OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Un šalthebel še kar ni z ničemer zaščiten, pa je še kar špegu
No; kadett je od srede poletja mal stal, sem ga kr odjavu, ker sem zrihtal E30, pa sem tisto mal bolj intenzivno vozu.
Takoj ko sem ga zapeljal par 100m sem se spomnu da sklopka zdrsuje in da neki ropota v leru. Potem sem se spomnu tud da mam na lagerju nov potisni ležaj sklopke, pa pilotni ležaj in vse semeringe za menjalnik in zadnjega za glavno gred motorja, ker je vse mastno okrog menjalnika. Zaverho mi je dal ob nakupu avta zraven še eno lamelo sklopke... no več o tem v nadalejvanju.
Zadnjič enkrat sem kupil Haynes za kadetta in se iz njega naučil da se celotno ročko menjalnika ven spuli. Kar mi je zelo olajšalo demontažo, ker sem prejšnjič ko sem menjalnik dol dajal to poeč na način, da sem snel samo zgornji del ročke z bunko, kar je skor nemogoče izvest ker moraš na glavo obrnjen semering na slepo ven snet da jo razstaviš na pol. In še se potem zezaš, da spajsaš drugo polovico ročke skupaj z manjlanikom skozi lukno v karoseriji. Pa še takrat sem to počel na hrbtu pod avtom ki je bil na dvigalki, ne na tunelu.
Pol sem ugotovil da je na avtu 170mm lamela sklopke. Tadruga, ki mi jo je dal Zaverho je 180mm in vztrajnik in koš ki sta an avtu sta tud narjena za 180mm. A mi zna kdo razložit to coprnijo? A je 170mm varianta slučajno za 1.0 mašine?
Uglavnem na vztrajniku je bil okrog lamele 5mm pas rje, ker tam lamela pač ni drgnila po njem. Zato sem zalaufal mašino, šel pod avto in z bruspapirjem na prižgani mašini "poravnal" vztrajnik
tole je bil rezultat:
Pilotni ležaj sem dobil ven iz glavne gredi z unim trikom z kruhom. Sem mel prvič prilko to spobat in dela super
New old stock Zaverhotova lamela na mestu. Za centrirat sem nahitro postružu orodje.
Menjlanik sem zmontiral nazaj z novimi semeringi. Pa zradiral sem tele čirulečarule od čokoladnih konektorjev in potegnu nov kabel z čevelčki, tako kot je treba, za rikverc stikalo:
Pol sva šla na tehnični in je dobil nove table. Stric me je pa spomnu da imam celo zadnje desno kolo polno olja od zadnje akse. Pa v volanu je baje ful lufta, ampak jst tega na tem vzmetenju in balonarcah niti malo ne čutim
Dobr, najbolj akutno težavo smo rešili z pretesnitvijo kolesnega ležaja z tesnilno maso (ker tist oring na ležaju je zgleda bolj za okras in nič ne tesni).
Zato je blo seveda spet treba z macolo polosovino ven stolčt:
Pa tele gaskete sem zrezal, ker jih nisem mel pri roki. Pa zunanjega sem naredil brez okenčka, ker ne razuemm kaj je point, da maš v gasketu okenček, da ti začne olje ven tečt ko semering spusti. Naj raj gasket tud tesni pa je mir v vsakem primeru.
To je to za ta dnar, pol sem se šel mal peljat. Obnova volanske letve pa drugič
No; kadett je od srede poletja mal stal, sem ga kr odjavu, ker sem zrihtal E30, pa sem tisto mal bolj intenzivno vozu.
Takoj ko sem ga zapeljal par 100m sem se spomnu da sklopka zdrsuje in da neki ropota v leru. Potem sem se spomnu tud da mam na lagerju nov potisni ležaj sklopke, pa pilotni ležaj in vse semeringe za menjalnik in zadnjega za glavno gred motorja, ker je vse mastno okrog menjalnika. Zaverho mi je dal ob nakupu avta zraven še eno lamelo sklopke... no več o tem v nadalejvanju.
Zadnjič enkrat sem kupil Haynes za kadetta in se iz njega naučil da se celotno ročko menjalnika ven spuli. Kar mi je zelo olajšalo demontažo, ker sem prejšnjič ko sem menjalnik dol dajal to poeč na način, da sem snel samo zgornji del ročke z bunko, kar je skor nemogoče izvest ker moraš na glavo obrnjen semering na slepo ven snet da jo razstaviš na pol. In še se potem zezaš, da spajsaš drugo polovico ročke skupaj z manjlanikom skozi lukno v karoseriji. Pa še takrat sem to počel na hrbtu pod avtom ki je bil na dvigalki, ne na tunelu.
