Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Nekaj časa je minilo od zadnjega javljanja ampak smo še zmeraj malo pridni in delamo na Manti. Zaključna faza školjke je tu - končno!
Najprej brušenje šprickita z bloki in stopnjevanje brusnih papirjev. Bil sem na zelo tesni časovnici, saj se je odprl termin v lakirnici in vreme je bil ugodno za transport, zato smo cel avto zbrusli v dveh dneh. Še danes mi ni jasno kako nam je to uspelo, glede na to, da sva oba s kolegom imela vročino in bolehala ampak smo stisnili.
Najprej brušenje z bloki za ravnanje površine - tu nam je pomagala temna megla, ki smo jo predhodno nanesli.
Potem kontrola risov za finejše brušenje. Dry coat guide je odličen za to.
Vse linije lepiti med grobim brušenjem, da se ne pobere ostrosti ali se premakne med brušenjem.
Potem končevanje s 320 na roko in 400/500 na mašino, sledila je ponovna kontrola prask.
Potem pa ponovno brušenje z 800 brusnim papirjem in mehko podlogo.
Sledila je montaža vrat in pokrova motorja ter prtljažnika. Tukaj je malo napeto, ko ne želiš nič poškodovati...
Potem pa na vleko, ter upati da ne izgubimo tovora
V lakirnici je potrebna demontaža, ponovno čiščenje vsega ter popravilo poškodb, ki so se pripetile pri demontaži (UV kit je super za te reči, 20 sekund pa je suho - potegneš 2x z roko na 800 in je pripravljeno).
Mešanje barve- Kardinal rdeča
Evo, čas je bil za barvanje. Barval je Fredi- tehnik s podjetja Forum Colorum, ki je generalni zastopnik za Standox in Axalta produkte v SLO. Sem že kaj pobarval, pa celo Manto dal v primer ampak to je bilo pa res užitek gledat - res so izkušnje in tehnika na naslednjem nivoju napram moji amaterski opciji. Gledal sem kot sokol in spremljal hitrost, oddaljenost od panela, kako je vlekel mokri rob čez panele- res zanimivo vglavnem.
Po nekaj slojih se je začel kazati sijaj in navdušenje je skokovito naraslo
Medtem ko se je barva sušila sva pripravila školjko - obrisala in zalepila.
Smuknil sem nazaj v komoro in se smejal od uhe do uhe.
Dala sva noter školjko in pustila panele, da se odzračijo in posušijo v toplem in čistem okolju.
Vrata in havbe še niso končane - kasneje so se še zbrusile s 1000 brusnim papirjem ,da se je zgladila površina, potem pa preko lak - tisto pa sveti kot ogledalo. Sem vesel, da sem se odločil za originalno barvo, mislim da je res lepa 70' barva. Več detajlov naslednjem postu, da ne bom predolg ker preveč not padem.
Več detajlov v videu, dal sem not kar nekaj materiala iz lakirnice, če bi še kdo rad geekal okoli barvanja, meni je to čisto preveč zanimivo.
Zdaj pa dobim solzno oko ker je še treba ves avto spravit nazaj skupaj ker se mi zdi še najtežje. Je kot Lego set z milijon deli pa vsako kocko je treba popravit, restavrirat in porihtat. Počasi začenjam pogrešati rjo...
Najprej brušenje šprickita z bloki in stopnjevanje brusnih papirjev. Bil sem na zelo tesni časovnici, saj se je odprl termin v lakirnici in vreme je bil ugodno za transport, zato smo cel avto zbrusli v dveh dneh. Še danes mi ni jasno kako nam je to uspelo, glede na to, da sva oba s kolegom imela vročino in bolehala ampak smo stisnili.
Najprej brušenje z bloki za ravnanje površine - tu nam je pomagala temna megla, ki smo jo predhodno nanesli.
Potem kontrola risov za finejše brušenje. Dry coat guide je odličen za to.
Vse linije lepiti med grobim brušenjem, da se ne pobere ostrosti ali se premakne med brušenjem.
Potem končevanje s 320 na roko in 400/500 na mašino, sledila je ponovna kontrola prask.
Potem pa ponovno brušenje z 800 brusnim papirjem in mehko podlogo.
Sledila je montaža vrat in pokrova motorja ter prtljažnika. Tukaj je malo napeto, ko ne želiš nič poškodovati...
Potem pa na vleko, ter upati da ne izgubimo tovora
V lakirnici je potrebna demontaža, ponovno čiščenje vsega ter popravilo poškodb, ki so se pripetile pri demontaži (UV kit je super za te reči, 20 sekund pa je suho - potegneš 2x z roko na 800 in je pripravljeno).
Mešanje barve- Kardinal rdeča
Evo, čas je bil za barvanje. Barval je Fredi- tehnik s podjetja Forum Colorum, ki je generalni zastopnik za Standox in Axalta produkte v SLO. Sem že kaj pobarval, pa celo Manto dal v primer ampak to je bilo pa res užitek gledat - res so izkušnje in tehnika na naslednjem nivoju napram moji amaterski opciji. Gledal sem kot sokol in spremljal hitrost, oddaljenost od panela, kako je vlekel mokri rob čez panele- res zanimivo vglavnem.
Po nekaj slojih se je začel kazati sijaj in navdušenje je skokovito naraslo
Medtem ko se je barva sušila sva pripravila školjko - obrisala in zalepila.
Smuknil sem nazaj v komoro in se smejal od uhe do uhe.
Dala sva noter školjko in pustila panele, da se odzračijo in posušijo v toplem in čistem okolju.
