Opel Kadett 1976

User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Opel Kadett 1976

Post by Tine » 30 May 2023, 20:49

Kaj je blo krivo da ni vzgal?
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 30 May 2023, 22:21

Pojma nimam. Danes je in to s prve. Edino kar sem spremenil, je da sem dal batrijo polnit čez noč...
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by L4UK0 » 31 May 2023, 13:30

furi wrote: 30 May 2023, 18:37 Alora 60f8
Idle 14.5 +-0.3
2k rpm 13.4 +-
Izi gas do 3k 13
Na 4k 11

Ce zahodim je malo all over the place, ma tm nekje 12.
Kr bogato. Zdej 11 na 4k, sklepam da je main prevelik, ostalo pa nevem še...

50F9 je precej podobno.. sej nevem. Sem tudi posnel, da bom lahko celo noč študiral :lol:
Hm, jaz bi rekel, da je idle malo preveč lean - tam okoli 13.5 bi bilo idealno.
Pri 2k rpm pa bi lahko bil bolj lean, torej pri nekem enakomernem cruisanju da si okoli 15 AFR.
To je sicer ravno kontra kot pri meni, ko imam idle preveč fat in cruise AFR na lean strani.
Jete pa le popiši. Moram tudi jaz poupdejtat svoj seznam... :think:
Image
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 31 May 2023, 14:48

Hmm sam kako da obogatim idle in osiromašim kruz?
Za 11 afr na 4k, to bom proval malo večji air. Mogoče bi tudi manjšal main iz 145 na 135. Bi imel tudi na kruzu malo bolj lean. Ne vem pa kako bi to uplivalo na idle. Spet morm pazit tudi na "pohojen gas", da mi ne dela luknje.
Moram še enkrat poizkusit 55f9 in 55f8. Ker sem jih proval prej kot sem pravilno nastavil plovce in tudi svečke imam sedaj 6, prej pa 7 (ngk oznake).
Last edited by furi on 31 May 2023, 15:02, edited 1 time in total.
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by L4UK0 » 31 May 2023, 15:01

Če idle jete zamenjaš iz 60F8 na 55F8/9 boš s tem osiromašil cruise, potem pa še odviješ idle mixture vijake (na koliko jih sploh imaš trenutno?) in s tem obogatiš idle. V teoriji. :lol:
NGK 6ke so "default", 7ke so malo hladenjše, za turbo / high compression / bolj race motorje. 6ke bi morale biti čisto OK.

Image
Vir: https://240260280.com/Tech/Carbs/Weber/ ... uning.html
Image
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 31 May 2023, 15:12

Vijake imam na prvem koraku kjer dela na najvišjih rpm +1/8 obrata. Cca 2.75 obrata vse skupaj.
Na to nisem pomislil. Manjši jet, pa z vijakom malo pretiravat. Sicer po vsem čtivu ki sem ga bral, naj bi bilo pomembno da ni vijak preveč odvit, ker bo tranzicija rich
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 03 Jul 2023, 12:08

Uglavnem imam konstantno ful prevec rich.
Idle naštimam ok, ene par šob mi dela dobro, 55f8, 50f9, na te lahko naštimam super idle.
Maaa, med vožnjo pridem, ko dam gas na 10 afr.
Pa sem manjšal main in air in ni neke razlike.
Kaj da ustrajam in manjšam oboje še naprej? Ali zavijem vijake goriva da imam ful lean idle in upam na normalen kruz in wot?
Enga austrijca sem prašal, ki ima isti setup kot jaz pa pravi da mi dela dobro in ima
55f8
Air 185
Main 145
Pump 45

Jaz imam trenutno
55f8
180
135
50

Pa je fajn rich.
Nevem več...
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by L4UK0 » 04 Jul 2023, 11:28

Kakšen AFR pa imaš ob enakomerni vožnji pri 1500, 2000 ali 2500 RPM? Ta AFR, 10 pri WOT, to je verjetno nekje v višjih obratih?
Najprej reši idle in crusing, do ene 2500-3000 RPM. Od tam naprej (WOT) bo najlažje rešit na koncu, ko boš imel ostalo že OK.
Jaz sem imel sicer ravno kontra situacijo (rich idle in lean cruise) in sem nekoliko lahko rešil z drugimi idle jeti. Moja teorija + tvoj primer torej pomeni, da daš manjše / revnejše idle jete in bolj odviješ idle mixture screw (na koliko pa sploh je?).

LP
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett 1976

Post by eugene » 04 Jul 2023, 11:36

Ma če ti tolko zaliva ob dajanju gasa in se potem ustali bi bilo za provat z manjšim pump jetom. Kot vidiš ima avstrijc msnjšega. 45 namesto 50. To je 10% razlike.

Sem pozabu. Čok si blindiral?
Let's go Brandon!
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 04 Jul 2023, 12:10

Ne čoka nisem blindiral.
2k imam 12, 2500 pa že proti 10. Sem naročil 45 pump.
Idle mi dela dobro na več različnih, najboljše na 55f8 in 50f9. Boljše da dam 50f9, manj goriva. Sam na koncu majo vseeno bolj bogato mešanico kot 55f8. Al jst tu narobe razumem?
Eno tako čudovito tabelco sem našel.

Image
Post Reply