Sicer offtopic, ampak ko smo lih načeli to temo. Jaz sem bil tudi prepričan, da je tako. Tako so mi tudi zatrdili na SVAMZ, kjer se mi zdijo sicer precej "svobodni" glede raznih takih omejitev. No, na SVS so mi izdali certifikat in mnenje brez problema, tudi homologacija je šla skozi brez ene težave. Govorim o TAM-u, ki je bil pred cca dvemi leti prehomologiran gasilec -> osebno vozilo, zdaj pa je še starodobnik...
P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
- killer_beast
- Posts: 113
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Ah, ta homologacija. Don't get me started. Na koncu se (kot običajno) vse vrti okrog denarja.
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Aljažu ni uspelo z 190-ko. Neka menjava motorja leta nazaj je bila vpisana .. če se prav spomnim zveza(mislim da svs) ni imela težav z tem, ustavilo se je potem na lpp-ju ...L4UK0 wrote: ↑22 Apr 2021, 08:37Sicer offtopic, ampak ko smo lih načeli to temo. Jaz sem bil tudi prepričan, da je tako. Tako so mi tudi zatrdili na SVAMZ, kjer se mi zdijo sicer precej "svobodni" glede raznih takih omejitev. No, na SVS so mi izdali certifikat in mnenje brez problema, tudi homologacija je šla skozi brez ene težave. Govorim o TAM-u, ki je bil pred cca dvemi leti prehomologiran gasilec -> osebno vozilo, zdaj pa je še starodobnik...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Jaz osebno zmeraj bolj prepričan da nočem imet več opravka z tem starodobnik vpisom in tudi z zvezami ne. Edino če bi imel nek avte z original veliko kubaturo in konji se mi zdi smiselno. Kaj ta avto se recimo da uvozit brez da bi ga homologiral kot starodobnika?
Let's go Brandon!
- killer_beast
- Posts: 113
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Mislim, da je možno, ampak potem je DMV napram vrednosti vozila kar bizaren.
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Če koga zanima še dizelska izvedba (znanec ima zelo podobnega), ga lahko prav tako dobi po zelo akcijski ceni 1000eur.
Če pokličete v naslednjih minutah, se odločite za ob in uporabite oldschool-slo kupon, prejmete dodaten popust v vrednosti 200eur. Torej 2x Audi 100 za pičlih 1800eur
Torej drugi Audi 100 je letnik 85, poganja ga 2 literski, 5 valjni dizel. Določene komponente so kompatibilne z 1.6d vw motorji, drugače je agregat sam po sebi tehnična zanimivost, saj ima 2 zobata jermena (enega spredaj in enega zadaj). Tisti zadnji žene bosch črpalko. Če je koga strah stroškov velikega servisa, ga lahko potolažim. Bil je namreč opravljen, ko se je nedolgo nazaj delala neke vrste generalka na motorju. Nova vodila ventilov, tesnilo glave, vijaki, sedeži, pregled za razpoke, zračnost ventilov, batni obročki.
Drugače karoserija zdrava, od opreme ima servo volan, 5 stopenjski menjalnik in še verjetno kaj kar sem pozabil. Ima malenkosti za sestavit oz. postorit, vsi deli in še več so zraven. Trenutno ni vozen zaradi cilindra sklopke, ki je v okvari.
Če pokličete v naslednjih minutah, se odločite za ob in uporabite oldschool-slo kupon, prejmete dodaten popust v vrednosti 200eur. Torej 2x Audi 100 za pičlih 1800eur
Torej drugi Audi 100 je letnik 85, poganja ga 2 literski, 5 valjni dizel. Določene komponente so kompatibilne z 1.6d vw motorji, drugače je agregat sam po sebi tehnična zanimivost, saj ima 2 zobata jermena (enega spredaj in enega zadaj). Tisti zadnji žene bosch črpalko. Če je koga strah stroškov velikega servisa, ga lahko potolažim. Bil je namreč opravljen, ko se je nedolgo nazaj delala neke vrste generalka na motorju. Nova vodila ventilov, tesnilo glave, vijaki, sedeži, pregled za razpoke, zračnost ventilov, batni obročki.
Drugače karoserija zdrava, od opreme ima servo volan, 5 stopenjski menjalnik in še verjetno kaj kar sem pozabil. Ima malenkosti za sestavit oz. postorit, vsi deli in še več so zraven. Trenutno ni vozen zaradi cilindra sklopke, ki je v okvari.
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Res je se da .. ampak sem zadnjič ravno računal in je bila res brutalna cifra. Se pa strinjam ja da je z temi certifikati in homologacijami vedno več težav in če bi imel samo en star avto tudi jaz nebi razmišljal o tem da bi se šel to igro ... najnovejša bedarija je, da ko uvoziš avto in greš hkrati v starodobnika ti vpišejo tudi barvo ki ja v tistem trenutku na avtu, spremenit pa je več ne moreš saj je spremeba barve po novem predelava ta pa zahteva vpis v homologacijo in to se pri starodobniku ne da.killer_beast wrote: ↑23 Apr 2021, 22:38Mislim, da je možno, ampak potem je DMV napram vrednosti vozila kar bizaren.
Tako da je tvoj novi pink panter E-type ki si si ga nabavil za obnovit zdaj pač obsojen na to da tak tudi ostane ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
Nazadnje so mi spremembo barve naredili ob tehnicnem pregledu, brez nekega dodatnega homolomo stroska.
Re: P: Audi 100CC, 1.9 5cyl, 1983
To je blo včasih ja .. potem pa so spremeili. Spremba barve je po novem predelava in moraš homologirat(in seveda tudi plačat).
O Anja .. o tebi se mi sanja.