Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Pozdravljeni vsi skupaj
Naj vam predstavim svojo pridobitev davnega leta 2013 (januar se mi zdi). Že kot najstnik sem po prevečkat ogledanem filmu Gone in 60 seconds (2000) se odločil da hočem ameriški avto ker pa denarno stanje najstnika ni omogočalo nakupa američana je naslednja najbolša stvar bila evropejski lookalike. Kadett se mi zdel malo premajhen in se mi ni tako dopadel... enter Opel Rekord C.
Za pičlih 450eur sem se na vrat na nos zapičil v oglas ki je priromal na avtonet.
Avto je bil flikano popravljen na prvi sliki 5 let pred mojim nakupom od nevemkaterega mojstra (flike našvasane direkt na rjavino) kmalu za tem ga je gospod garažiral dobesedno na sredini polja u Slovenj Gradcu ga pokril s ceneno prevleko in ga ravno tam pustil samevati.
Avto v času nakupa ni bil v dobrem stanju luknje skozi pod, okna puščajo, gretje pušča, dobesedno si lahko s prstom predrl skozi prag, z nogo si lahko stopil v prtljažnik,... the list goes on.
Zaradi tega smo ga malo mcgyver style poflikali kos pleha tukaj kos pleha tam da nebo sneg metalo notri.
Ker vsaka krava rabi štalco rabi avto garažco, zato smo naslednje leto posvetili gradnji garaže za obnavlanje tega kupa rjavine, v tem času se je rekord sončil na asfaltnih ravninah primorsko-notranjske regije.
Avto je seveda bil občasno vožen po barjači da niso zakrknile zavore ker smo bobne dol masirali z macolo vendar pa nikakor ni bil v stanju za registriranje.
Poletje 2014 sije sonce gremo malo upalit to zver, obrnem ključ obrate nažge do poda obrnem ključ nazaj. Storilec je bil razpaden gumi element na rjastih ročkah za pedalo plina, ker tukaj mcgyver fix ni bil mogoč se mi je malo snelo in sem isti dan vrgel motor iz avta in pahnil školjko v dokončano garažo.
Pričele so se dogoletne kalvarije a več o tem kmalu.
Naj vam predstavim svojo pridobitev davnega leta 2013 (januar se mi zdi). Že kot najstnik sem po prevečkat ogledanem filmu Gone in 60 seconds (2000) se odločil da hočem ameriški avto ker pa denarno stanje najstnika ni omogočalo nakupa američana je naslednja najbolša stvar bila evropejski lookalike. Kadett se mi zdel malo premajhen in se mi ni tako dopadel... enter Opel Rekord C.
Za pičlih 450eur sem se na vrat na nos zapičil v oglas ki je priromal na avtonet.
Avto je bil flikano popravljen na prvi sliki 5 let pred mojim nakupom od nevemkaterega mojstra (flike našvasane direkt na rjavino) kmalu za tem ga je gospod garažiral dobesedno na sredini polja u Slovenj Gradcu ga pokril s ceneno prevleko in ga ravno tam pustil samevati.
Avto v času nakupa ni bil v dobrem stanju luknje skozi pod, okna puščajo, gretje pušča, dobesedno si lahko s prstom predrl skozi prag, z nogo si lahko stopil v prtljažnik,... the list goes on.
Zaradi tega smo ga malo mcgyver style poflikali kos pleha tukaj kos pleha tam da nebo sneg metalo notri.
Ker vsaka krava rabi štalco rabi avto garažco, zato smo naslednje leto posvetili gradnji garaže za obnavlanje tega kupa rjavine, v tem času se je rekord sončil na asfaltnih ravninah primorsko-notranjske regije.
Avto je seveda bil občasno vožen po barjači da niso zakrknile zavore ker smo bobne dol masirali z macolo vendar pa nikakor ni bil v stanju za registriranje.