Vrata in havbe še niso končane - kasneje so se še zbrusile s 1000 brusnim papirjem ,da se je zgladila površina, potem pa preko lak - tisto pa sveti kot ogledalo. Sem vesel, da sem se odločil za originalno barvo, mislim da je res lepa 70' barva. Več detajlov naslednjem postu, da ne bom predolg ker preveč not padem.
Več detajlov v videu, dal sem not kar nekaj materiala iz lakirnice, če bi še kdo rad geekal okoli barvanja, meni je to čisto preveč zanimivo.
Zdaj pa dobim solzno oko ker je še treba ves avto spravit nazaj skupaj ker se mi zdi še najtežje. Je kot Lego set z milijon deli pa vsako kocko je treba popravit, restavrirat in porihtat. Počasi začenjam pogrešati rjo...
- The Boris
- Posts: 504
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Evo to je res lep mejnik
Čestitke za delo opravljeno do sedaj, res top
Zdej pa so še sam sladke skrbi
Čestitke za delo opravljeno do sedaj, res top
Zdej pa so še sam sladke skrbi
May the Force be with you.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Wooohooo! Luč na koncu tunela!
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Hehe hvala obema, vsekakor je nekaj narejenega ampak še nam doooosti manjka... Narazen je bilo lažje vreči vseskupaj
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
To stari!
Prou hepi zate ko sm vidu, da je pobarvano.
Enkrat ko je pobarvano, je to to!
Ostale kose bom zdej še bolj z užitkom restavriral.
In ko nek kos obnoviš in privijačiš na končano pobarvano karoserijo, to je užitek!
Prou hepi zate ko sm vidu, da je pobarvano.
Enkrat ko je pobarvano, je to to!
Ostale kose bom zdej še bolj z užitkom restavriral.
In ko nek kos obnoviš in privijačiš na končano pobarvano karoserijo, to je užitek!
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
mja, ampak je milijon kosov pa vsakega je treba zrihtat Je pa vsekakor lažje ko je pobarvano, ker veš a vsak kos ki ga zrihtaš ga (mogoče) ne rabiš več tikat en čas
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Kot so že ostali rekli je zdej res ta lep del obnove pred tabo...
Res zgleda lepo! Dej še kakšno fotko avta!
Res zgleda lepo! Dej še kakšno fotko avta!
Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind
Evo konec restavriranja karoserije Mante. Pot ni bila lahka ali kratka ampak prišli smo do pobarvane Mante!
Prejel sem preko messengerja video ličarja, ko je nanesel akril in je res lepo izgledalo ampka potem se še je ponovno zbrusila, da se je izravnalo površino in pripravilo oprijem za prozorni lak. Načeloma se akrila ne rabi prelakirati, saj moderni kvalitetni akrili ne zbledijo kot so nekoč a vendar sem zagovornik laka in UV zaščite ter obstojnost, ki jo prinaša. Pa še doda nekaj več sijaja, kar pa je win - win.
V lakirnici je že izgledalo super, še preden je prišla ven in se je videlo tudi odseve okolice.
Prej:
Zdaj:
Trenutno kaže na res minimalno število potrebnih popravkov, naštel sem nekih 5 prašnih smetk in na kapljico velika poškodba se je pripetila pri montaži vrat ampak to se bo reševalo po sestavi ,saj se še mimogrede naredi kak ris ipd. Iskreno povedano, ne morem verjeti kako dobro je polakirano in kako je izpadlo, glede na to, da smo sami delali pripravo in na to koliko je bilo klaparskega dela na avtu.
Z rezultatom sem zadovoljen - vse od strukture laka (počasni trdilec res naredi svoje, ker se lepo razlije) do tona barve. Nikoli ne bi bil muzejski primerek, niti ni bil namen ampak je izpadlo precej hudo. Ni švoh rezultat za navadne smrtnike.
Spodbujam vas k ogledu filmčka, saj mislim da odsevi in delo se dosti bolje vidi v video formatu kot pri pisani besedi in nekaj slikah.
Lažje se diha
Prejel sem preko messengerja video ličarja, ko je nanesel akril in je res lepo izgledalo ampka potem se še je ponovno zbrusila, da se je izravnalo površino in pripravilo oprijem za prozorni lak. Načeloma se akrila ne rabi prelakirati, saj moderni kvalitetni akrili ne zbledijo kot so nekoč a vendar sem zagovornik laka in UV zaščite ter obstojnost, ki jo prinaša. Pa še doda nekaj več sijaja, kar pa je win - win.
V lakirnici je že izgledalo super, še preden je prišla ven in se je videlo tudi odseve okolice.
Prej:
Zdaj:
Trenutno kaže na res minimalno število potrebnih popravkov, naštel sem nekih 5 prašnih smetk in na kapljico velika poškodba se je pripetila pri montaži vrat ampak to se bo reševalo po sestavi ,saj se še mimogrede naredi kak ris ipd. Iskreno povedano, ne morem verjeti kako dobro je polakirano in kako je izpadlo, glede na to, da smo sami delali pripravo in na to koliko je bilo klaparskega dela na avtu.
Z rezultatom sem zadovoljen - vse od strukture laka (počasni trdilec res naredi svoje, ker se lepo razlije) do tona barve. Nikoli ne bi bil muzejski primerek, niti ni bil namen ampak je izpadlo precej hudo. Ni švoh rezultat za navadne smrtnike.
Spodbujam vas k ogledu filmčka, saj mislim da odsevi in delo se dosti bolje vidi v video formatu kot pri pisani besedi in nekaj slikah.
Lažje se diha