Re: BMW 1802 - No Carb Diet
Posted: 24 Oct 2023, 13:24
Odkrito povedano, ideja in želja po opisanem motorju ni nova, v moji glavi zori že nekaj časa, posledično tudi že nekaj časa po malem delam na tem, nabiram kose ter pripravljam elemente za sestavo; seveda pa je bilo najprej potrebno odpret žrtveno jagnje in preverit splošno zdravje osnove.
Odstranitev pokrova ventilov in pogled v drobovje motorne glave ter testno merjenje zračnosti ventilov je pustilo pozitivne občutke o sami ohranjenosti darovalca. Olje je bilo očitno redno menjavano in ni bilo zaznati nekih ogabnih zamaščenih usedlin, kot smo jih vajeni iz marsikaterega zračnohlajenega nevzdrževanca:
Tudi stanje ležajev je bilo vse prej kot katastrofalno, tako glavnih kot ojničnih.
Pred časom sem uspel najt tudi dvolitersko glavno gred, po besedah prodajalca in tudi po prvi meritvi je bila še v standardnih merah in nezlorabljena.
Kasneje se je izkazalo, da je skozi leta gred vseeno fasala neke poškodbice od skladiščenja, zato je padla odločitev o brušenju na prvo nadmero. Ker si želim štartat s korektno obnovljenim motorjem, sem dal na prvo specialo cilindrov povrtat še blok:
(Vsi ki znate štet do več kot ena ste verjetno opazili, da sta na paleti dva bloka in dve gredi. Sestavlja se še en sestrski motor, ki bo verjetno predstavljen v njega pripadajočemu vozilu temi. Bolj oldskul, bolj kul. )
Zbrušena in zbalansirana gred je šla še na plazemsko nitriranje in se vrnila lepo posončena:
Naključje je naneslo da sem na ebayu zaopazil še novo-staro-zalogovne "ravne" bate prve nadmere (+0.25) in po malo barantanja s prodajalcem iz Egipta so bili pri meni na mizi.
Za nameček sem si privoščil še ARPjeve ojnične vijake in jih zaprešal na mesto.
Seveda pa za sestavo bloka potrebujem še ničkoliko malenkosti, ki pa so povečini tudi že nabavljene in pridno čakajo na polici. Ok, lažem, v škatli na tleh so. V spalnici. Niam placa, jebiga.
Odstranitev pokrova ventilov in pogled v drobovje motorne glave ter testno merjenje zračnosti ventilov je pustilo pozitivne občutke o sami ohranjenosti darovalca. Olje je bilo očitno redno menjavano in ni bilo zaznati nekih ogabnih zamaščenih usedlin, kot smo jih vajeni iz marsikaterega zračnohlajenega nevzdrževanca:
Tudi stanje ležajev je bilo vse prej kot katastrofalno, tako glavnih kot ojničnih.
Pred časom sem uspel najt tudi dvolitersko glavno gred, po besedah prodajalca in tudi po prvi meritvi je bila še v standardnih merah in nezlorabljena.
Kasneje se je izkazalo, da je skozi leta gred vseeno fasala neke poškodbice od skladiščenja, zato je padla odločitev o brušenju na prvo nadmero. Ker si želim štartat s korektno obnovljenim motorjem, sem dal na prvo specialo cilindrov povrtat še blok:
(Vsi ki znate štet do več kot ena ste verjetno opazili, da sta na paleti dva bloka in dve gredi. Sestavlja se še en sestrski motor, ki bo verjetno predstavljen v njega pripadajočemu vozilu temi. Bolj oldskul, bolj kul. )
Zbrušena in zbalansirana gred je šla še na plazemsko nitriranje in se vrnila lepo posončena:
Naključje je naneslo da sem na ebayu zaopazil še novo-staro-zalogovne "ravne" bate prve nadmere (+0.25) in po malo barantanja s prodajalcem iz Egipta so bili pri meni na mizi.
Za nameček sem si privoščil še ARPjeve ojnične vijake in jih zaprešal na mesto.
Seveda pa za sestavo bloka potrebujem še ničkoliko malenkosti, ki pa so povečini tudi že nabavljene in pridno čakajo na polici. Ok, lažem, v škatli na tleh so. V spalnici. Niam placa, jebiga.