Poletje 2014 sije sonce gremo malo upalit to zver, obrnem ključ obrate nažge do poda obrnem ključ nazaj. Storilec je bil razpaden gumi element na rjastih ročkah za pedalo plina, ker tukaj mcgyver fix ni bil mogoč se mi je malo snelo in sem isti dan vrgel motor iz avta in pahnil školjko v dokončano garažo.
Pričele so se dogoletne kalvarije a več o tem kmalu.
Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Se veselimo branja! Kaj je on 1700 ali 1900? Kaki so plani z njim in kako daleč je že?
Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
1700, plan za avto je da se ga realistično gledano speska in pobarva vsaj u osnovno barvo do konca leta in renovira use druge manjše kose a bomo vidli kako se bo izšlo, definitivno bom naprej objavil stanje avta morda jutri ko bom imel kaj več časa.
Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Torej da nadaljujemo zgodbo dolgega trplenja.
Opremjen z macolo, flekso, švas aparatom in veliko volje sem se spravil k obnovi avta kot prvorazredi novinec z razmišlanjem reži, švasi in mlati dokler ni približno podobno originali.
Za revnega študenta ki je hotel kleparsko obnoviti avto so prišle v upoštev 2 opciji. Opcija A kupovanje original karoserijskih delov iz nemčije (po spominu so bili v tistih časih dragi ko žefran) ali pa opcija B kupiti železno plato 1,2mm x 2,5m x 1,5m jo zrezati in zmlatiti v obliko. Odločil sem se seveda za opcijo B. To me je vseskupaj stalo proti koncu ponovnega dela ker preprosto nisem moral gledati svoje šlamparije a več o tem na slikah ki bodo prišle.
Prepisujem iz osebnega "dnevnika" narejenega za opisovanje obnove avta zapisi skrajšani da nebo postal kle en roman:
30.07.2014
Po podrobnejšem pregledu opazil da nekaterih del preprosto ne bom mogel kopirati. Zaradi tega sem celo naročil nekaj delov iz nemčije robovi kolotekov, razne tesnila za šipe, gumi elementov, šipce za luči zadaj, nove zavore use kar je bilo fuč in sm dokaj cenovno si upal privoščiti.
27.12.2015
Avto kmalu pripravljen za peskanje (HAHAHAHAH MONA ) manjka še dokočat zadnji odbijač (sem ga komaj končal letos zaje*** 3x) in par podrobnosi.
Ekrat kle umes smo naredili ražnič za avto in ga nataknili kot prašiča do tokrat sem ga nekako vzdigoval z dvigalom motorja ga zvezal z zajalami na trame use skupaj sketchy sh** od zdaj naprej švasi lepši, hrbet manjkrat zlomljen.
26.10.2016
Še zmeri isto stanje (kleparija), razkopal sem motor na prafaktorje noben bog ga ne bo upal zložiti nazaj. Blok motorja sem prebarval, izdelali smo peskalnico za manjše dele.
??.11.2016
Razkopal in spucal zaganjač ratalo je premrzlo da bi barval.
Poletje.07.2017
Spet kleparije delal solidna 2 tedna preden mi uniči turbino na našemu daily driver seniki 2 tedna pred morjem, projekt usavljen. Začel sem opazovati začetne šlamparije.
Ena umesna: Motor delno sestavili skupaj spodnji del opazili smo da je bil 1 počen batni obroček, naročili nove iz izraela, vse nove ležaje ustavilo se je pri glavi izpušni ventili so malo preveč najeti sem tel kupit nove samo nisem bil prepričan ali so tapravi zato sem vseskupaj pospravil na stran.
19.08.2020
3 leta od zadnjega vnosa v dnevnik spet dobil voljo do dela. 6 let po začeku končno zmlatil ven zatič od vrat težek dostop moral sem zrezat del vrat in povil 5 izbijačev 2 od teh sta bila od Tine46 hvala Tine ti vrnem ob priliki nazaj "naravnane".
Ves ta čas sem si zbiral usluge od dveh prijateljev ker sem popravljal nihove corvette, usluge posta povrnila v obliki brušenja karoserije.
