Hjuj bo treba neki zgruntat...sem iz ene polosovine ki je v shrambi ležala probal že s šraufštokom ven sprešat...pa ni šlo
Hvala ti za fotko, bom naredil kopijo
Opel Kadett C 77
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 77
Ja glej, vijake zbiješ ven ko je polosovina še noter potem pa jo povlečeš vn, jst sm tako že 100krat naredu
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett C 77
Zakaj bi polosovino vleku ven ce ni treba?
Re: Opel Kadett C 77
to je pa čisto nov sistem
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C 77
Po mojem jo je treba zato, ker med nabo kjer so luknje od vijakov in ankerplato za bremze ni dovolj prostora...ali pač?Anzee wrote:Zakaj bi polosovino vleku ven ce ni treba?
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C 77
Že original vijaki ne vem če gredo ven z polosovinami noter...
Daljše pa ziher ne boš nores spravu...
Daljše pa ziher ne boš nores spravu...