-
Fleko
- Posts: 1314
- Joined: 04 Oct 2013, 18:46
- Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov
Post
by Fleko » 24 Mar 2024, 08:13
Bor wrote: ↑24 Mar 2024, 00:35
Fleko wrote: ↑23 Mar 2024, 21:19
Tole pa niso brezsivne cevi.
Če prav razumem bo kletka sestavljena iz inox sivnih cevi in varilnih lokov?
Mal nenavadna izbira ampak ja so inox cevi in ne, tuki se pa motis ker tole so pa kr brezsivne cevi.. Varilnih lokov ne bo.
Potem mi pa zaupaj, zakaj se na obeh slikah iz notranje strani vidi var?
Sicer pa
glede izbire materiala.
Za 660e dobis izdelano kletko, kar je verjetno ravno tam nekje, kot je cena materiala.
https://rallystore.net/en/rollbar/42679 ... ge-v1.html
Get low, no matter how
-
eugene
- Posts: 1276
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 25 Mar 2024, 15:40
O kaki kletki je tu govora?
Let's go Brandon!
-
Bor
- Posts: 158
- Joined: 19 Aug 2020, 13:51
- Avtomobil: Opel Kadett C Coupe 1974
Post
by Bor » 25 Mar 2024, 23:01
Sprememba načrtov, d skrajsam dolgo zgodbo - zdejle najprej vgradimo motor potem pa klekto.
Kletka naročena iz italije z FIA homologacijski papirji, narejena specificno za kadetta.
-
Bor
- Posts: 158
- Joined: 19 Aug 2020, 13:51
- Avtomobil: Opel Kadett C Coupe 1974
Post
by Bor » 23 Apr 2024, 12:52
Motor komplet obnovljen z novo odmično in je na novih nosilcih, se furamo bl uizi zdj ene par km
Pol pa mejhn servis pa gas..
Še nahitr nastavl fergazerje..
eugene wrote: ↑25 Mar 2024, 15:40
O kaki kletki je tu govora?
Neki tazga..
-
Fleko
- Posts: 1314
- Joined: 04 Oct 2013, 18:46
- Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov
Post
by Fleko » 29 Apr 2024, 12:05
Škoda da ne bo iz brušenih inox cevi. To bi res hudo zgledalo.
Get low, no matter how
-
furi
- Posts: 204
- Joined: 12 Aug 2017, 09:37
- Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984
Post
by furi » 29 Apr 2024, 12:36
Kako imaš pa webre nastavljene? Kakšen main in air imaš?