BMW 1802 - No Carb Diet
Re: BMW 1802
Se strinjam s Perom, samo bi dodal, da se ne navadi na to, da s šobo vlečeš po varjencu, ker ni pravilno in tudi če boš šel kdaj na pyrex šobe ni fino vlečt po varjencu.
Edino kar bi še dodal je priprava varjencev. Mig/Mag ''požreta'' vse (dobro če si pikolovski je tu pomembna dobra predpriprava), pri Tigu se vsaka nečistoča pozna.
Tako da prve osnova - aceton in brisačka, sčistiti varjence, nato pa tehnika. INOX je najbolj varljiv od vsega, ko boš na barvnih kovinah tisto je šele jeba
Pri takšnih tankostenskih zadevah je zelo pomembno, da nalegajo kosi zelo dobro, sploh na začetku, ko ne poznaš parametrov aparata.
Ko enkrat dobiš lužico, jo samo vlečeš. Mogoče kakšen youtube, toliko za smernico.
Edino kar bi še dodal je priprava varjencev. Mig/Mag ''požreta'' vse (dobro če si pikolovski je tu pomembna dobra predpriprava), pri Tigu se vsaka nečistoča pozna.
Tako da prve osnova - aceton in brisačka, sčistiti varjence, nato pa tehnika. INOX je najbolj varljiv od vsega, ko boš na barvnih kovinah tisto je šele jeba
Pri takšnih tankostenskih zadevah je zelo pomembno, da nalegajo kosi zelo dobro, sploh na začetku, ko ne poznaš parametrov aparata.
Ko enkrat dobiš lužico, jo samo vlečeš. Mogoče kakšen youtube, toliko za smernico.
Get low, no matter how
Re: BMW 1802
To so samo metri vaje. Par videov iz jutuba drugo pa je samo vaja. lahko seveda vadiš tudi na navadnem plehu. Jaz sem imel to srečo da sem imel neomejeno plina, elektrod in časa da sem en tolko zvadu, da mi nekako gre. Če variš dve različne debeline skupaj pa najbolj pomaga kam imaš usmerjen plamen. Daj več toplote v debel kos kot v tankega. Pa dosti krat je bolje met kak amper več in it bolj hitro kot pa varit pri nizki amperaži in bit dosti časa na istem mestu.
Let's go Brandon!
Re: BMW 1802
Se strinjam z Eugenom; videe in teorije sem dal skozi ze mesce preden sem si sploh nabavil TIG mašin, v praksi pa je seveda nekaj drugega. pač, ta kos mi je delal preglavice. Se bom že naučil! Barvne kovine bom pa zaenkrat pustil na miru, bom ostal na črnobelih.
Kar se tiče napredka - malo manj objavljam, delam pa kar se le da.
Ta teden sem uspel zdrgnit menjalnik - pretiranega truda nisem rabil pokazat, saj je bil v nenavadno užitnem stanju, pokazal sem mu pol ure čopiča z bremzrajnigerom ter malo žične ščetke. Ker je v nekem doglednem času plan 5-speed swap in simultano nedobavljivosti hardi-zgloba na kardanu, pa tudi star je v solidnem stanju (nikjer napokan in vidno poškodovan, očitno je bil menjan pri prejšnji obnovi), bo le-ta ostal, dobi pa nove puše v prestavni ročici ter seveda novo olje.
Po drugi strani je bil diferencial precej bolj zanemarjen. Močna plast rje je bila precej trd oreh, veliko uspeha sem dosegel tudi z dletom&kladivom, pa seveda biax in žična krtača.
Nekje vmes:
in pa nanos hamerit barve, katera se bo čez nedeljo sušila:
Tehnično deluje OK, nima nekih luftov, glede na količino vsebovanega olja očitno tudi ne pušča pretirano. Imam pa semeringe in tesnila za pretesnitev, a si bom to zgodbo z dodatnim plot-twistom pustil za kasneje, ko bo avto že vozen.
Uspelo mi je sčistit tudi vse manjše kose, ki niso bili peskani in se trenutno prašno barvajo; s tem pa mislim da se taumazan del prve etape obnove avta zaključuje!
Kar se tiče napredka - malo manj objavljam, delam pa kar se le da.
Ta teden sem uspel zdrgnit menjalnik - pretiranega truda nisem rabil pokazat, saj je bil v nenavadno užitnem stanju, pokazal sem mu pol ure čopiča z bremzrajnigerom ter malo žične ščetke. Ker je v nekem doglednem času plan 5-speed swap in simultano nedobavljivosti hardi-zgloba na kardanu, pa tudi star je v solidnem stanju (nikjer napokan in vidno poškodovan, očitno je bil menjan pri prejšnji obnovi), bo le-ta ostal, dobi pa nove puše v prestavni ročici ter seveda novo olje.
