Page 2 of 29

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 12:06
by Anzee
pero27 wrote: 17 Feb 2020, 11:43 Sam a ni to tko da če hočeš it iz 1.2 na CIH je treba tunel menjat/ razžagat?
Kot imam v glavi je tako:
- ce das not getrag 240 in imas v osnovi sportschaltung ne rabis predelovat
- ce das not 4stopenjski CIH menjalnik moras siriti tunel zaradi menjalnih stang ki so ob strani
- ce das karkoli v Kadetta C s tadolgim saltheblom mors predelat luknjo (navarit od sportschaltunga)

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 12:28
by furi
Moram priznat, da nimam pojma :D
Kar sem bral, naj bi 240 šel gor bp, samo en nov nosilec rabim.
Zdej če imam sportschaltung al ne, tudi ne vem :) Bom pa izvedel...

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 12:29
by L4UK0
Kot je Anzee napisal. ;)
Sicer pa, glede zadnje akse...eni se bodo zgražali, ampak jaz bi mogoče kar na 1.2 original aksi ostal. Sam sem jo imel 10 let na Kadettu z 2.2 motorjem, pa je zdržala kar ene par time attackov in 25k prevoženih km brez ene težave. Prenos imaš z original ful kratek in je zadeva zelo zabavna za vozit. :)

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 12:32
by furi
Mogoče bi pa res pustil original akso. Za naše ovinke mi itak pride bolj prav kratko razmerje.
Kateri kardan bi pa v tem primeru potreboval? Oz katerega moram dobiti, da ga dam predelat :)

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 12:49
by L4UK0
Prav original ne paše noben. Rabiš prvi del od takega, ki paše na Getrag menjalnik in zadnji del originalnega kardana. Dolžina pa je odvisna od pozicije motorja...
En prednji konec Getrag kardana bi še moral imet, preverim in ti javim.

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 13:49
by pero27
Zanimivo!
Jaz sem pa ves čas živel v zmoti, da je potrebno tudi z g240 tunel širit.

@fury: če tvoja ročka menjalnika zgleda takole, potem imaš "sportschaltung"
Image
verjetno ga imaš, ker dvomim da je prejšnji lastnik vozil kadetta "na marelo"

Druga opcija je, da ti ful daljša ročka štrli pod kotom enih 45 stopinj izpod armature, takozvani "marela" šalthebel.

Sej menjalnik ni zato nič bolj športen, znotraj sta ista, samo linkage je drugačen pa ročka drugače zgleda, pa luknja je drugje v tunelu.

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 13:53
by furi
Aha, vidim kako misliš. Je taka ja, ni una dolga izpod armaturke. hepidejs

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 17 Feb 2020, 23:26
by papi
Kolko se spomnem je ta kadett bil v šratut s ta dolgo prestavno ročico,
In je to že nekdo prem mano predelal za ta športen šalthebl...
S kovicami je pričvrščen del tunela od drugega kadetta...
Narejeno je korektno... res ni potrebe po varjenju za un kos predelat....

Za noben menjalnik ne potrebuješ predelovat tunela.. če le daš motor dovolj naprej ...
Razen za cih 4 stopenjskega... ampak res ne vem zakaj bi to not tlaču .... :?:

Getrag 240.... mislim da tle ni nobene dileme .... Ker že imaš motor ... ;)

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 18 Feb 2020, 10:03
by furi
Torej kar se menjalnika tiče:
nov nosilec ali dva
združit original kardan s sprednjim delom od 240

Rabim pa še karter z bunko na zadnji strani in primerno sito, če ima kdo.
Kot berem bi moral biti od 1.6cih pravi.

Re: Opel Kadett 1976

Posted: 18 Feb 2020, 10:36
by Anzee
furi wrote: 18 Feb 2020, 10:03 Kot berem bi moral biti od 1.6cih pravi.
Ni cisto tako. Ocigledno imas motor od Rekorda (nikjer nisi tega napisal sicer, ampak sklepam). Karter in ostale pritikline rabis od Mante A / Ascone A, Mante B / Ascone B ali Kadetta C kateri imajo CIH motor (lahko je katerikoli od 1.6N do 2.0E).

Morda ima kaj se Vitez iz vasi Sela..