28.02.2021 - trenutno stanje
V zadnjih parih mesecih solidno kleparsko napredovanje pregled useh švasov, veliko popravkov, brušenje, švasanje samo z več izkušnje švas life.
Zdaj ko gledam na ta kup rjavečega pleha in švas žice in primerjam z nekaterimi obnovami tukaj na oldschool bi svoje delo ocenil z 2 - Amaturska šlamparija a je kar je, na koncu dneva sem spravil en kup dreka v neko solidno stanje upam samo da bo peskanje, klepar in (v manjših količinah) kit spravil avto v neko normalno stanje.
Morda se boste spraševali zakaj nisem nikoli poflikanih delov pobarval z osnovno barvo ? Odgovor je seveda moja fantazija da bom obnovo končal v 1 letu. Vseskupaj sem premazoval z antikorozinom ker zakaj bi kupoval barvo in jo peskal dol.
Toliko glede mojih zapiskov, pravijo da slike povedo več kot 1000 besed zato jih bom ene par nalimal, to je prav obrnjen avto bom jutri ga šel obrnit na streho pa še ene par slik narest.
Opremjen z macolo, flekso, švas aparatom in veliko volje sem se spravil k obnovi avta kot prvorazredi novinec z razmišlanjem reži, švasi in mlati dokler ni približno podobno originali.
Za revnega študenta ki je hotel kleparsko obnoviti avto so prišle v upoštev 2 opciji. Opcija A kupovanje original karoserijskih delov iz nemčije (po spominu so bili v tistih časih dragi ko žefran) ali pa opcija B kupiti železno plato 1,2mm x 2,5m x 1,5m jo zrezati in zmlatiti v obliko. Odločil sem se seveda za opcijo B. To me je vseskupaj stalo proti koncu ponovnega dela ker preprosto nisem moral gledati svoje šlamparije a več o tem na slikah ki bodo prišle.
Prepisujem iz osebnega "dnevnika" narejenega za opisovanje obnove avta zapisi skrajšani da nebo postal kle en roman:
30.07.2014
Po podrobnejšem pregledu opazil da nekaterih del preprosto ne bom mogel kopirati. Zaradi tega sem celo naročil nekaj delov iz nemčije robovi kolotekov, razne tesnila za šipe, gumi elementov, šipce za luči zadaj, nove zavore use kar je bilo fuč in sm dokaj cenovno si upal privoščiti.
27.12.2015
Avto kmalu pripravljen za peskanje (HAHAHAHAH MONA ) manjka še dokočat zadnji odbijač (sem ga komaj končal letos zaje*** 3x) in par podrobnosi.
Ekrat kle umes smo naredili ražnič za avto in ga nataknili kot prašiča do tokrat sem ga nekako vzdigoval z dvigalom motorja ga zvezal z zajalami na trame use skupaj sketchy sh** od zdaj naprej švasi lepši, hrbet manjkrat zlomljen.
26.10.2016
Še zmeri isto stanje (kleparija), razkopal sem motor na prafaktorje noben bog ga ne bo upal zložiti nazaj. Blok motorja sem prebarval, izdelali smo peskalnico za manjše dele.
??.11.2016
Razkopal in spucal zaganjač ratalo je premrzlo da bi barval.
Poletje.07.2017
Spet kleparije delal solidna 2 tedna preden mi uniči turbino na našemu daily driver seniki 2 tedna pred morjem, projekt usavljen. Začel sem opazovati začetne šlamparije.
Ena umesna: Motor delno sestavili skupaj spodnji del opazili smo da je bil 1 počen batni obroček, naročili nove iz izraela, vse nove ležaje ustavilo se je pri glavi izpušni ventili so malo preveč najeti sem tel kupit nove samo nisem bil prepričan ali so tapravi zato sem vseskupaj pospravil na stran.