Po drugi strani je bil diferencial precej bolj zanemarjen. Močna plast rje je bila precej trd oreh, veliko uspeha sem dosegel tudi z dletom&kladivom, pa seveda biax in žična krtača.
Nekje vmes:
in pa nanos hamerit barve, katera se bo čez nedeljo sušila:
Tehnično deluje OK, nima nekih luftov, glede na količino vsebovanega olja očitno tudi ne pušča pretirano. Imam pa semeringe in tesnila za pretesnitev, a si bom to zgodbo z dodatnim plot-twistom pustil za kasneje, ko bo avto že vozen.
Uspelo mi je sčistit tudi vse manjše kose, ki niso bili peskani in se trenutno prašno barvajo; s tem pa mislim da se taumazan del prve etape obnove avta zaključuje!
Last edited by Tine on 26 Feb 2022, 20:34, edited 2 times in total.
Re: BMW 1802
Sedaj pa KONČNO pridejo na vrsto sladki problemi, montaža nouvih in obnovljenih kosov.
Ker sta oba izmed hladilnikov vode, ki sem ju imel na lageru, pri nalitju vode vanju spustila lužico, sem ju namenil v smeti ter naročil tistega, katerega sem mislil montirat pri menjavi motorja kasneje. Naročil sem po dimenzijah takega, kot so jih serijsko imeli turbaki. Aluminjast komplet, ni sicer nek vrhunec kvalitete izdelave, ampak bo okej.
Levo nov, aluminijast, večji, na škatli in plastični vrečki; desno star in odložen na beton. Razlika v velikosti se vidi na prvi uč že pri odmiku konca radiatorja glede na zgornji priključek vode.
Seveda pa zadeva na mojo žalost ni čisti plug&play. Odprtina za hlajenje je na karoseriji sicer pričakovano premala, kar se reši s prestavitvijo lukenj vpetja in hitrim rokovanjem kotne brusilke. Večji problem je nosilec za akumulator, ki je na mestu, kamor sega tanov hladilnik. Spet, battery relocation v prtljažnik je bil na spisku, ampak ni bil mišljen že sedaj. Ampak, kaj češ, brusilki pa je tudi treba dat nekaj za jest - 15 minut straha pa je bil zunaj.
Motorni prostor pred posegom:
odstranjen nosilec akuta, povečana luknja, itd itn - tako zgleda sedaj, pripravljen na večji radiator:
In še testna montaža, ki sicer še potrebuje neke mini gumi dušilce vibracij, da bom mirno spal; serijsko so bili sicer fiksno pričvrščeni na šasijo, kar mi ni pretirano všeč:
Jutri pa grem iskat haubo, in upam na morda še kako poslastico iz podstrešja prodajalca. Bomo vidli!
Ker sta oba izmed hladilnikov vode, ki sem ju imel na lageru, pri nalitju vode vanju spustila lužico, sem ju namenil v smeti ter naročil tistega, katerega sem mislil montirat pri menjavi motorja kasneje. Naročil sem po dimenzijah takega, kot so jih serijsko imeli turbaki. Aluminjast komplet, ni sicer nek vrhunec kvalitete izdelave, ampak bo okej.
Levo nov, aluminijast, večji, na škatli in plastični vrečki; desno star in odložen na beton. Razlika v velikosti se vidi na prvi uč že pri odmiku konca radiatorja glede na zgornji priključek vode.
Seveda pa zadeva na mojo žalost ni čisti plug&play. Odprtina za hlajenje je na karoseriji sicer pričakovano premala, kar se reši s prestavitvijo lukenj vpetja in hitrim rokovanjem kotne brusilke. Večji problem je nosilec za akumulator, ki je na mestu, kamor sega tanov hladilnik. Spet, battery relocation v prtljažnik je bil na spisku, ampak ni bil mišljen že sedaj. Ampak, kaj češ, brusilki pa je tudi treba dat nekaj za jest - 15 minut straha pa je bil zunaj.
Motorni prostor pred posegom:
odstranjen nosilec akuta, povečana luknja, itd itn - tako zgleda sedaj, pripravljen na večji radiator:
In še testna montaža, ki sicer še potrebuje neke mini gumi dušilce vibracij, da bom mirno spal; serijsko so bili sicer fiksno pričvrščeni na šasijo, kar mi ni pretirano všeč:
Jutri pa grem iskat haubo, in upam na morda še kako poslastico iz podstrešja prodajalca. Bomo vidli!
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: BMW 1802
Ma top!
Podpiram večji alu radiator, ki zgleda prav super
In še bolj podpiram premik akumulatorja, ki dela samo štalo v motornem prostoru
Samo tako naprej!
Spremljamo!
Podpiram večji alu radiator, ki zgleda prav super
In še bolj podpiram premik akumulatorja, ki dela samo štalo v motornem prostoru
Samo tako naprej!