Pol sem ugotovil da je na avtu 170mm lamela sklopke. Tadruga, ki mi jo je dal Zaverho je 180mm in vztrajnik in koš ki sta an avtu sta tud narjena za 180mm. A mi zna kdo razložit to coprnijo? A je 170mm varianta slučajno za 1.0 mašine?
Uglavnem na vztrajniku je bil okrog lamele 5mm pas rje, ker tam lamela pač ni drgnila po njem. Zato sem zalaufal mašino, šel pod avto in z bruspapirjem na prižgani mašini "poravnal" vztrajnik
tole je bil rezultat:
Pilotni ležaj sem dobil ven iz glavne gredi z unim trikom z kruhom. Sem mel prvič prilko to spobat in dela super
New old stock Zaverhotova lamela na mestu. Za centrirat sem nahitro postružu orodje.
Menjlanik sem zmontiral nazaj z novimi semeringi. Pa zradiral sem tele čirulečarule od čokoladnih konektorjev in potegnu nov kabel z čevelčki, tako kot je treba, za rikverc stikalo:
Pol sva šla na tehnični in je dobil nove table. Stric me je pa spomnu da imam celo zadnje desno kolo polno olja od zadnje akse. Pa v volanu je baje ful lufta, ampak jst tega na tem vzmetenju in balonarcah niti malo ne čutim
Dobr, najbolj akutno težavo smo rešili z pretesnitvijo kolesnega ležaja z tesnilno maso (ker tist oring na ležaju je zgleda bolj za okras in nič ne tesni).
Zato je blo seveda spet treba z macolo polosovino ven stolčt:
Pa tele gaskete sem zrezal, ker jih nisem mel pri roki. Pa zunanjega sem naredil brez okenčka, ker ne razuemm kaj je point, da maš v gasketu okenček, da ti začne olje ven tečt ko semering spusti. Naj raj gasket tud tesni pa je mir v vsakem primeru.
To je to za ta dnar, pol sem se šel mal peljat. Obnova volanske letve pa drugič
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Pero,
Fora une luknje je, da če ti že začne puščat...
je kanal tako narejen, da gre olje po zunanjem delu ankerplatte in nato kapla na tla...
Da ti ne pride v notranjost bobna....
Samo povem zakaj je kr si že vprašal
ne rabi sledit zdej debata "zakaj so to tako naredili.... "
Tudi sam sem to sestavljal 2 dni nazaj...
in tudi jst dal preventivno tesnilo maso na rob ležaja
ker tisti oring tudi mene ni prepričal....
Je pa fora tle da moreš malo premerit in preverit debeline...
če bi jst sestavu s tesnili, ki sm jih dobil zraven ležaja bi le ta imel kar 0.8mm lufta
bi ležaj plesal levo desno med ovinki.... ker ga zunanji "pokrov" nebi uspel stisnit v ohišje v axsi
Fora une luknje je, da če ti že začne puščat...
je kanal tako narejen, da gre olje po zunanjem delu ankerplatte in nato kapla na tla...
Da ti ne pride v notranjost bobna....
Samo povem zakaj je kr si že vprašal
ne rabi sledit zdej debata "zakaj so to tako naredili.... "
Tudi sam sem to sestavljal 2 dni nazaj...
in tudi jst dal preventivno tesnilo maso na rob ležaja
ker tisti oring tudi mene ni prepričal....
Je pa fora tle da moreš malo premerit in preverit debeline...
če bi jst sestavu s tesnili, ki sm jih dobil zraven ležaja bi le ta imel kar 0.8mm lufta
bi ležaj plesal levo desno med ovinki.... ker ga zunanji "pokrov" nebi uspel stisnit v ohišje v axsi
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: OPEL Kadett C 1.2 limo - Fernandez
Ma ja; pri meni je blo noter po celem bobnu nasrano in zunaj po notranjosti feltne tud in po celem koloteku
Sem podshimal ležaj, da nima lufta. Oring ki ej prišel z ležajem je bil pa predebel in ni šans da bi šlo v akso sploh, ga je samo razrezalo. Sem montiral brez oringa in z več dihtmase na ležaju.
Sem podshimal ležaj, da nima lufta. Oring ki ej prišel z ležajem je bil pa predebel in ni šans da bi šlo v akso sploh, ga je samo razrezalo. Sem montiral brez oringa in z več dihtmase na ležaju.