Yamaha xs400
Posted: 20 Apr 2020, 09:05
Moj moto projekt. Yamaha xs400 SOCH l.81. Kupu v Lj od nekega tipa z 50+ motorji. Usuta mašina, nekompletna, brez papirjev in poceni.
Kot pripeljana domov. Še karburatorji so nekje.
Motorju je utrgalo verigo in polomlo odmično in zobnik. Ventili so za čudo ostali ravni.
Nabavu poln kurac kosov. Rabljene z ebaya: Starejše footreste, rabljene cilindre in bate, odmično, ta lep kvadratast rezervoar od xs360, tomaselli ročko od gasa, novo DID ketno za distribucijo in pogonsko,... dosti stavi je prišlo tudi z kitajske, fat bar alu ročaj za dirt bike, rfy amortizerji, ročke, loop, cinšpule z 4 ohmi za platine,..
Zdaj imam spodnji del motorja skupaj in se neki matram z poliranjem pokrovov. Ležaji od glavne gredi ne obstajajo novi zato sem seveda ponucal stare, ki so čisto dobri. Na teh japoncih moraš dimenzijo ležaja določit na podlagi oznake na gredi in bloku motorja. Na podlagi tega in tabele se določi pravi ležaj, ki je razporejen v neko dimenzisko območje.
Kot pripeljana domov. Še karburatorji so nekje.
Motorju je utrgalo verigo in polomlo odmično in zobnik. Ventili so za čudo ostali ravni.
Nabavu poln kurac kosov. Rabljene z ebaya: Starejše footreste, rabljene cilindre in bate, odmično, ta lep kvadratast rezervoar od xs360, tomaselli ročko od gasa, novo DID ketno za distribucijo in pogonsko,... dosti stavi je prišlo tudi z kitajske, fat bar alu ročaj za dirt bike, rfy amortizerji, ročke, loop, cinšpule z 4 ohmi za platine,..
Zdaj imam spodnji del motorja skupaj in se neki matram z poliranjem pokrovov. Ležaji od glavne gredi ne obstajajo novi zato sem seveda ponucal stare, ki so čisto dobri. Na teh japoncih moraš dimenzijo ležaja določit na podlagi oznake na gredi in bloku motorja. Na podlagi tega in tabele se določi pravi ležaj, ki je razporejen v neko dimenzisko območje.