Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
- Peeping_Tom
- Posts: 248
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Že od lani opažam na asconi pri zaviranju tresenje (čuti se na volanu, tako da domnevam od sprednjih koles).
Najprej je bilo samo na avtocesti, zdj je pa zelo očitno že pri nižji hitrosti, še posebej pri srednje močnem bremzanju in še povebej v ovinkih.
Bremze: standard ascona, spredaj ne-hlajeni diski s plavajočimi čeljustmi, zadaj bobni
Do sedaj pregledal:
- diski 1 leto stari ATE, od oka niti malo zviti, na otip s prstom ni razpok ali poroznosti
- čeljusti so pritrjene OK
- končniki nimajo lufta
-volanska letev nima lufta
-roke, stabilizatorji nimajo lufta
-kolesni ležaji brez oz. z minimalnim luftom
-felgne so mičkeno ovalne, ampak so takšne že skoz, drugače med vožnjo ne povzročajo nekih pretiranih vibracij
- pri bremzanju z ročno se tudi ne čuti nekega strašnega tresenja, oz. nič takega kar ni bilo že prej, ko je še prijelo brez tresenja...
Any Ideas?
Najprej je bilo samo na avtocesti, zdj je pa zelo očitno že pri nižji hitrosti, še posebej pri srednje močnem bremzanju in še povebej v ovinkih.
Bremze: standard ascona, spredaj ne-hlajeni diski s plavajočimi čeljustmi, zadaj bobni
Do sedaj pregledal:
- diski 1 leto stari ATE, od oka niti malo zviti, na otip s prstom ni razpok ali poroznosti
- čeljusti so pritrjene OK
- končniki nimajo lufta
-volanska letev nima lufta
-roke, stabilizatorji nimajo lufta
-kolesni ležaji brez oz. z minimalnim luftom
-felgne so mičkeno ovalne, ampak so takšne že skoz, drugače med vožnjo ne povzročajo nekih pretiranih vibracij
- pri bremzanju z ročno se tudi ne čuti nekega strašnega tresenja, oz. nič takega kar ni bilo že prej, ko je še prijelo brez tresenja...
Any Ideas?
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Če so diski zviti na oko, so že resno zviti če ti pred menjavo diskov ni treslo, potem bi jaz začel z diski... Lahko so zviti, pa se to na oko ne vidi. Najboljše bi bilo pomeriti z merilcem.
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Jz bi tut reku da so diski. Najhitrej pa najcenej za probat. Tut ATE so lahko skret.
- Peeping_Tom
- Posts: 248
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
jp, sumim tudi js najbolj diske že skoz, ker zelo 'smooth' trese.
Kadar so počeni ali je kaj na podvozju, je ponavadi bolj 'tolklo'... če se sliši smiselno
Ko sem dal felgne dol in vrtel diske, so izgledali čisto ok (menjal sem lani na začetku sezone, ker so taprvi chep shit počili). Do konca lanske sezone je bil mir.
Ima kdo kakšne konkretne mere v stotinkah mm, koliko je še sprejemljivo opletanje, če si sposodim merilno uro? Ker takole s prstom se mi res ni zdelo kaj narobe, je pa definitivno zaznati 'nekaj' ( ampak s prstom 'nekaj' je itak vedno, če niso res ganc novi diski..)
Kadar so počeni ali je kaj na podvozju, je ponavadi bolj 'tolklo'... če se sliši smiselno
Ko sem dal felgne dol in vrtel diske, so izgledali čisto ok (menjal sem lani na začetku sezone, ker so taprvi chep shit počili). Do konca lanske sezone je bil mir.
Ima kdo kakšne konkretne mere v stotinkah mm, koliko je še sprejemljivo opletanje, če si sposodim merilno uro? Ker takole s prstom se mi res ni zdelo kaj narobe, je pa definitivno zaznati 'nekaj' ( ampak s prstom 'nekaj' je itak vedno, če niso res ganc novi diski..)
- pero27
- Posts: 2634
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Ma ne rabiš merilne ure; itak ti zvit disk čeljusti razmakne pa lahko z merilnimi lističi za ventile nastavljat zmeriš kolk je luft med ploščico in diskom. Al pa navaden A4 list je debel 0.1mm če nimaš za ventile.
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Ne vem, kakšen sistem ima opel. Preglej vodila čeljusti, da ni tam problem.
Get low, no matter how
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Meni je blo rečeno, da do 3 stote lahko kao opleta.
Let's go Brandon!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
meni je enkrat kot mulcu na escortu otresalo,da sem mislu da mi bo roke utrgalo Diski so opletali vsega 2 desetinki
Ni nujno tudi da je disk , lahko je tudi samo pesto,lahko kakšen vsiljivec med pestom in diskom ..
Ni nujno tudi da je disk , lahko je tudi samo pesto,lahko kakšen vsiljivec med pestom in diskom ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Diski...pri meni je isto..pa imam kvalitetne ATE
Ful je občutljiv, še posebi če imaš stare dvobatne čeljusti.
Ful je občutljiv, še posebi če imaš stare dvobatne čeljusti.
- pero27
- Posts: 2634
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Tresenje pri zaviranju - za župnika klicat...
Vsi na plavajoče diske, pol bo pa mir!