Re: Mk1 Escort ex. Anders Frank
Posted: 18 Jan 2021, 20:19
Nad temle sem zelo navdušen!
Na kratko; po pogovorih z g. Frankom sem izvedel veliko podrobnosti o avtu, ko ga je imel še on, kaj je naredil znjem ipd. Priporočil mi je, naj poskusim na kaki dražbi dobit stare knjige in zapiske fordovih delavnic, v katerih so se ukvarjali posebej z escorti (glavna od njih AVO hiša)
Meni je predvsem pomembno, da avto ostane surov; tak kot je nekoč bil, brez sodobnih izboljšav.
Nekaj stvari je bilo nažalost že odrezanih stran in jih bom mogel ponovno "pričarat", kar pravzaprav ni tako lahko, saj pri nas ni mrgolelo tehle karjol kakor raznih fičkov ipd. da bi lahko vprašal kakega lokalnega mojstra za nasvet.
No, potem pa mi je nek prijazen možakar iz Anglije skeniral in poslal link do tele knjige, ki sem vam jo malo poslikal. Tale bukla šteje nekih 160 strani, na katerih so zapisani razni podatki, skice in številke delov!! Skratka zbirka znanja in načrtov, ki so se uporabljali kot smernice od konca 60ih in dalje do 80ih, dokler je trajala era mk1/2 escortov.
Ena zanimivost (pa najbrš razlog da tok literature sploh obstaja) je to, da so ta avto pri fordu razvili z namenom, da bi konkurirali trenutno uspešnemu miniju (rally, avtocross, cestne dirke...). To je posledično prineslo en kup izboljšav in varjant avta že v prvih parih letih proizvodnje.
Kar se mi zdi fino je to, da ne glede na razlike med avti, so deli med sabo (razen par izjem) kompatibilni kot legokocke.
Jaz avta sicer ne bom spreminjal v rally specialko, tako da mi veliko strani tu ne bo v korist.
Sem pa knjigo že malo preletel, in so notri navedeni tisti nosilci, ki so jih vmesni lastniki stran odrezali, ter par trikov, kako 50let stari pločevini povrniti malo strukture in moči, katere pedale so imele izreze za hidravlično sklopko, zadnje preme in razmerja itd...
Mam zdele kr nekej snovi za naštudirat, potem pa dalje delat na karoseriji.
Nekaj stvari se pa že umes rihta....
Na kratko; po pogovorih z g. Frankom sem izvedel veliko podrobnosti o avtu, ko ga je imel še on, kaj je naredil znjem ipd. Priporočil mi je, naj poskusim na kaki dražbi dobit stare knjige in zapiske fordovih delavnic, v katerih so se ukvarjali posebej z escorti (glavna od njih AVO hiša)
Meni je predvsem pomembno, da avto ostane surov; tak kot je nekoč bil, brez sodobnih izboljšav.
Nekaj stvari je bilo nažalost že odrezanih stran in jih bom mogel ponovno "pričarat", kar pravzaprav ni tako lahko, saj pri nas ni mrgolelo tehle karjol kakor raznih fičkov ipd. da bi lahko vprašal kakega lokalnega mojstra za nasvet.
No, potem pa mi je nek prijazen možakar iz Anglije skeniral in poslal link do tele knjige, ki sem vam jo malo poslikal. Tale bukla šteje nekih 160 strani, na katerih so zapisani razni podatki, skice in številke delov!! Skratka zbirka znanja in načrtov, ki so se uporabljali kot smernice od konca 60ih in dalje do 80ih, dokler je trajala era mk1/2 escortov.
Ena zanimivost (pa najbrš razlog da tok literature sploh obstaja) je to, da so ta avto pri fordu razvili z namenom, da bi konkurirali trenutno uspešnemu miniju (rally, avtocross, cestne dirke...). To je posledično prineslo en kup izboljšav in varjant avta že v prvih parih letih proizvodnje.
Kar se mi zdi fino je to, da ne glede na razlike med avti, so deli med sabo (razen par izjem) kompatibilni kot legokocke.
Jaz avta sicer ne bom spreminjal v rally specialko, tako da mi veliko strani tu ne bo v korist.
Sem pa knjigo že malo preletel, in so notri navedeni tisti nosilci, ki so jih vmesni lastniki stran odrezali, ter par trikov, kako 50let stari pločevini povrniti malo strukture in moči, katere pedale so imele izreze za hidravlično sklopko, zadnje preme in razmerja itd...
Mam zdele kr nekej snovi za naštudirat, potem pa dalje delat na karoseriji.
Nekaj stvari se pa že umes rihta....