19.08.2020
3 leta od zadnjega vnosa v dnevnik spet dobil voljo do dela. 6 let po začeku končno zmlatil ven zatič od vrat težek dostop moral sem zrezat del vrat in povil 5 izbijačev 2 od teh sta bila od Tine46 hvala Tine ti vrnem ob priliki nazaj "naravnane".
Ves ta čas sem si zbiral usluge od dveh prijateljev ker sem popravljal nihove corvette, usluge posta povrnila v obliki brušenja karoserije.
28.02.2021 - trenutno stanje
V zadnjih parih mesecih solidno kleparsko napredovanje pregled useh švasov, veliko popravkov, brušenje, švasanje samo z več izkušnje švas life.
Zdaj ko gledam na ta kup rjavečega pleha in švas žice in primerjam z nekaterimi obnovami tukaj na oldschool bi svoje delo ocenil z 2 - Amaturska šlamparija a je kar je, na koncu dneva sem spravil en kup dreka v neko solidno stanje upam samo da bo peskanje, klepar in (v manjših količinah) kit spravil avto v neko normalno stanje.
Morda se boste spraševali zakaj nisem nikoli poflikanih delov pobarval z osnovno barvo ? Odgovor je seveda moja fantazija da bom obnovo končal v 1 letu. Vseskupaj sem premazoval z antikorozinom ker zakaj bi kupoval barvo in jo peskal dol.
Toliko glede mojih zapiskov, pravijo da slike povedo več kot 1000 besed zato jih bom ene par nalimal, to je prav obrnjen avto bom jutri ga šel obrnit na streho pa še ene par slik narest.
Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Še mal več slikc
Jutri morda še kaj več slikc z spodnje strani.
Jutri morda še kaj več slikc z spodnje strani.
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Kjer je volja tam je pot. Smo bili enkrat vsi v podobni situaciji...
Glede tega "pokrova", ki ga omenjaš mi ni povsem jasno in me firbec...to je namesto spodnjega roba/dna prtljažnika? In se odstrani? Kaj pa je namen tega?
Glede tega "pokrova", ki ga omenjaš mi ni povsem jasno in me firbec...to je namesto spodnjega roba/dna prtljažnika? In se odstrani? Kaj pa je namen tega?
- killer_beast
- Posts: 113
- Joined: 30 Apr 2013, 15:42
- Avtomobil: Opel Kadett C 1979
Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Če prav razumem, misli tisto vdolbino za rezervno gumo. Pač, ni delal tiste vdolbine, zato je naredil tako, da se lahko "enostavno" zamenja ravno ploščo s tisto vdolbino.
Sicer pa, za učenje bi sicer bil bolj primeren kak drug avto, ampak je običajno tako, da pač delamo s tistim, kar imamo. Tudi jaz sem se učil na Kadettu C.
Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Ista stvar o kateri govori killer_beast v prtljažniku imaš vdolbino za rezevno gumo ker je postavljena navpično. Spodnji del gume se usede v to vdolbino tako nekako zgleda stvar ...
Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Še zadnjih par slick kupa rjavine s spodnje strani.
Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka
Razlog da sem končno po letih objavil temo je da imam par uprašanj o nadaljevanju tega projekta.
Torej prvo uprašanje je če kdo pozna koga ki peska avte v okolici postojne in naredi solidno delo ? in zanima me koliko približno bi ta stvar stala.
Druga stvar je da bi avto prebarval v črno in se še nisem odločil kaj bi naredil bi speskal celega ali samo spodnjo stran kjer je bil popravljen, mnenja ? Avto imam namen napej peljat v kleparijo in nimam pojma o teh stvareh.
Torej prvo uprašanje je če kdo pozna koga ki peska avte v okolici postojne in naredi solidno delo ? in zanima me koliko približno bi ta stvar stala.
Druga stvar je da bi avto prebarval v črno in se še nisem odločil kaj bi naredil bi speskal celega ali samo spodnjo stran kjer je bil popravljen, mnenja ? Avto imam namen napej peljat v kleparijo in nimam pojma o teh stvareh.