje
En mali izletek
Zaenkrat je to to, dela je še kar nekaj z nekimi detajli, ampak v osnovi je vozen.
Upam da mi še letos uspe zamenjati motor.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Audi Coupe GT
avto je bombon
kako je pol v praksi izpadla tista predelava gewind .. špila to zdej brez problema? Ti si predelal od golfa gewinde?
kako je pol v praksi izpadla tista predelava gewind .. špila to zdej brez problema? Ti si predelal od golfa gewinde?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Audi Coupe GT
Ja gewinde so ble poceni roba, te moje so za golfa 3. Predelava z moje strani je uspela in zaenkrat funkcionira,
odspredaj je vse OK ampak zadnje me pa še vedno jezijo. Na eni sliki se vidi koliko je golfov cilinder višji kot
od audija, skupna dolžina amortizerja je pa enaka. Da ni amortizer deloval na maksimumu, sem ga skrajšal za
50mm, ampak tudi vzmet je premehka in mi ga pri malo večji neravnini takoj zabija po "bumpstoperjih".
Za odzadaj moram še natuhtat, kaj bom naredil. Moram se pozanimati za dolžino zadnjih amortizerjev od
golfa 2.
odspredaj je vse OK ampak zadnje me pa še vedno jezijo. Na eni sliki se vidi koliko je golfov cilinder višji kot
od audija, skupna dolžina amortizerja je pa enaka. Da ni amortizer deloval na maksimumu, sem ga skrajšal za
50mm, ampak tudi vzmet je premehka in mi ga pri malo večji neravnini takoj zabija po "bumpstoperjih".
Za odzadaj moram še natuhtat, kaj bom naredil. Moram se pozanimati za dolžino zadnjih amortizerjev od
golfa 2.
Re: Audi Coupe GT
Motor bo če bo vse posreči 1.8Turbo 20V. Se pravi agregat katerega so vgrajevali v Audi A4, A6 in VW Passat.
Rad bi komplet zamenjal z menjalnikom vred, kajti pri meni sta in motor in menjalnik znucana.
Za motor vem da je izvedljivo ga upasat, edino za menjalnik še nevem če mi bosta polosovini pasali.
Gre pa 1.8T na šrauf na moj obstoječi menjalnik, samo kaj ko je v k...u .
Tako približno to izgleda potem
Rad bi komplet zamenjal z menjalnikom vred, kajti pri meni sta in motor in menjalnik znucana.
Za motor vem da je izvedljivo ga upasat, edino za menjalnik še nevem če mi bosta polosovini pasali.
Gre pa 1.8T na šrauf na moj obstoječi menjalnik, samo kaj ko je v k...u .
Tako približno to izgleda potem
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi Coupe GT
jst morm priznat, men je coupe bolj ušeč k od skulla ljimuzin.
-
- Posts: 1992
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Audi Coupe GT
Hud je res ful! Res se boljse kot limuzina! Sam skoda za pogon
Re: Audi Coupe GT
Jaz bi, ampak denarnica noče . Ko sem potegnil črto koliko bi me prišel goli 2.2Turbo 5cil. bi za ta denar dobil
najmanj dva komplet donatorja, sicer malo ruknjena ampak imam vse na enem mestu.
Pa še pri 2.2T sem spet na 15l/100Km.
Če bi pa bil Quattro potem bi pa bil greh če nebi dal noter 2.2T R5.
najmanj dva komplet donatorja, sicer malo ruknjena ampak imam vse na enem mestu.
Pa še pri 2.2T sem spet na 15l/100Km.
Če bi pa bil Quattro potem bi pa bil greh če nebi dal noter 2.2T R5.
Re: Audi Coupe GT
pomoje bi blo vseeno boljše poštimat ta motor pa menjalnik...