Evo, sem si vzel malo časa, da malo objavim (motor je že skoraj končan)
Pri sestavljanju in iskanju ter izdelavi delov so bili kar izzivi, po montaži gum in potem koles na motor, mi je nekako ratalo obnovit zavore, sprednje zavore nisem nikakor mogel odzračit, kljub novemu cilindru (original nov), zato sem moral improvizirat z novejšim modelom
Brat mi je naprintal zaščito za verigo, paše u nulo.
Sledila je obnova same mašine(Nimam Slik), in seveda montaža na motor.
Zataknilo se je pri izpuhu, iz peskanja je prišel Emeltaler, prvo sem poizkusil popravit zadevo, vendar z testom pod pritiskom je še vedno puščal.
Iskanje drugega seveda nočna mora, vendar po nekaj tednih, evo eden lep v Litvi, takoj v borbo in zmagam na licitaciji in čez kak teden: juhu moj moj.
Po peskanju in barvanju zmontiram in že pripravljen na prvi zagon.
Motor je kar hitro vžgal, res lepo teče v prostem teku, pol pa še priklopim obratomer in "CK" fertik konec pravljice.
Da mu j.... mat..., crknil je obratomer, crknila je cinšpula in navitje v štromu na mašini.
Seveda začnem raziskovat, zakaj je do tega prišlo in po nekaj dneh strokovno ugotovim, da je že od prej nekdo narobe zvezal kjučavnico in gumb za zagon, tko da so bile vse tri žice na obratomerju plus, posledično kratki stik.
Pri obnovi napeljave nisem vse preverjal, mi je žal, da nisem narisal sheme in vse natančno kontroliral.
Pa se spet lotim iskanja delov, dobim nov obratomer in cinšpulo, navitje pa sem dal v obnovo. Že tako je res težko najti del za ta motor, pa vse drago kot pri zlatarju, po tem pa še Kot že večkrat prej, Italijani niso hoteli poslati v Slovenijo, spet koordinacije z kolegi, ki hodijo na špagete po Italiji in nekako Po dobrem mesecu, ko so prispeli rezervni deli, sem spet testiral in zdaj delaaaaaa.
No potem se je pojavila čez noč kaka kaplja bencina: pušča fergazer, pizda nikakor ne najdem kje pušča, po nekaj dneh opazovanja pa le njadem, sredi šalčke plovca, tri milimetre velika razpoka, no naročim novo v Angliji in evo menjam in sedaj končno nič ne pušča in teče.