Spremljamo!
Re: BMW 1802
Vikend ulov je bil odličen, dobil sem haubo, brisalce in posodo za vitrex! Gospod ki mi jih je prodal pa ima še solidno zalogo ostalih delov, za nekatere izmed njih sem že dogovorjen da jih pridem iskat - tokrat jih nisem odpeljal samo zaradi prostorske stiske.
Hauba taman paše v Subijev prtljažnik!
Vrnili so se tudi prašno pobarvani deli. Super rezultat, kot je pri takem postopku velikokrat, čeprav sem ga malo pofailal z zaščitenjem neželjeno-barvanih površin; zaradi temperature pri prašnem barvanju se mi je abdektrak zlebil, strdil in sprijel v lepljivo trdno gmoto, katero sem potem moral odstranit s pomočjo noža in žične krtače. Če ima kdo nasvet kako se lotit zaščite delov ki jih ne želimo pobarvanih, se priporočam zanj.
Sedaj pa pride na vrsto meni eden izmed bolj prijetnih opravil pri celem projektu - vstavljanje poliuretanskih puš. Imam jih za komplet podvozje, pozirajoče tule:
Navodila proizvajalca so, da se v izogib kasnejšim škripanjem poliuretanskih puš in lažje montaže vseskupaj izdatno masti z lubrikantom. Ne takim, kot ga uporablja vaša sestra, ampak posebnim za poliuretan na podvozju; preventivno sem ga naročil dodatnih par paketov.
Pri mazanju je potrebno bit res temeljit, zapolnit vse špranje pred montažo in penetriranjem kovinskih nosilnih puš.
Rezultat je mojim očem zelo prijazen, četudi sem si želel črn poliuretan, vendar česar ni še ruska vojska ne vzame, gre pa tudi za kose ki navzven večinoma ne bodo vidni.
Tudi moje remek delo z švasgeretom se je, ko je prišlo nazaj pobarvano, izkazalo za manj kritično kot sem imel v spominu, po montaži puš pa izgledajo takorekoč fabriško. Zaenkrat gredo na avto!
Danes pa montaža preostalih puš, ležajev in sestavljanje podvozja. Juhej!
Hauba taman paše v Subijev prtljažnik!
Vrnili so se tudi prašno pobarvani deli. Super rezultat, kot je pri takem postopku velikokrat, čeprav sem ga malo pofailal z zaščitenjem neželjeno-barvanih površin; zaradi temperature pri prašnem barvanju se mi je abdektrak zlebil, strdil in sprijel v lepljivo trdno gmoto, katero sem potem moral odstranit s pomočjo noža in žične krtače. Če ima kdo nasvet kako se lotit zaščite delov ki jih ne želimo pobarvanih, se priporočam zanj.
Sedaj pa pride na vrsto meni eden izmed bolj prijetnih opravil pri celem projektu - vstavljanje poliuretanskih puš. Imam jih za komplet podvozje, pozirajoče tule:
Navodila proizvajalca so, da se v izogib kasnejšim škripanjem poliuretanskih puš in lažje montaže vseskupaj izdatno masti z lubrikantom. Ne takim, kot ga uporablja vaša sestra, ampak posebnim za poliuretan na podvozju; preventivno sem ga naročil dodatnih par paketov.
Pri mazanju je potrebno bit res temeljit, zapolnit vse špranje pred montažo in penetriranjem kovinskih nosilnih puš.
Rezultat je mojim očem zelo prijazen, četudi sem si želel črn poliuretan, vendar česar ni še ruska vojska ne vzame, gre pa tudi za kose ki navzven večinoma ne bodo vidni.
Tudi moje remek delo z švasgeretom se je, ko je prišlo nazaj pobarvano, izkazalo za manj kritično kot sem imel v spominu, po montaži puš pa izgledajo takorekoč fabriško. Zaenkrat gredo na avto!
Danes pa montaža preostalih puš, ležajev in sestavljanje podvozja. Juhej!
Re: BMW 1802
Všeč mi je tempo pri vsem. Tudi sam nisem fan rdečih, ampak izpadejo tukaj kar dobro.
Naj gre še naprej vse kot po maslu
Naj gre še naprej vse kot po maslu
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: BMW 1802
Super! Uzitek je tole spremljati! Akcija!
Re: BMW 1802
Zelo lep napredek, hitro napredujes. Super je spremljat te nove teme in projekte
Pomlad se priblizuje, tudi vreme se bo pocasi stabiliziralo in spet bomo tiscal oldije
Pomlad se priblizuje, tudi vreme se bo pocasi stabiliziralo in spet bomo tiscal oldije
Re: BMW 1802
Vidim da tej dajejo zraven silikonsko mast. Pri powerflexis sem dobil zraven bakreno. To je šele svinjarija ko končaš.
Let's go Brandon!